مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی زیر چتر حمایت بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور حمایت و توان بخشی اقشار ضعیف جامعه و توسعه بازار کسب و کار بیش از یک هزار و 700 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۵:۵۸:۱۴
  • 2947

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، گروه های هدف سازمان های حمایتی طی چهار ماه نخست امسال بالغ بر یک هزار و 711 فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی از بانک ملی ایران دریافت کرده اند که تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی این بانک بالغ بر یک هزار و 205 فقره به ارزش 490 میلیارد و 905 میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر 300 فقره به ارزش 105 میلیارد و 380 میلیون ریال بوده است.
همچنین این بانک در مدت مذکور، 13 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 4 میلیارد و 260 میلیون ریال از این تسهیلات به سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.
طی این مدت 5 میلیارد و 250 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.
پرداخت 6 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار بوده است.
بانک ملی ایران در سال 98 بیش از 36 هزار و هفتصد فقره و در سال 97 بالغ بر 66 هزار و 164 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: