آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان

کانون جوانه های بانک ملی ایران به منظور آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان و آشنایی با بانکداری، غرفه خود در شهر مشاغل کودکان (کاربازیا) واقع در برج میلاد را راه اندازی کرده است.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۷:۱۴:۰۰
  • 11386

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای سیاست های خود برای آشنایی بیشتر نسل آینده ساز کشور با مفاهیم اقتصادی و تاریخچه بانکداری، شعبه شبیه سازی شده ای از بانک را در شهرک کاربازیا راه اندازی کرده و در آن کودکان در کنار سایر مشاغل می توانند همانند یک کارمند بانک برخی امور بانکی را انجام دهند و از نزدیک با فعالیت در شعبه آشنا شوند.

در این غرفه لباس های فرمی همانند کارمندان بانک طراحی شده که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و اسکناس هایی نیز جهت انجام امور دریافت و پرداخت بانکی نمونه سازی شده است.

غرفه بانک ملی ایران فرصتی برای والدین است تا ضمن آشنایی کودکان خود با فرهنگ کار و تلاش، با تمرین و تجربه فعالیت در شعبه بانک زمینه رشد و پرورش توانایی‌های فردی و هوش مالی کودک را نیز فراهم کنند.

کانون جوانه های بانک ملّی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است و می کوشد این قشر را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: