«پادکست» های بانک ملی ایران، پنجره ای نو به سوی مخاطبان

هشتم مهر ماه روز جهانی «پادکست» نامیده شده است؛ روزی که یکی از دستاوردهای بزرگ بشر پر مشغله امروز، گرامی داشته می شود.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۷:۰۰
  • 2525

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از آن که انسان ترجیح داد به جای استفاده از روزنامه، اخبار را از شبکه های اجتماعی دنبال کند و به جای خواندن کتاب کاغذی، فایل های متنی را روی صفحه تلفن همراه و تبلت ببیند، راهکار ساده تری هم برای مطالعه پیدا شد؛ مطالعه از راه «گوش»!
این روش جدید مطالعه را «پادکست» به انسان مدرن هدیه داد. گرچه از سالها پیش، شنیدن کتاب یا خبر توسط رادیو یا کتاب های صوتی ضبط شده در نوارهای کاست و سی دی ها رایج بود، اما با تولید گوشی های هوشمند و فراگیر شدن اینترنت، «پادکست» به یک راهکار رایج برای تولید و انتشار محتوا تبدیل شد.
اکنون کمتر سازمان بزرگی است که از این روش برای ارائه مطلب مد نظرش به مخاطب استفاده نکند.
بانک ملی ایران نیز به تازگی پادکست های تولیدی خود را در اختیار مخاطبانش قرار داده تا از این طریق آنها را به دنیای جدیدی وارد کند.
این «پادکست» ها در دو قالب «موج ملی» و «کافه داستان» منتشر می شوند.
«موج ملی» هر دو هفته یک بار به مرور سر خط خبرهای اقتصادی و بانکی، معرفی خدمات بانک، برگزاری مسابقه از میان خدمات بانک، بیان نکات جذاب و اتفاقات جالب حوزه بانکی و ... می پردازد .
قالب دوم «پادکست» های بانک ملی ایران با عنوان «کافه داستان»، روایت دنباله داری از خاطره خوانی یک نوه و پدربزرگ است؛ پدربزرگی که سال ها کارمند این بانک بوده و اکنون خاطراتش از زبان نوه اش خوانده می شود. این مجموعه داستان دنباله دار را به یاد قصه های دوست داشتنی و خاطره انگیز "ظهر جمعه"، در روزهای جمعه هر هفته از وبسایت بانک ملی ایران بشنوید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: