«رسید خوبی» را در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران دریافت کنید

مشتریان بانک ملی ایران از امروز تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با شرکت در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، علاوه بر دریافت «رسید خوبی» به عنوان اجر معنوی، بخت خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.

  • ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۵۸:۳۰
  • 27223

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این فرصت برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در نظر گرفته شده است و تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
برای این دوره از قرعه کشی 802 هزار و 900 فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و 614 میلیارد ریال تخصیص یافته است. یک صد فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، یک هزار و 400 فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 500 میلیون ریال و یک هزار و 400 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال تنها بخشی از این جوایز است.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.
مشتریان بانک ملی ایران برای افتتاح حساب قرض الحسنه،‌ نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند، بلکه می توانند با استفاده از قابلیت های سامانه «بام» این عملیات را انجام دهند. افزایش موجودی حساب ها نیز با استفاده از سامانه هایی مانند بام، بله و ایوا قابل انجام است.


جشنواره حسابهای قرض الحسنه پس انداز

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: