تشریح جزئیات «ارائه کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت»

مدیرعامل بانک ملی ایران جزئیات طرح «ارائه کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت» را تشریح کرد.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۲۰:۳۸:۵۲
  • 38951

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که در مرحله نخست اجرای طرح، این اعتبار در بانک ملی ایران به اشخاصی تعلق می گیرد که روش غیرمستقیم را برای دسترسی به سبد سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، گفت: امکان توثیق سهام عدالت و استفاده از این ظرفیت پس از پذیرش و ورود شرکت های استانی به بورس اوراق بهادار میسر خواهد شد.

وی افزود: اکنون شرکت سهام عدالت استانی خراسان جنوبی به بورس اوراق بهادار تهران وارد شده است، بنابراین امکان ارائه این خدمت به مردم خراسان جنوبی در حال حاضر فراهم است و با ورود سایر شرکت های سهام عدالت استانی به بورس، این خدمت توسعه می یابد.

حسین زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران به صورت پایلوت این برنامه را آغاز کرده و تمامی فرآیندهای مربوط به این عملیات در این بانک به صورت غیرحضوری و دیجیتال انجام خواهد شد، اظهار کرد: متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن ایوا در قبال توثیق سهام عدالت خود، به میزان پنجاه درصد ارزش روز آن تا سقف 100 میلیون ریال، کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و اعتبار آن را در بیش از چهار هزار فروشگاه زنجیره ای کشور مصرف کنند. 

به گفته او، مهلت زمان تسویه این اعتبار یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، مجدداً برای ماه بعد شارژ اعتبار انجام خواهد شد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که بهره مندان از این خدمت نه تنها سودی پرداخت نمی کنند، بلکه مشمول پاداش خوش حسابی نیز خواهند شد. ادامه داد: در صورت عدم بازپرداخت مبلغ تخصیصی، بدهی مذکور به تسهیلات سه ساله با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تبدیل می شود 

وی با اشاره به این که این اتفاق برای نخستین بار در کشورمان رقم می خورد، گفت: با این روش علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، تقاضای کل تحریک شده و منابع خرد به صورت هدفمند در مسیر جهش تولید هدایت خواهد شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: