«کارت هدیه مجازی»، خدمتی جدید از بانک ملی ایران

«کارت هدیه» گرچه یک هدیه ارزشمند است و به هدیه گیرنده قدرت انتخاب در خرید کالای دلخواه را می دهد، اما برای کسی که می خواهد آن را تهیه کند می تواند سخت باشد، چون خرید و دریافت آن مستلزم مراجعه به شعبه و یا مراجعه به یکی از دستگاه های ارائه دهنده این خدمت است، در حالی که خدمت تازه بانک ملی ایران، این سختی ها را آسان کرده است.

  • ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۰۲:۴۶
  • 33541

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «کارت هدیه» یک ابزار ساده ولی مهم بانکی است که علاوه بر جلوگیری از نقل و انتقال پول نقد، سرعت خرید را نیز افزایش داده و مشکلات ناشی از تبادل اسکناس را نیز به همراه ندارد، اما واقعیت این است که انتخاب و خرید آن می تواند خود به یک مشکل مبدل شود.

برای حل این مشکل، بانک ملی ایران امکان خرید «کارت هدیه مجازی» را برای کاربرانش فراهم کرده است. این خدمت در «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا، «نشان بانک» اپلیکیشن بله و سامانه «بام» به سادگی قابل دریافت است.

در این روش، کاربر می تواند با مراجعه به گزینه «کارت هدیه» در این سامانه ها، مبلغ کارت هدیه را انتخاب کند، طرح روی کارت را متناسب با مناسبت آن تغییر دهد، متن مورد پسند خود را روی کارت بنویسد و در نهایت با پرداخت وجه کارت، مراحل درخواست را به پایان ببرد.

پس از طی این مراحل، اطلاعات کارت شامل شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز دوم و cvv2 از طریق پیامک برای خریدار ارسال می شود و در همه درگاه های اینترنتی و موبایلی قابل استفاده است.

کارت هدیه مجازی علاوه بر این که به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق موبایل صادر می شود، هزینه زیست محیطی صدور کارت فیزیکی و بازیافت آن را نیز حذف می کند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: