فجر ملی 7 / رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از سیاست های دولت، حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار تولید داخلی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در همین راستا بیش از 46 هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی در سال جاری به متقاضیان پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۰۸:۱۹:۰۷
  • 2574

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل و رونق بازار کسب و کار را یکی از محوری ترین سیاست های خود در سال جاری قرار داد و از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بالغ بر 46 هزار و 378 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش 6 هزار و 396 میلیارد ریال تخصیص داده است.

همچنین در سال گذشته نیز بانک ملی ایران تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

در ده ماه ابتدای امسال، 162 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 71 هزار و 793 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

بانک ملی ایران تعداد 783 هزار و 684 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به 245 هزار و 377 میلیارد ریال می رسد.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: