انتصاب دو عضو هیات مدیره و راه اندازی «پادکست» در اخبار این هفته بانک ملی ایران

این هفته، مدیرعامل بانک ملی ایران میزبان نخبگانی بود که پیشنهادهایی را برای بهتر شدن شرایط خدمت رسانی بانک ارائه کرده بودند. انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره و نیز راه اندازی «پادکست» برای مخاطبان رسانه های بانک را نیز می توان از دیگر اخبار مهم این هفته دانست.

  • ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ۰۸:۴۷:۰۰
  • 5325


برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با مشتریان و کارکنان

 

نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو و تولید محصولات جدید، نظر مشتریان، مخاطبان، کاربران سامانه ها و کارکنان بانک به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژه ای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم ، فراتر از انتظاری که بود بیش از 600 نظر کامنت شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نظرات دریافتی در بسته های مشخص تدوین شد تا از آنها در برنامه های پیش روی بانک استفاده شود.

به گفته حسین زاده، حوزه های فناوری اطلاعات، محصولات جدید، کارت های بانکی، تسهیلات، تسریع در خدمت رسانی به مشتریان و منابع انسانی بانک، بیشترین حجم نظرات ارائه شده را تشکیل داده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حجم گسترده عملیات این بانک، گفت: طبیعی است که اعمال هر گونه تغییر، مستلزم پایدار بودن سامانه ها و البته هزینه قابل توجه است.

حسین زاده سامانه های پیشرفته بام و بله را دستاوردهایی ارزشمند خواند که نه تنها در نظام بانکی کشور، بلکه در پیشرفته ترین بانک های جهان نیز قابل اعتناست و بانک ملی ایران همه این محصولات را تنها به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریانش طراحی و اجرا کرده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران استمرار نوآوری در خدمات را مسیر قطعی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف عده ای که به طور پیوسته در حال سیاه نمایی علیه نظام بانکی هستند، کارکنان بانک ها به ویژه بانک ملی ایران از هر گونه کوششی برای کمک به توسعه کشور دریغ نخواهند کرد.

خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که فصل سوم امسال، تغییرات مهمی در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بانک رخ خواهد داد، گفت: محصولات جدید و تغییرات بنیادی در سامانه های بانک در راه است.

مسعود خاتونی افزود: بسیاری از فرایندها اصلاح شده و زیرساخت ها تا حد امکان بهینه شده است، اما باید پذیرفت که بهبود شرایط در یک بانک 91 ساله، کمی زمان بر خواهد بود.

در این نشست که با حضور 12 نفر منتخب از میان پیشنهاد دهندگان به مدیرعامل بانک شامل کارکنان و مشتریان بودند، مدیران انفورماتیک، سرمایه انسانی ، امور طرح و برنامه و روابط عمومی شنونده ی دیدگاه ها و نظرات مدعوین بودند .

در ادامه این مراسم مشتریان و کارکنان بازدیدی از موزه ی بانک ملی ایران بعمل آوردند.

 

 


انتصاب دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

 

دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شدند.

 با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس شفیعی و کاووس ایرج پور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این بانک معرفی شدند.

عباس شفیعی پیش از این معاون پشتیبانی و نیز مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران بوده است.

کاووس ایرج پور نیز پیشتر معاونت حقوقی و وصول مطالبات و نیز ریاست اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران را بر عهده داشته است.

 

«پادکست» های بانک ملی ایران را بشنوید

 

 بانک ملی ایران در ادامه توسعه روش های تعاملی خود با مخاطبان و مشتریان، راهکار تازه ای را به کار گرفته تا از این طریق پیامش را بهتر، سریعتر و دلچسب تر منتقل کند.

 «پادکست» که مدت هاست در فضای رسانه ها ایجاد و به تازگی مورد استقبال بیشتر مردم، به ویژه دارندگان گوشی های هوشمند قرار گرفته است، به زودی جای خود را در میان رسانه های این بانک باز خواهد کرد.

این «پادکست» ها در دو قالب «موج ملی» و «کافه داستان» منتشر خواهند شد.

«موج ملی» هر دو هفته یک بار به مرور سر خط خبرهای اقتصادی و بانکی، معرفی خدمات بانک، برگزاری مسابقه از میان خدمات بانک، بیان نکات جذاب و اتفاقات جالب حوزه بانکی و ... خواهد پرداخت.

از سوی دیگر، مرکز ارتباطات مردمی بانک ملی ایران به شماره 64140-021 بخشی را برای دریافت پیام های مردمی اختصاص داده است. مخاطبان می توانند پاسخ به انتقادات، پیشنهادات و یا سوالات مطرح شده با این مرکز را در «پادکست» موج ملی دریافت کنند.

قالب دوم «پادکست» های بانک ملی ایران با عنوان «کافه داستان»، روایت دنباله داری از خاطره خوانی یک نوه و پدربزرگ است؛ پدربزرگی که سال ها کارمند این بانک بوده و اکنون خاطراتش از زبان نوه اش خوانده می شود. این مجموعه داستان دنباله دار را به یاد قصه های دوست داشتنی و خاطره انگیز "ظهر جمعه"، در روزهای جمعه هر هفته  از وبسایت بانک ملی ایران بشنوید.

«پادکست» هایی که از سوی بانک ملی ایران تولید می شوند، علاوه بر سایت بانک، در کانال اپلیکیشن «بله» و نیز صفحه «اینستاگرام» بانک قابل شنیدن و ذخیره سازی هستند.

«پادکست» بسته فشرده ای است که می تواند در هر زمان و هر مکان شنیده شود و در کوتاه ترین زمان، حجم قابل توجهی از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهد. بانک ملی ایران با طراحی راهکارهای تازه در قالب رسانه های دیجیتال، به دنبال حداکثر تعامل با مخاطبان است تا از این مسیر علاوه بر عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه کند.

 


تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اشاعه فرهنگ بانکداری نوین در میان مشتریان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ بانکداری نوین در میان مشتریان بانک گفت: با ادغام شعب و فروش اموال تملیکی علاوه بر رفع مشکل کسری نیرو، می توان از انباشت اموال منجمد نیز جلوگیری کرد.

 برات کریمی در همایش بررسی عملکرد پنج ماهه اداره امور شعب بانک در استان البرز که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز و همکاران این اداره امور و شعب تابعه برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز به عنوان یکی از قطب های تولیدی کشور به ویژه صنعت دارو ظرفیت های بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: ضرورت دارد همکاران و مسئولان واحدها ضمن تعامل با شرکت ها و مراکز تولیدی، در جهت ارایه هر چه بهتر انواع محصولات و خدمات بانکی بکوشند.

وی اظهار کرد: اعطای تسهیلات در تمامی سرفصل ها به ویژه مضاربه و خرید دین به مراکز تولیدی و کسبه بازار این استان به جهت ظرفیت بالای تولیدی آن و همچنین اعطای تسهیلات خرد به آحاد مردم یکی از رسالت های مهم بانک ملی ایران است.

همچنین مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ضمن تقدیر از شعب ممتاز کرج، عملکرد این استان را در تمامی شاخص های عملکردی مطلوب ارزیابی کرد و از همکاران خواست با دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات علاوه بر شناسایی همکاران توانمند، همه مجموعه را به مشارکت برای کسب نتایج مطلوب در شعبه ترغیب کنند.

رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک نیز بر اهمیت کسب درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع و ارائه خدمات بانکداری غیرحضوری و نوین تاکید کرد و گفت: مسئولان واحدها باید برنامه مدونی را برای جلب حداکثری اعتماد مردم و جذب منابع داشته باشند تا سودآوری پایان سال مالی محقق شود.

موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز نیز در این همایش ضمن ارایه گزارش عملکرد استان، از تشکیل کارگروه های تخصصی بازاریابی یکپارچه، پیگیری وصول مطالبات و سود و زیان در جهت ارائه راهکارهای راهبردی به شعب خبر داد.

در پایان این همایش نیز از شعب برتر و همکاران نمونه به جهت عملکرد مطلوب با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین مدیران بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، ضمن حضور در شعبه خلج آباد و گفت و گوی صمیمانه با همکاران شعبه، از تعدادی از شرکت های فعال صنعتی و دانش بنیان استان البرز بازدید و بر حمایت از شرکت های دانش بنیان با ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی، تحقق رونق اقتصادی و تولید و اجرای سیاست های دولت تاکید کردند.

 


نایب قهرمانی تیم فوتبال بانک ملی ایران در مسابقات شبکه بانکی

 تیم فوتبال بانک ملی ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات شبکه بانکی شد.

 در این مسابقات که به مناسبت هفته بانکداری و با حضور نه تیم از بانک های مختلف برگزار شد، تیم بانک ملی ایران  موفق شد در یک رقابت نزدیک به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

در دیدار پایانی این مسابقات، تیم های بانک ملی ایران و بانک تجارت با هم به رقابت پرداختند که بازی در پایان وقت قانونی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و در ضربات پنالتی تیم بانک ملی ایران با نتیجه 5 بر 4، نتیجه را به تیم فوتبال بانک تجارت واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

این مسابقات با حضور نه تیم بانک ملی ایران، صادرات، تجارت، رفاه، مسکن، ملت، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهرایران و صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.


پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران از مرز 100 هزار فقره گذشت

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 104 هزار فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

 در پنج ماه ابتدای سال جاری، این بانک تعداد 104 هزار و 433 فقره وام ازدواج به زوجین پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به 32 هزار و 798 میلیارد و 972 میلیون ریال می رسد.

در سال گذشته نیز بانک ملی ایران حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال تخصیص داده است.

سقف وام قرض الحسنه ازدواج 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.

لازم به ذکر است، متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند و به هر یک از متقاضیان نیز صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد.

 


91 سال، پر افتخار/ «سککوک»، شکست انحصار بازار

تولید کننده ای که به ماده اولیه مشخصی نیاز دارد و در یک استان شرقی کشور مستقر است، چطور می تواند نرخ این کالا را از یک استان غربی استعلام کند؟ چه تعداد عرضه کننده این ماده اولیه در کشور وجود دارد؟ تفاوت نرخ این کالاها چقدر است؟ چطور می توان به این سوالات پاسخ داد؟

 پاسخ به این سوالات و ده ها سوال مشابه دیگر، تنها با راه اندازی یک سامانه ممکن است. سامانه ای که بتواند به صورت آنلاین، فوری، بدون واسطه و تنها با چند کلیک، همه نیازهای سوال کننده را پاسخ دهد.

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» سامانه ای است که بانک ملی ایران با هدف پاسخ دهی به همین سوالات طراحی کرده است. این تحول منحصر به فرد در زنجیره تامین بازار، حاصل 9 دهه همکاری بانک ملی ایران با تجار، بازرگانان، صاحبان بنگاه های اقتصادی و فعالان بازار است.

«سککوک»، اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران است که به منظور ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی طراحی شده است.

این سامانه به خوبی امکان تبادل نرخ و شرایط را برای فعالان اقتصادی فراهم می کند و در نتیجه انحصار را در بازار محصولات می شکند. با استفاده از این سامانه، نرخ ها تعدیل شده و مصرف کننده نهایی محصول با اطمینان خاطر به کار خود می پردازد.

با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.

 «سککوک» پلتفرمی کارآمد و کم نظیر است که علاوه بر ایجاد تنوع در تامین مواد اولیه، به توسعه فضای کسب و کار که هدف نهایی همه فعالیت های اقتصادی است نیز کمک می کند.

 


افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.

 ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.

محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی 64140 021 و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

 


91 سال،پر افتخار/ پشتیبانی گسترده بانک ملی ایران از طرح های زیربنایی کشور در راستای رونق تولید

بانک ملی ایران در سال های اخیر با سرمایه گذاری و اختصاص میلیاردها ریال در بزرگ ترین طرح های صنعت برق کشور ، در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی کشور مشارکت فعال داشته است.

 یکی از مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه صنعت برق کشور، تامین مالی و گشایش اعتبارات اسنادی پروژه ها و طرح های شرکت هایی از جمله شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در استان البرز است که ضمن توسعه، رونق تولید وبرطرف نمودن نیازهای داخل کشور در این صنعت حیات بخش نیز برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق در جهان با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار کشور با خط مشی انجام تعمیرات اساسی و نگهداری قطعات و تجهیزات مهم و استراتژیک نیروگاهی از سال 1360 فعالیت می کند.

بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع مادر در کشور، قدم‌های مناسبی را برداشته و به عنوان بانک توسعه ای نقش چشمگیری در حمایت و تامین مالی طرح های مهم صنعتی کشور طی سال های گذشته داشته است.

هم اکنون شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یک سرمایه ارزشمند ملی، با تکیه بر دانش فنی 500 متخصص تعداد بسیاری از پروژه های نیروگاهی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در داخل کشور و تعدادی دیگر در چند کشور همسایه را در عرصه تعمیرات اساسی و تخصصی، بازسازی و ارتقا ، ساخت تجهیزات ، راه اندازی و نگهداری قطعات با یک سوم قیمت شرکت های خارجی با موفقیت به انجام رسانده است.

 


امکان معامله برخط سهام از طریق حساب وکالتی بانک ملی ایران

امکان خرید وکالتی سهام بورس اوراق بهادار تهران از طریق حساب کوتاه مدت بانک ملی ایران برای معامله گران سامانه های برخط فراهم شد.

 مشتریان دارای حساب کوتاه مدت این بانک که قصد معامله سهام از طریق سامانه های برخط را دارند می توانند با تکمیل فرم " درخواست استفاده از خدمات معاملات آنی سهام از طریق بانک ملی ایران" نسبت به این فرایند اقدام کنند.

در این فرایند با ارسال سفارش خرید سهام از طریق سامانه برخط توسط مشتری ، معادل وجه خرید در حساب مشتری مسدود شده و به محض قطعی شدن خرید ، وجه مورد نظر برای نهایی شدن سفارش به حساب کارگزار واریز می شود. نتیجه این نقل و انتقال وجه به صورت لحظه ای به اطلاع مشتری می رسد.

افراد فاقد حساب کوتاه مدت می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و از خدمات مزبور بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این امکان در حال حاضر فقط برای معامله از طریق سامانه برخط کارگزاری بانک ملی ایران فراهم شده است و به زودی کارگزاری های متنوع تری از این قابلیت برخوردار می شوند.

 


بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از شرکت «اتمسفر»

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از مجموعه کارخانجات صنعتی و تولیدی شرکت «اتمسفر» بازدید کردند.

 در این بازدید که برات کریمی، ناصر شاهباز و کاووس ایرج پور به همراه تنی چند از مسئولان ستادی بانک در آن حضور داشتند، آخرین وضعیت این بنگاه اقتصادی بررسی شد.

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان این بازدید بر لزوم حمایت و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت های عملیاتی این شرکت تاکید کردند.

«اتمسفر» جزو شرکت های تابعه بانک ملی ایران با فعالیت غیربانکی است که در راستای اجرای ماده 16 قانون رفع موانع تولید و خروج از بنگاهداری در برنامه واگذاری این بانک قرار دارد.

این بازدید نیز به منظور شفاف سازی حداکثری و رعایت صرفه و صلاح بانک در فرایند واگذاری سهام شرکت مذکور صورت گرفت.

 


شعبه مشهد بانک ملی ایران 90 ساله شد

در آستانه 91 سالگی بانک ملی ایران، مراسم گرامیداشت نودمین سالگرد تاسیس شعبه مشهد این بانک برگزار شد.

 در حاشیه این مراسم موزه بانک ملی ایران در گذر تاریخ نیز در این شعبه افتتاح گردید.

این مراسم با حضور فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک، حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، معاون اقتصادی استانداری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی، تنی چند از مسئولان محلی و مشتریان قدیمی شعبه و فعالان اقتصادی استان برگزار و دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک در پیام تصویری سالگرد تاسیس این شعبه را تبریک گفت.

مدیرعامل بانک در این پیام با بیان اینکه اهمیت شعبه مشهد برای بانک ملی ایران به حدی است که این بانک یک سال پس از تولد خود، آن را دایر کرده است، گفت: « شعبه مشهد همواره یکی از شعب موفق بوده و فرا رسیدن سالروز تاسیس آن را به همه مشتریان عزیز و گرانقدر این شهر که درواقع صاحبان اصلی بانک هستند، تبریک عرض می کنم. همچنین لازم می دانم تا این روز را به همه همکارانم در این شعبه که انصافا عملکرد خوب و قابل قبولی را طی سال های گذشته داشته اند، تبریک بگویم و امیدوارم در آینده نیز با همین روحیه به مردم خدمت رسانی کنند

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک در این مراسم ضمن تبریک نودمین سالگرد تاسیس شعبه مشهد بانک، مشتریان را ولی نعمتان بانک عنوان کرد و گفت: رمز 9 دهه ماندگاری بانک ملی ایران و شعبه مشهد، وجود مشتریان باوفاست.

همچنین حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز از  زحمات و تلاش های کارکنان که از سال های دور در جهت حفظ منافع بانک و مشتریان گام برداشته اند، تقدیر کرد.

رسولیان معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی هم با اشاره به نقش مهم بانک ملی ایران در اقتصاد استان، این بانک به ویژه شعبه مشهد را از ستون های غیر قابل انکار عرصه اقتصادی خراسان رضوی عنوان و از تلاش ها و نقش بسزای رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران در این استان قدردانی کرد.

در این مراسم دو مستند از خاطرات سال های دور همکاران قدیمی و با سابقه بانک و مشتریان قدیمی و همچنین سیر تحولات تاریخی در بانک ملی ایران به ویژه شعبه مشهد از ابتدای تاسیس تاکنون به نمایش درآمد.

در حاشیه این مراسم نیز از روسای اسبق و مشتریان قدیمی شعبه مشهد بانک تقدیر شد.

 


91 سال، پر افتخار/ «ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

بانک ملی ایران در طول 91 سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!

 مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.

«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.

در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.

بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده اند.

«ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!

 



                                                                         وزیر اقتصاد: ثبات بازار ارز، ادامه‌دار است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با کنترل عرضه و تقاضا، بازار ارز مدیریت شد و این روند ادامه‌دار است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند با بیان این مطلب درباره شرایط بازار ارز، اظهار داشت: در این خصوص سعی شده است، از طریق سیاست‌گذاری برای عرضه و تقاضا و عوامل محیطی، عوامل مخل ثبات بازار ارز مدیریت شود و این امر نیز در قالب ساز و کارها و روش‌های اقتصادی صورت ‌گیرد.

وی افزود: به عنوان مثال، با اعمال روش‌هایی، طرفِ عرضه ارز تقویت بشود و صادرکنندگان، ارز حاصل از صادرات را بیشتر به چرخه تولید کشور بازگردانند از سوی دیگر عواملی که موجب تحریک غیرمنطقی و غیراقتصادی تقاضای ارز می‌شود نیز مدیریت بشود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: خوشبختانه با اعمال روش‌های مذکور و برقراری سیاست محیطی، بازار ارز مدتی است که در ثبات به سر می‌برد که به نظر ما این روند ماندگار بوده و ادامه دارد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: