اخذ رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور در سال 98 را کسب کرد.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۲:۱۵:۲۱
  • 2286

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، این بانک از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده در میان 34 بانک دیگر توانست رتبه نخست امور پژوهشی در نظام بانکی و رتبه بندی علمی بانک های کشور را به خود اختصاص دهد.

تا کنون 877 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل ۸۴۶ مقاله کنفرانسی و ۳۱ مقاله ژورنالی شامل ۱۱,۷۷۸ صفحه است و در حال حاضر بانک ملی ایران دو فراخوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی جاری دارد.

بر اساس اطلاعات رصدخانه پژوهش هاي علوم بانكي، پژوهشگران بانك ملي ایران تاكنون با 51 پژوهشگر از 37 مركز علمي تاليفات علمي ارائه كرده اند و بيژن بيدآباد مشاور بانكداري اسلامي بانك با 11 مقاله، محمود الهياري فرد معاون اداره تحقيقات و برنامه ريزي بانك با 11 مقاله، هادي ميرزائي كارشناس ارشد مديريت دولتی و كارمند بانك با 3 مقاله، مسعود رضايی آقمشهدی معاون واحد اعتبارات شعبه مركزي ساری بانك با 3 مقاله و ابراهيم مسجدي کارمند بانک با 2 مقاله در لیست پژوهشگران برتر بانك ملي ایران قرار دارند.

واحدهاي دانشگاه پيام نور، بيشترين مقاله با محوريت بانك ملی ایران و يا مطالعات موردی با موضوع بانك ملي ایران را منتشر كرده اند.

لازم به ذکر است، دليل عمده تمايل دانشگاه ها به توليد مقاله و مطالعه موردي در خصوص يك بانك عموما به سياست هاي تشويقي بانك ها براي پژوهشگران و تسهيلات ايجاد شده براي دسترسي به اطلاعات و ديتاي مورد نياز جهت اجراي پژوهش است.

بدون شك هرقدر امكان دسترسي به ديتاي موردنياز براي اجراي پژوهش و تسهيلات مالي و غيرمالي فراهم شده توسط بانك بيشتر باشد، شاهد همكاري مراكز علمي بيشتر و توليد مقالات بيشتر خواهيم بود.

 

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: