تقدیر رییس جمهور از معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهور با صدور تقدیر نامه ای، از زحمات دکتر سید رحمت اله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت تقدیر کرد.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۷:۴۴:۰۰
  • 2953

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در نامه دکتر روحانی خطاب به دکتر اکرمی می خوانیم:
بدینوسیله از اقدامات موثر و تلاش ارزشمند جناب عالی و همکاران محترم نظارت مالی و خزانه داری کل کشور برای ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت، تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما و همکاران محترم را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران خواستارم.
گفتنی است، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در راستای ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت، اقداماتی چون "احصاء و گزارش اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی"، "انتشار و صدور انواع اوراق مالی اسلامی و اسناد تسویه خزانه" و "تحلیل پایداری بدهی و اجرای احکام مرتبط قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور" را به اجرا گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: