بزرگترین صندوق اجاره ای بانکی استان بوشهر افتتاح شد

بزرگ ترین صندوق امانات بانکی استان بوشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس اداره امور شعب و دیگر مسئولان استانی در بانک ملی شعبه گلشن بوشهر افتتاح شد.

  • ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۳:۴۲:۴۵
  • 4537

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم  مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، احداث صندوق اجاره ای را از اولویت های بانک های استان خواند و گفت : وجود صندوق اجاره ای یکی از کمبودهای استان بوشهر بوده است که بانک ملی ایران در راستای تحقق حقوق شهروندی ، گام بزرگی در این راستا برداشته است.

خورشیدی در ادامه سخنان خود با توجه به تاثیر صندوق اجاره ای در کاهش سرقت از منازل از سایر بانک های استان نیز خواست تا از منابع داخلی خود برای احداث این صندوق‎ها اقدام کنند.

در ادامه این مراسم داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب استان با اشاره به توجه بانک ملی ایران به درخواست ها و نیازمندی های مردم و مشتریان خود گفت: صندوق امانات این بانک در شعبه گلشن بوشهر در فاز نخست با یک هزار و ۲۲۲ صندوق و در ۴۷ بلوک احداث شده و قابلیت افزایش آن در فاز دوم تا سقف سه هزار صندوق نیز وجود دارد و  برای سایر شهرستان‏های استان از جمله گناوه، دیلم، خورموج و کنگان نیز احداث صندوق اجاره ای بانکی پیش بینی شده و در برخی از این شهرستان‏ها تا پایان سال در شعبه مرکزی شهرستان آماده جهت رفاه حال هموطنان افتتاح خواهد بود.

زراعت‎گر در پایان سخنان خود به ابعاد و شرایط دریافت این صندوق ها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ابعاد این صندوق‌‎ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تعریف شده که هزینه نگهداری اشیا و اسناد در این صندوق‎ها به ترتیب ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار، ۲میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴ میلیون ۵۰۰ هزار ریال برای مدت یک سال است و شهروندان برای استفاده از این صندوق‏ها باید به ترتیب ۱۲، ۱۸ و ۳۶ میلیون ریال ودیعه نزد بانک بگذارند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: