با نصب اپلیکیشن هپ تا 20 دی ماه جایزه باران شوید

پس از شرکت در جشنواره "با هپ رویاهاتو بساز"، با دعوت از دوستانتان برای نصب اپلیکیشن هپ، در جایزه باران کانون جوانه های بانک ملی ایران شرکت کنید.

  • ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۵:۲۷:۱۸
  • 5251

جشنواره اپلیکیشن هپ با شعار با هپ رویاهاتو بساز که تا 20 دی ماه تمدید شده بود به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و نوجوانانی که اپلیکیشن هپ را از سایت بانک ملی ایران، کافه بازار، مایکت، چارخونه و یا از طریق ارسال عدد 2 به شماره 100005566 دریافت و نصب کرده‌اند، جوایز خود را که شامل کمک هزینه خرید چهار عدد کنسول بازی PS4 هر کدام به ارزش ١00 میلیون ریال، کمک هزینه خرید ١٠ عدد گوشی تلفن همراه هر یک به ارزش 60 میلیون ریال و کمک هزینه خرید ٥٠ عدد ساعت هوشمند هر یک به ارزش 10 میلیون ریال است دریافت خواهند کرد.
اما در جایزه باران جدید کانون جوانه ها، افرادی که پیج کانون جوانه ها در اینستاگرام را دنبال کرده باشند، پس از نصب اپلیکیشن هپ می توانند با کامنت کردن کد معرف خود در این اپلیکیشن و منشن کردن یکی از دوستانشان در قرعه کشی 6 جایزه 5 میلیون ریالی نیز شرکت نمایند.
لازم به ذکر است، کد معرف دارندگان هپ با عنوان «دعوت از دوستان» در قسمت پروفایل قابل دسترسی است و مهلت شرکت در این مسابقه نیز با پایان یافتن جشنواره رویاهاتو بساز به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: