مونسان: در دوره شیوع کرونا، همه نگاه ها به سمت نظام بانکی است

معاون شعب بانک ملی ایران با بیان این که شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها را با چالش های جدی مواجه کرده است، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، همه نگاه ها به سمت نظام بانکی است و بانک ملی ایران نیز در این حوزه وظایف مهمی بر عهده دارد.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۱:۰۵:۴۸
  • 4049

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در جمع کارکنان شعبه مرکزی این بانک با اشاره به این که حدود 90 درصد تامین مالی در کشور ما توسط بانک ها انجام می شود، ادامه داد: شرایط اقتصادی کنونی کار را برای بانک ها هم سخت کرده است، بنابراین همه ما باید به دنبال راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت موجود باشیم.
وی اظهار کرد: منابع انسانی بانک ملی ایران بسیار غنی است و می تواند با راهکارهای ابتکاری، بیشترین اثربخشی را در اقدامات خود داشته باشد.
مونسان همچنین با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد شعب باید بر اساس شاخص های واقعی باشد، از توجه ویژه شعبه مرکزی به لزوم تحقق شاخص های ابلاغی تقدیر و خاطرنشان کرد: همه ارکان بانک باید در راستای یک هدف حرکت کنند و این هدف چیزی جز استراتژی کلان مصوب نیست.
مدیر امور شعب مستقل بانک نیز در این جلسه با بیان این که اصلاح ساختار مالی بانک به تفکر جدید نیاز دارد، گفت: این روند از کارکنان پشت باجه در شعب آغاز می شود.
حمید مومنی با بیان این که شاخص سودآوری نقش مهمی در ارزیابی های جدید بانک دارد، خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت یک بنگاه اقتصادی مانند بانک به ارزش افزوده آن وابسته است و همه باید در همین راستا تلاش کنیم.
رئیس شعبه مرکزی بانک ملی ایران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه، به طرح چالش ها و راهکارهای حوزه فعالیت خود پرداخت.
در ادامه طی بازدید از بخش های مختلف شعبه، با کارکنان آن گفت و گو شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: