بهبود بافت مالی و افزایش سودآوری محور اقدامات بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تهیه، تدوین و اجرای پروژه مدیریت استراتژیک این بانک از سال گذشته، محوریت برنامه های بانک در این پروژه را سودآوری عنوان کرد و بهبود بافت مالی، افزایش سرمایه و مدیریت در پرداخت تسهیلات را از اهم برنامه های جاری برشمرد.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۰۹:۱۹:۱۳
  • 2439

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در حاشیه سفر وزیر امور اقتصادی و دارائی و مدیر عامل بانک به استان همدان در جلسه روسای منتخب واحدهای صف و ستاد بانک در این استان گفت: بانک ملی ایران اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و در این زمینه منضبط ترین بانک کشور است.
وی از تغییر ترکیب سپرده های بانک ملی ایران خبر داد و افزود: همکاران باید نهایت تلاش خود را برای افزایش سهم سپرده های ارزان قیمت در سبد سپرده های بانک به کار گیرند.
معاون پشتیبانی بانک با بیان اینکه امروز هر یک از کارکنان در هر پست و جایگاه باید در راستای تحقق اهداف بانک تلاش کنند، تاکید کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است.
شفیعی همچنین بر اهمیت شناخت عمیق تر مشتریان، توجه به نیاز مشتری، شناسائی مشتریان ارزشمند و نیازهای آنان و حرکت به سمت گسترش ابزارهای تعهدی از قبیل اعتبارات اسنادی و خرید دین تاکید کرد.
محمد طوماسی رئیس اداره امور شعب استان همدان نیز با ارائه گزارش عملکرد، کسب رتبه اول کشوری در سرانه کاربران کانون جوانه ها و همچنین رتبه اول کشوری در بخش آموزش کارکنان را از موفقیت های این اداره امور برشمرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: