بام ایمن تر شد!

استفاده از سامانه بام بانک ملی ایران فقط با رمز دوم یکبار مصرف میسر است.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱3:۳۵:۱۵
  • 5071

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به رﺷﺪ آمار و تنوع روش های ﺳﻮء اﺳﺘﻔﺎده از حساب های ﺑﺎﻧﮑﯽ، ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن اﻣﻨﯿﺖ حساب ها همواره ﯾﮑﯽ از اﺻﻠﯽ ترین چالش های بانک هاﺳﺖ که با توجه به کارکرد مناسب رمزهای پویا در ارتقای امنیت حساب های بانکی، اﺳﺘﻔﺎده از رﻣﺰﻫﺎی ﯾﮑﺒﺎر ﻣﺼﺮف ﮔﺰﯾﻨﻪ ای ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﻣﻨﻄﻘﯽ برای مواجهه با این امر محسوب می شود. ضمن اینکه بانک ملی ایران همواره در تلاش بوده تا در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش به سزایی را ایفا کند.
بر همین اساس از این پس کاربران و علاقه مندان به استفاده از سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران (بام) به منظور ارتقای امنیت حساب خود باید برای فرآیندهایی نظیر ثبت نام و یا بازیابی رمز سامانه از رمز دوم پویا استفاده کنند و دیگر امکان انجام این فرآیندها با رمز دوم ثابت میسر نخواهد بود.
پروسه ورود به سامانه نیز پس از ثبت نام و یا بازیابی رمز پس از گذشت 6 ساعت زمان انجام می شود که این امر در راستای ارتقای ایمنی کاربر و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی تعبیه شده است.
لازم به ذکر است، امکان دریافت رمز پویا برای حساب های بانک ملی ایران از طریق سامانه های شصت(رمزبان) هریم (هدایت رمز یکبارمصرف) و کد دستوری #737*امکان پذیر است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: