استقبال کاربران از خدمات مالی اپلیکیشن «بله»

کاربران اپلیکیشن بله در فصل گذشته بیش از 5 هزار و 355 میلیارد تومان پول جا به جا کردند که نسبت به مدت مشابه قبل 23 درصد رشد داشته است.

  • ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۴:۰۷
  • 2935

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بله امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا علاوه بر استفاده از امکانات معمول یک پیام رسان، بتوانند تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهند.
تعداد کاربران اپلیکیشن «بله» در سه ماهه تیر، مرداد و شهریور امسال به 7 میلیون و 200 هزار عضو رسید و در این فصل بیش از یک میلیون کانال و گروه فعال بوده اند.
طی این مدت، بیش از 14.8 میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله» ثبت شد که نسبت به فصل بهار امسال 11.5 درصد رشد داشته است.
همچنین در این فصل میانگین انتقال پول روزانه به بیش از 68 میلیارد تومان رسید و در هر روز بیش از 125.6 هزار تراکنش موفق انجام شد که رشد 25 درصدی نسبت به فصل قبل را نشان می دهد.
در حال حاضر 21 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: