بررسی مشکلات صنعتگران با حضور مدیران بانک ملی ایران

جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و فعالین اقتصادی شهرک صنعتی سالاریه با حضور مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران و فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد.

  • ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ 08:05:۵۰
  • 3826

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه تولید کنندگان مسائل و مشکلات خود را در حوزه تامین نقدینگی، سرمایه در گردش، دریافت تسهیلات و همچنین مشکلات بانکی در بخش صادرات و وارادت بیان کردند. 

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک ضمن بررسی دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای متناسب بانکی بیان کرد:  بانک ملی ایران جایگاه بسیار مناسبی در شبکه بانکی کشور در حمایت از تولید و اشتغال دارد و هر جا که لازم باشد با تمام توان، منابع و امکانات در خدمت تولید کشور خواهد بود.

کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن قدردانی از اقدامات بانک ملی ایران گفت: در شرایط کنونی تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و سازمان ها و دستگاه ها باید به عنوان پشتیبان در خدمت آنها باشند.

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران هم حمایت از تولید را محور اصلی برنامه های بانک دانست و افزود: بانک ملی ایران به عنوان بازوی اصلی دولت همواره در کنار مردم و تولیدکنندگان است و محصولات خود را متناسب با شرایط موجود طراحی و در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

 در پایان ابوالفضل شهبازی رئیس حوزه ورامین بانک گزارشی از عملکرد این حوزه در بخش حمایت از تولید ارائه کرد.  

همچنین مدیر امور شعب تهران به همراه مدیران اداره امور شعب جنوب تهران و حوزه ورامین از تعدادی کارگاه تولیدی و همچنین مراکز درمانی شهرستان ورامین بازدید کردند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: