پیشبرد مولد سازی دارایی های دولت از اولویت های کاری وزارت اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای مدیران این وزارتخانه اظهار داشت: پیشبرد مولد سازی دارایی های دولت و استفاده بهینه از منابع یک از مهمترین اولویت های کاری وزارت اقتصاد است.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۰:۴۲:۰۰
  • 2222

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: وزارت اقتصاد بعنوان متولی دارایی های دولت باید از این دارایی ها به بهترین شکل استفاده کند.

 وزیر اقتصاد خواستار ارایه راه حل ها و برنامه هایی برای استمرار زایندگی دارایی ها شد.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به رقابت های موجود در جهت توسعه اقتصادی، علم باید فصل الخطاب تصمیمات اقتصادی کشور باشد.

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیات شریفه قرآن خاطرنشان کرد: همه آموزه های قرآن بر این نکته تاکید دارد که باید با علم و آگاهی قدم برداشت و در این صورت پشیمانی وجود ندارد.

 وی خطاب به مدیران وزارت اقتصاد تاکید کرد: اصلاح نفس، صلاحیت های علمی، مدیریتی، اخلاقی و رفتاری را هر اندازه که امکانپذیر است، تقویت کنید.

 ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها تلاش کنیم و البته این حرکت باید بر پایه برنامه ریزی دقیق باشد تا قابل دفاع باشد.

 وی تصریح کرد: نهادهای اجرایی می توانند با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و مشارکت آنان در تصمیم سازی ها، به تصمیمات صحیح برسند و به پیشبرد کارها و برنامه ها کمک کنند.

 امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیاست های وزارت اقتصاد مبتنی بر علم و کار کارشناسی است.

 وی اتخاذ تصمیمات صحیح در حوزه کنترل نرخ ارز و سکه توسط وزارت اقتصاد را یک اقدام مفید و موثر و مبتنی بر علم توصیف کرد و افزود: با اینگونه اقدامات در دیگر حوزه ها نیز می توان به ساماندهی و نظارت بیشتر در بخشهای مختلف اقتصادی دست یافت.

 ابوترابی فرد در پایان بار دیگر خطاب به مدیران وزارت اقتصاد گفت: امیدوارم الگوی بارز و برجسته ای در مدیریت اقتصادی کشور بوده و بیشتر از گذشته الهام بخش و اقتدار آفرین باشید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: