مراسم تودیع مدیر امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد

مراسم تودیع حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و تجلیل و تکریم ازخدمات وی در بانک به صورت ویدئو کنفرانس در بانک ملی ایران برگزار شد.

  • ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۵:۰۵:۱۷
  • 5386

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این مراسم که با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک،اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران،حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل و جمعی از روسای ادارات برگزار شد،مونسان طی سخنانی اظهار داشت:آقای فتحی بیرانوند از جمله مدیران پرتلاش بانک ملی ایران بودند که در حوزه مسولیت خود تسلط کامل داشت .
وی افزود:باید فرصت ها را غنیمت بشماریم و از آنها در جهت کسب باقیات صالحات استفاده کنیم و در پایان با وجدانی آسوده خدمت خود را به پایان ببریم.
معاون شعب بانک در پایان ضمن تقدیر از فتحی بیرانوند به جهت حضور موثر در بانک ملی ایران،برای وی در مسولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
کریمی نیز در این مراسم گفت: انتخاب مدیران بانک ملی ایران برای تصدی مناصب مهم اقتصادی کشور نشان از تسلط، آگاهی و دانش مدیران این بانک دارد وما نیز در دوران تصدی مشاغل باید آنچنان عمل کنیم که فردا بتوانیم این امانت را به خوبی و سلامت به آیندگان واگذار نماییم.
مومنی نیز در سخنان خود اظهار داشت: مدیران بانک ملی ایران همواره سفیران مناسب و شایسته ای از بانک در مناصب حساس اقتصادی و مملکتی هستند و همیشه باعث سربلندی و مایه مباهات ما بوده اند و قطعا بانک ملی ایران دانشگاهی با ارزش است که می تواند چنین مدیران توانمندی را تربیت کند .
در پایان مراسم فتحی بیرانوند خدمت در مجموعه بانک ملی ایران را باعث غرور، مباهات و افتخار دانست و گفت همه ما ایرانیان خود را متعلق به بانک ملی و بانک ملی ایران را متعلق به همه ایرانیان می دانیم،چرا که این بانک مادر همه بانک های کشور است، بنابراین جملگی وظیفه داریم در هر پست، جایگاه و هر مقامی که هستیم از نظر ملی و میهنی بانک ملی ایران را تکریم کنیم و همواره در جهت اعتلای نام و جایگاه آن بکوشیم.
گفتنی است مسولیت جدید حمید رضا فتحی بیرانوند عضویت در هیات مدیره بانک رفاه کارگران خواهد بود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: