تقدیر مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بانک ملی ایران از مدافعان سلامت

دکتر محمدرضا حسین زاده با حضور در مراسم و آیین پاسداشت مدافعان سلامت بیمارستان بانک ملی ایران از زحمات و تلاش های آن ها در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۰:۰۹
  • 4651

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  مراسم پاسداشت مدافعان سلامت بانک ملی ایران به همت روابط عمومی این بانک و با حضور مدیرعامل، عباس شفیعی و سید فرید موسوی  اعضای هیات مدیره، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ، محمد شهرام اخلاق دوست مدیر امور حراست و تعدادی از روسای ادارات بانک برگزار شد.

دکتر محمدرضا حسین زاده در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بیمارستان این بانک با اشاره به این که در همه دوران ها به ویژه در دوران مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا از خودگذشتگی های کادر درمان ارزنده و ستودنی بوده است، گفت: زحمات این عزیزان هیچگاه فراموش نخواهد شد و حتما در تاریخ ثبت خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن قدردانی از صبوری کادر درمان بیمارستان بیان کرد: ما شاهد هستیم که مدافعان سلامت بیمارستان بانک برای خدمت رسانی شایسته و صادقانه با به خطر انداختن جان خود و خانواده های خودشان جان بسیاری از بیماران و همکاران را نجات داده اند که این تلاش ها و زحمات شما جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان این که از لحظات اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور برای کنترل و مقابله با شیوع این ویروس، جلسات مستمری با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از پزشکان متخصص برگزار شد، اظهار داشت: گزارش های موجود نشان می دهد با ابلاغ و اجرای شیوه و دستورالعمل های مقابله با کرونا و توزیع اقلام بهداشتی در مجموعه بانک ملی ایران این بیماری تا حدودی کنترل شده است. 

دکتر حسین زاده با اشاره به اینکه امروز بیمارستان بانک ملی ایران به یکی از بهترین بیمارستان های کشور و آبروی بانک ملی ایران تبدیل شده است؛ گفت: براساس رتبه بندی ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیمارستان بانک ملی ایران به عنوان برترین بیمارستان در مقابله با کرونا شناخته شده است. 

وی خاطر نشان کرد: همه باید در جهت حمایت از مدافعان سلامت برآییم چرا که اگر این حمایت ها نبود، امروز شاهد این عظمت و پیشرفت در بیمارستان بانک ملی ایران نبودیم.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان و کارکنان بیمارستان بانک برای زحمات و تلاش های بی وقفه در جهت کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: از 50 هزار همکار طی هفته های اخیر در همه استان ها غربالگری کرونا توسط گروه درمان ویژه کرونا انجام شده است.

وی گفت: امروز با همکاری و زحمات کادردرمان وکارکنان بیمارستان توانسته ایم دستاوردهای مهمی در عرصه های مختلف کسب کنیم و در صدد هستیم با ایجاد زیر ساخت های لازم، بخش های پیشرفته تر و مجهزتری در بیمارستان ایجاد کنیم.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح از تلاش ها و زحمات کادر درمان و کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران با امضای مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر به عمل آمد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: