خودگردان های بانک ملی ایران، خودکفا شدند

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بر اساس تازه ترین آمار موجود، بیش از 90 درصد دستگاه های خودگران، کاملا خودکفا شده اند.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۱۳:۰۰:۴۵
  • 4362

مسعود خاتونی در گفت و گو با خبرنگار بانک ملی ایران با بیان این که «خودگران» باید بتواند بدون نیاز به مراجعه متصدی، خدمات کافی به مشتریان ارائه کند، افزود: استقبال گسترده مشتریان از این دستگاه باعث شده است که میزان قابل توجهی از عملیات واریز و برداشت وجوه نقد از این طریق انجام شود.
او ادامه داد: آن طور که اطلاعات موجود در دوره زمانی اخیر نشان می دهد بیش از 90 درصد دستگاه های خودگران بانک ملی ایران نیازی به پول گذاری نداشته و این نیاز با پول گذاری مشتریان در عملیات واریز وجه نقد برآورده شده است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که اکنون حدود 900 دستگاه «خودگردان» بانک ملی ایران در کشور نصب شده است، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های عملیات بانکی حضوری در شعب باعث شد خودگردان به خوبی دیده شده و خدمات منحصر به فرد آن به مشتریان شناسانده شود.
«خودگردان» از تازه ترین دستاوردهای بانک ملی ایران است که علاوه بر همه خدمات معمول قابل ارائه بر روی دستگاه های خودپرداز، عملیات دریافت وجه نقد و واریز آنی به حساب مشتریان این بانک را نیز انجام می دهد.
خدمات «خودگردان» به صورت 24 ساعته است و در هر تراکنش حداکثر 150 برگه اسکناس یا ایران چک را دریافت می کند.

جانمایی دستگاه های خودگردان

فهرست شعب مجهز به دستگاه خودگردان


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: