پروفسور ماندگار: بیمارستان بانک ملی ایران به یک مرکز پیشرفته تبدیل شده است

پروفسور محمدحسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق در مراسم افتتاح بخش سی تی آنژیوگرافی و بهره برداری از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستان بانک ملی ایران، این بیمارستان را یکی از روزآمدترین بیمارستان های کشور عنوان کرد و گفت: بیمارستان بانک ملی ایران طی چند سال اخیر به یک مرکز پیشرفته تبدیل شده است.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۶:۱۸
  • 5933
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پروفسور ماندگار از پزشکان صاحب نام در جراحی های قلبی و عروقی ایران و جهان که بیماران صعب العلاج بسیاری با عمل های موفقیت آمیز وی به زندگی بازگشته اند، با تاکید بر اینکه دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان بانک ملی ایران در هیچ بیمارستان دیگری در کشور وجود ندارد، گفت: یکی از مهم ترین مشکلات ما در بیماران قلبی و عروقی بحث اسکن است که این دستگاه سی تی آنژیوگرافی، در کسری از ثانیه اسکن را انجام می دهد و این امر بسیاری از دغدغه های ما در بیماران بخش مراقب های ویژه و... را رفع می کند.
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان بانک ملی ایران یکی از مجهزترین بیمارستان ها در زمینه قلب در کشور است،  افزود: طی یکی دو سال اخیر تحولات جامع و اصولی در بیمارستان بانک ملی ایران رخ داده و این بیمارستان را به یک مرکز مجهز و پیشرفته تبدیل کرده است.
پروفسور ماندگار علاوه بر کیفیت مطلوب خدمات دهی، تجهیزات بالای این بیمارستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیمارستان بانک ملی ایران بسیار بزرگ است و نسبت به وسعت و میزان بالای پذیرش بیماران نیز تجهیزات بسیار مناسبی دارد.
این استاد جراحی قلب و عروق و سرپرست تیم جراحی قلب بیمارستان بانک با بیان اینکه امروز تمام امور مربوط به کاردیوگرافی، قلب و... در این مرکز انجام می شود، تاکید کرد: به زودی اقدامات خوبی برای درمان بیماران قلبی در بیمارستان بانک ملی ایران در دست اقدام داریم.
گفتنی است، سال گذشته برای نخستین بار در بیمارستان بانک ملی ایران عمل جراحی قلب باز بر روی یک فرد 73 ساله به روش برداشتن و پیوند رگ از قسمت های بدن با حضور پروفسور ماندگار با موفقیت کامل انجام شد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: