بدون ماسک وارد شوید!

خدمات غیر حضوری بانک ها از مهم ترین راهکارهای عملیاتی برای قطع زنجیره کروناست بنابراین می توانید بدون ماسک وارد بام شوید و امور بانکی تان را سر و سامان دهید. البته اگر به صورت حضوری به شعبه می روید، ماسک را فراموش نکنید.

  • ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۴:۱۷:۴۸
  • 12169

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این روزها هر یک از ما مسئولیت بزرگی بر دوش داریم؛ مسئولیت مراقبت از سلامتی خود و اطرافیان در برابر بیماری کرونا. 

مهم ترین راهکار برای ایفای درست این مسئولیت هم کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است. بنابراین استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال می تواند بخش بزرگی از این مهم را پاسخگو باشد.

بانک ملی ایران به مشتریان خود توصیه می کند با بهره مندی از خدمات غیرحضوری، علاوه بر فراهم کردن آسایش و آرامش خاطر و همچنین سلامتی و ایمنی خود، همراه با دیگر هموطنان در مسیر قطع زنجیره شیوع کرونا گام بردارند.

سامانه بام بانک ملی ایران امکان بهره مندی از خدمات بانکداری شعب بدون نیاز به حضور در بانک را برای مشتریان فراهم آورده است و کاربران می توانند با استفاده از این سامانه صورتحساب بگیرند و پول کارت به کارت کنند. خرید شارژ، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و... از دیگر خدمات بام است.

از سویی این بانک پروتکل های بهداشتی را متناسب با فعالیت حرفه‌ای در بانک به صورت سراسری به تمامی شعب و واحدهای ستادی ابلاغ کرده و استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان در شعب و محیط اداری الزامی است.

همچنین استفاده از پوشش پلاستیکی جداکننده محیط مشتریان از کارکنان در شعب، توزیع مواد ضدعفونی کننده و دستکش بین کارکنان، ضدعفونی کردن محیط و سطوح، برگزاری جلسات و همایش‌های بانک به صورت وب کنفرانس و غیرحضوری و... از دیگر اقدامات در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا بوده است.

بدین منظور از مشتریان گرانقدر نیز درخواست می شود تا ضمن بهره مندی از خدمات غیرحضوری بانک، تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند و در صورت مراجعه نیز حتما پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش را مدنظر داشته باشند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: