عضو هیات مدیره تشریح کرد: اقدامات گسترده بانک ملی ایران برای مقابله با ویروس کرونا

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، تازه ترین اقدامات این بانک برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۱۶:۳۹
  • 5830

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی با بیان این که از نخستین روزهای اعلام احتمال شیوع این ویروس در کشور، کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک فعال شد، گفت: شخص مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد بانک و متخصصان و پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدا تمهیدات قابل توجهی را برای مقابله با این ویروس اندیشیدند.

وی با اشاره به این که در گام نخست همه جلسات، همایش ها و دوره های آموزشی بانک لغو شد، افزود: در مورد استان هایی که بیشترین مخاطره را داشتند، تصمیم های ویژه ای اتخاذ و دستورالعمل های بهداشتی به همه واحدها ابلاغ شد.

او ادامه داد: راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری طی دستورالعمل های مجزا و چندگانه به همه همکاران ارائه و از آنها خواسته شد رعایت حداکثری این اقدامات را در دستور کار خود قرار دهند.

شفیعی با اشاره به تهیه کلیپ های آموزشی، متون و نیز پیام های تبلیغاتی که در تلویزیون های واحدها پخش و یا در تابلوهای شعب نصب شده است، اظهار کرد: کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک به طور کامل و مرتب، وضعیت واحدها را رصد و نسبت به شرایط آنها تصمیم گیری می کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که اقلام مورد نیاز به منظور ضدعفونی کردن واحدها تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است، گفت: شرایط تا حد امکان برای همکاران و مشتریان ایمن شده است و تلاش شد با وجود کمبود برخی اقلام مانند ماسک، تا جایی که ممکن بود این وسایل تهیه شده و در اختیار واحدها قرار بگیرد.

به گفته وی، بانک ملی ایران از منظر تهیه اقلام بهداشتی فعلا نگرانی ندارد و این اقلام به اندازی کافی تهیه شده است.

شفیعی در ادامه به مساعدت های انجام شده با همکاران برای مقابله با شیوع این ویروس اشاره کرد و با بیان این که از همکاران خواسته شده در صورت احساس کسالت و توصیه پزشکان در منزل استراحت کنند، گفت: به گروه های آسیب پذیر نیز اجازه داده شد به منزل بروند و از سوی دیگر همکاران خانم دارای فرزند خردسال نیز به مرخصی رفته اند.

به گفته او، بانک ملی ایران از حداکثر توان خود برای اطلاع رسانی به مشتریان استفاده کرده و از آنها خواسته است میزان مراجعه به شعب را کاهش دهند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که بیش از 14 هزار گالن انواع مواد ضدعفونی کننده توسط بانک خریداری شده و در حال توزیع میان همکاران است، گفت: نیاز مالی شرکت هایی که اقلام بهداشتی مورد نیاز بانک توسط آنها تامین شد، برطرف شده و بانک تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار داده است.

وی افزود: تعدادی از شرکت های تولید کننده مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده اند تا بتوانند نیاز مردم کشور را تامین کنند.

او با بیان این که کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران ارتباط خوبی با استان ها دارد، اظهار کرد: ما از بابت تامین بودجه هیچ نگرانی نداریم و انبارهای بانک به صورت شبانه روزی اقلام بهداشتی را دریافت و توزیع می کنند.

شفیعی همچنین با اشاره به آمادگی کامل بیمارستان بانک ملی ایران به منظور رسیدگی به بیماران مشکوک به ویروس کرونا، گفت: شعب بانک در روزهای شیوع این ویروس نباید با حجم مراجعه کننده مواجه باشند، از این رو مشتریان باید تلاش کنند تا حداکثر استفاده را از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران داشته باشند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: