اختصاص هزینه چاپ تقویم و سر رسید بانک ملی ایران برای کمک به سیل زدگان

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه چاپ سر رسید سال جدید را به هموطنان سیل زده تقدیم می کند.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۰:۴۵:۰۱
  • 2062

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور ابراز همدردی و همیاری با هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و هرمزگان بودجه چاپ تقویم و سررسید سالانه خود را به آسیب دیدگان اختصاص داد.

این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه علاوه بر کمک به هموطنان آسیب دیده، گامی جدی برای صرفه جویی در مصرف کاغذ محسوب می شود.

کمک به حادثه دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سنت حسنه دیرینه بانک ملی ایران است و از این رو سال گذشته نیز هزینه چاپ سر رسید بانک ملی ایران صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شد.

در جریان سیل نوروزی امسال نیز نظام بانکی و در راس آنها بانک ملی ایران در کمک رسانی به هموطنان پیش قدم بود، به طوری که مدیرعامل بانک در مراسم امضای تفاهم نامه تامین سه هزار میلیارد تومان منابع مالی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل با استفاده از منابع داخلی عنوان کرد که بانک ها خود را به مصوبات دولت و ابلاغیه بانک مرکزی در این باره محدود نکرده و حتی از منابع خودشان نیز برای جبران این خسارت ها کمک کرده اند.

فهرست اقدامات بانک در چنین حوادثی آنقدر طولانی است که نمی توان آن را در مدت کوتاهی مرور کرد، اما تنها در سال جاری کمک های فراوانی در قالب پرداخت های بلاعوض، پرداخت تسهیلات، امهال اقساط تسهیلات در کنار کمک های غیرنقدی توسط بانک ملی ایران برای هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی محقق شده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: