تحقق مسئولیت اجتماعی در بانک کارگشایی

بانک کارگشایی با هدف کمک به اقشار محروم جامعه و تحقق مسئولیت اجتماعی خود، در پنج ماه ابتدای امسال بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۱:۱۱:۱۹
  • 3387

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، فلسفه تاسیس بانک کارگشایی همانطور که از نام آن پیداست، کمک به متقاضیان برای تامین نیازهای خرد است و این بانک که یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران نیز محسوب می شود، توانسته با پرداخت سریع تسهیلات خرد به بهبود شرایط رفاهی و اقتصادی نیازمندان و رفع نیازهای مالی و ضروری هموطنان کمک کند.

این بانک خدماتی از قبیل پرداخت وام قرض الحسنه، پرداخت تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان به ویژه تولیدکنندگان طلا، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک، حراج سکه با دستور بانک مرکزی به منظور تنظیم بازار و ... را ارایه می کند.

بانک کارگشایی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بالغ بر 101 هزار و 294 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش یک هزار و 623 میلیارد ریال جهت نیازهای ضروری متقاضیان اعطا کرده است.

همچنین تعداد 25 هزار و 653 فقره تسهیلات جعاله به ارزش دو هزار و 420 میلیارد ریال پرداخت شده است.

تسهیلات قرض الحسنه بانک کارگشایی در ازای ترهین 50 گرم طلا در قالب یک فقره سند 20 میلیون ریالی در هر قرارداد و تسهیلات جعاله در ازای ترهین100 گرم طلا تا سقف 100 میلیون ریال است.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال خواهد بود.

بانک کارگشایی دارای 13 شعبه است و شعبه مرکزی آن در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

برای اطلاع از آدرس شعب این بانک می توانید به سایت بانک ملی ایران و بخش خدمات بانکی مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: