تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر افزایش میزان فعالیت شعب ارزی

معاون شعب بانک ملی ایران ضمن تاکید بر لزوم افزایش میزان فعالیت شعب ارزی گفت: نباید نقش اصلی بانک ملی ایران که همواره فعالیتی اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران است را فراموش کنیم و در خدمت رسانی ها باید الویت اصلی مشتریان باشند.

  • ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۵:۰۸:۲۲
  • 4417

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در نشست ارزی و بررسی عملکرد و چالش های موجود در این عرصه که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، مهدی پاشازاده رییس اداره کل خارجه، روسای ادارات امور شعب تهران، مسئولین شعب ارزی، کارشناسان و دوایر ارزی شعب و جمعی از مشتریان ارزی شعب تهران در اداره امور شعب غرب تهران برگزار شد، افزود: درست است که ضوابط ارزی توسط بانک مرکزی سیاست گذاری می شوند اما وظیفه ما شنیدن مشکلات و انعکاس آن به مراجع تصمیم گیرنده است.
وی تصریح کرد: روزانه با حجم بسیاری از درخواست ها روبرو هستیم که خوشبختانه با درایت اداره کل خارجه بانک بسیاری از مسایل حل و فصل شده است اما آنچه که از همکاران انتظار می رود داشتن ابتکار عمل با توجه به وضع موجود است.
مونسان با تاکید بر اینکه تلاش برای ایجاد تعاملی سازنده تر با صرافی ملی به طور حتم در حل بسیاری از مشکلات کارساز خواهد بود، اظهار کرد: باید میزان فعالیت شعب ارزی به ویژه در بخش بازرگانی افزایش یابد. همچنین مسئولان شعب باید افراد متخصص در حوزه ارزی را الزاما در همین بخش به کار بگیرند و جانشین پروری و تربیت نیروهای توانمند را در اولویت قرار دهند.
اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز با بیان اینکه در شرایط سخت تحریم ها باید جهادی عمل کنیم تا برای کارآفرینان کارهای ارزنده ای انجام دهیم، گفت: در شرایط موجود، حضور فعال در بخش اقتصادی الویت اول ماست و به طور حتم بانک ها سهم بیشتری را در اقتصاد داشته و ‌نقشی تعیین کننده ای ایفا می کنند.
وی با تاکید بر اینکه امروز به نوآوری های بیشتر و ارائه خدمات منحصر به فرد نیازمندیم، تصریح کرد: ما با مشکلات تولیدکنندگان، واردکنندگان و فعالان اقتصادی آشنایی کامل داریم و تحریم های موجود هرگز مانع عزم و اراده ما برای گره گشایی نخواهد بود. همچنین نیاز به جانشین پروری در بخش بین الملل و آموزش نیروی انسانی از مهمترین مسائل ما برای مواجهه با مشکلات و‌ کمبودهای موجود است.
مهدی پاشازاده رییس اداره کل خارجه بانک نیز با بیان اینکه تخصیص ارز زیر کلید بانک مرکزی به صورت سیستمی است که از طریق سامانه های موجود انجام می شود، گفت: در حال حاضر سامانه جدیدی نیز ایجاد شده تا نواقص سامانه های قبلی برطرف شوند. همچنین مشتریان می توانند با تعهدنامه های ایجاد شده جهت ترخیص کالاهای خود اقدام کنند. از سویی مشتریان می توانند منابع و‌ وثایق خود را در شعب ریالی داشته و‌ عملیات ارزی شان را در شعب ارزی انجام دهند.
افشین کاظمی رییس اداره امور شعب غرب تهران هم گزارش مختصری از عملکرد این اداره امور ارائه و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسات به رشد و حرکت جناح ارزی بانک کمک کند.
در بخش دیگر این همایش تعدادی از فعالان اقتصادی و مشتریان بانک به طرح مشکلات و چالش های موجود پرداخته و سوالات خود را مطرح کردند.
در پایان از همکاران برتر سطح شعب تهران در زمینه فعالیت های ارزی تقدیر شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: