تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر فعالسازی واحدهای آسیب دیده

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در مراسم تودیع رئیس اداره امور شعب استان زنجان این بانک با تاکید بر اینکه شبکه بانکی باید در شرایط تحریم اقتصادی کشور، تمام تلاش خود را برای فعال کردن واحدهای آسیب دیده به کار گیرد، گفت: بانک ملی ایران همواره بر خود وظیفه می داند نقش کلیدی و راهگشا برای مشارکت در طرح های بزرگ زیربنایی و همچنین حمایت از توسعه صنعتی کشور ایفا کند.

  • ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۷:۳۴:۵۵
  • 3022

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این مراسم که با حضور محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، روسای دستگاه های اجرایی، روسای شعب ممتاز و روسای حوزه ها برگزار شد، افزود: بانک ملی ایران برای موفقیت هر چه بیشتر دولت سیزدهم در کنار ملت انقلابی بوده و ضمن حمایت از بخش تولید و اشتغال، با اشتیاق در طرح های مهم کشور پیشقدم است.
وی با اشاره بر تاکید مدیریت عامل بانک بر انجام وظایف بهینه سیستم بانکی، تلاش برای توانمندسازی اقتصاد و پشتیبانی از بخش تولید داخلی، رونق بخشی به خدمات بازرگانی و ارتقای میزان اشتغال در کشور اظهار کرد: ما هم باید در شرایط سخت کنونی و در بطن مشکلات جامعه، برای حل معضلات اقتصادی و رفاهی آحاد ملت تلاش کنیم.
همچنین محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور هم در این مراسم راه نجات و تعالی کشور را تمسک به منویات مقام معظم رهبری علی الخصوص در بخش حمایت از واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: اساس فلسفه وجودی بانک ملی ایران تسهیل امور اقتصادی کشور است و به همراه سایر بانک ها با قدرت در این مسیر پیش خواهیم رفت. ضمن اینکه واحدهای ارز آور کشور، محل توجه ویژه بانک ملی ایران برای شکستن تحریم ناجوانمردانه دشمن خواهند بود.
در این مراسم از خدمات طاهر مولائی نیا که پس از 30 سال خدمت در بانک ملی ایران به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر شد.
در حاشیه این مراسم مونسان و نجف زاده با همکاران اداره امور شعب استان زنجان دیدار و گفت و گو و راهکارهای لازم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان را ارائه کردند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: