سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه و مشارکت در 5 طرح بزرگ صنعتی در بسته خبری این هفته

در هفته ای که گذشت، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به ارومیه، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به این شهر سفر کرد. همچنین در آنجا تفاهم نامه همکاری نیز برای تامین مالی پنج طرح بزرگ صنعتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی منطقه در حضور رئیس جمهور با استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید.

  • ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۰۷:۴۴:۰۰
  • 2939

سفر یک روزه مدیر عامل بانک ملی ایران به ارومیه

در حاشیه سفر رئیس جمهور و هیات همراه به شهر ارومیه، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران در محل اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک حضور یافت و ضمن دیدار با کارکنان، به بررسی امور جاری این اداره پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این سفر که علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک نیز حضور داشت، مدیرعامل ضمن تشریح مسائل جاری بانک، از همه کارکنان خواست برای بهبود هر چه بیشتر امور، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش نخبگان و نیز جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور نیز حاضر خواهد شد.

افتتاح طرح های متعددی از قبیل راه آهن ارومیه، بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی امام خمینی (ره) شهرستان خوی، آزمایشگاه مرجع و کلینیک روزانه ارومیه، گازرسانی به ۲۰ روستای استان و شهر سرو ارومیه، فرودگاه و نیروگاه ماکو، فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و طرح های توسعه بیمارستان های شهید مطهری و آیت الله طالقانی ارومیه از اهداف مهم سفر رئیس جمهور و هیات همراه به آذربایجان غربی بود.

در حضور رئیس جمهور مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار آذربایجان غربی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

در حضور رئیس جمهور مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار آذربایجان غربی تفاهمنامه همکاری امضا کردند مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار آذربایجان غربی در حضور رئیس جمهور، تفاهمنامه ای به منظور جذب و حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی منطقه امضا کردند.

دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به ارومیه سفر کرده بود، این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی پنج طرح بزرگ صنعتی، عمرانی و کشاورزی به ارزش یک هزار و 533 میلیارد ریال با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امضا کرد.

تولید کاغذ از کربنات کلسیم، تولید تایر خودروهای سنگین، پنل و سلول خورشیدی، هتل پنج ستاره آریا و فرآوری داروهای گیاهی و پزشکی، محور این طرح هاست.

خود اشتغالی 17 هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای همسویی با سیاست های کلان اشتغال و حمایت از بازار کار از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد 17 هزار و 418 فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و بالغ بر شش هزار و 826 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

 در هفت ماه ابتدای امسال تعداد 13 هزار و 35 فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از دو هزار و 283 میلیارد ریال و بالغ بر سه هزار و 887 فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش 626 میلیارد و 740 میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 735 فقره از این تسهیلات به ارزش 51 میلیارد و 561 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 456 فقره به ارزش 35 میلیارد و 498 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت 13 فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش 940 میلیون ریال و پنج هزار و 622 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 514 میلیارد و 512 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال و بازار کسب و کار بوده است.

تبلور اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران با بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد

تبلور اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران با بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، هیات محترم دولت و برنامه های بالادستی است، گفت: بانک ملی ایران برای نخستین بار در کشور اقدامات لازم برای اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را با هدف ایجاد انضباط مالی و شفاف سازی عملکرد ها از سال 95 آغاز کرد که این اقدام تحقق و تبلور اقتصاد مقاومتی در این بانک را به همراه داشته است.

ناصر شاهباز در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، سیستمی از بودجه ریزی است که منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت را ارائه می دهد، افزود: بزرگترین اثر عملیاتی شدن بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، افزایش کارایی، اثربخشی و انضباط مالی است.

وی با بیان اینکه در واقع این نوع بودجه ریزی، برنامه ها را به نتایج پیوند می دهد، ادامه داد: ویژگی اصلی این سیستم، پاسخگویی است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو در اجرای بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، سیستم مربوطه را تهیه و جلساتی نیز در این زمینه با کارشناسان و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار کرده است.

شاهباز تاکید کرد: در سال جاری نیز سه اداره امور برای اجرای این پروژه به عنوان پایلوت انتخاب و آموزش های لازم نیز به آنها ارایه شده و البته تسری آن به سایر ادارات امور، نیازمند امضای تفاهم نامه بوده که اقدامات لازم در حال انجام است. ضمن اینکه در حال حاضر نیز اداره امور شعب تهران در حال آموزش هستند.

وی بیان کرد: عموما در سازمان ها توجه چندانی به هزینه کردها صورت نمی گیرد، در حالی که بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، مانع مصرف بی رویه منابع می گردد. در واقع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به جای این که به گذشته نگاه کند، نتیجه گراست.

شاهباز با تاکید بر این که در حال حاضر روسای شعب بانک ملی ایران با محاسبه هزینه و فایده خدمات، شعبه را اداره می کنند، گفت: این انضباط مالی حاکم شده در بانک، موجب خروج امور اداره امور از شیوه سنتی و انجام روال با شیوه های نوین شده است.

معاون مالی بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و افزایش دانش کارکنان و مدیران سازمان ها نسبت به امتیازات بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، عنوان کرد: در بندهایی از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به طور مشخص به موضوع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد اشاره شده است و اجرای آن می تواند کنترل و نظارت بر اموال عمومی، صرفه جویی در هزینه ها، بالابردن کیفیت در مدیریت سازمان و نیز انتخاب بهترین مورد در میان همه انتخاب ها را به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران در بسیاری از برنامه های تحول گرایانه کشور پیشگام بوده و خوشبختانه در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد نیز که از جمله دغدغه های مهم دولت محسوب می شود، پیشرو است.

در "بله" آنلاین بازی کنید

پیام رسان بله که برای نخستین بار در کشور امکان انجام همزمان خدمات بانکی و تراکنش های مالی را در قالب یک پیام رسان داخلی به کاربران خود ارایه داد، این بار بازی آنلاینی را با کمک یک بازوی جدید رونمایی کرد تا بتواند گستره تامین نیاز طیف های مختلف کاربرانش را بیش از پیش وسعت بخشد.

با کمک بازوی جدید بله می توانید در این پیام رسان با دوستان و رقبای آنلاین خود بازی کنید. «سی‌می» بازی آنلاین پیام رسان بله برای علاقه مندان به بازی های مهیج است که به صورت همزمان در پلتفرم بله، نسخه اندروید و نسخه ios دسترسی داشت.

در این بازی باید ایموجی (شکلک) مشترک بین کارت خود و کارت وسط زمین را پیدا کنید و برنده بازی شوید. این بازی هم سرگرمی است و هم برندگان می توانند از جوایز آن بهره مند شوند.

«بازی آنلاین سی می» در  بازوی @seemebot در دسترس علاقه مندان به بازی ها و سرگرمی های مهیج و آنلاین قرار گرفته است.

پیام رسان بومی و ملی «بله» برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی را بر بستر شبکه های مجازی در کشور فراهم کرده است و ایجاد بازی آنلاین امکان فوق العاده ای برای کاربرانی خواهد بود که تمایل دارند تراکنش های مالی، قابلیت های پیام رسانی و بازی و سرگرمی را به صورت یکجا و در یک مجموعه در اختیار داشته باشند.

آموزش بانکداری الکترونیک با «موش های دندان اره ای» بانک ملی ایران

نخستین کتاب قصه کانون جوانه های بانک ملی ایران منتشر شد.

این کتاب با عنوان «موش های دندان اره ای» را محسن رضایی نوشته و تصویرگر آن آمنه اربابون بوده است.

این داستان که برای گروه سنی الف و ب نوشته شده، در قالبی خیالی به آموزش مفاهیم بانکداری الکترونیک برای کودکان می پردازد.

بخش قصه و داستان کانون جوانه های بانک ملی ایران، هر ماه یک داستان جدید را بارگذاری می کند. «موش های دندان اره ای» نخستین داستان از این مجموعه است و سه داستان دیگر نیز در همین بخش در دست انتشار است.

همه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می توانند با عضویت در سایت این کانون، نسخه الکترونیک این قصه جذاب و خواندنی را مطالعه کنند.

کانون جوانه های بانک ملّی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.

یک عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی ماحصل تلاش ورزشکاران بانک ملی ایران در المپیاد شبکه بانکی کشور

در شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور، تیم شنای بانک ملی ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های فوتسال و تنیس روی میز بانک نیز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

این دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی از 19 تا 24 آبان ماه با حضور 10 بانک در هشت رشته ورزشی برگزار شد که عناوین کسب شده تیم بانک ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

شنا

در رقابت های شنا، تیم منتخب بانک ملی ایران توانست در مصاف با حریفان خود یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز کسب کند که در مجموع عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اسامی نفرات تیم شنا:

احمدرضا اکبری (مقام اول)

آرش مرتضائی (مقام دوم)

حمید کاظمی (مقام دوم)

محمد یوران (مقام سوم)

مهرزاد طیران (مربی)

تنیس روی میز

مسابقات این رشته با حضور نه بانک برگزار شد و تیم منتخب تنیس روی میز بانک ملی ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت. در مسابقات انفرادی این رشته نیز علیرضا امیدوار به مقام سوم رسید.

اسامی نفرات تیم تنیس روی میز:

علیرضا امیدوار، کیومرث کرمی، جعفرسعیدی، مهدی قیاسی، مسعود زنوزی (مربی)

فوتسال

تیم فوتسال منتخب بانک ملی ایران، قهرمان بلامنازع پنج دوره متوالی این رقابت هادر جدال با حریفان خود به مرحله فینال رسید و در بازی پایانی و در رقابتی نزدیک یک بر صفر نتیجه را به تیم فوتسال بانک ملت واگذار کرد و نایب قهرمان مسابقات شد.

اسامی نفرات تیم فوتسال:

نادر علمی،  شکرالله عشقی، موسی نصیری، مصطفی قصاب نژاد، مرتضی لویمی، سعید بهرامی، امید فرسادپور، نعمت الله سلطانی، سیدمحسن اسلامی، سید حسن موسوی، سید مهدی موسویان، محمد عباس نژاد، جعفر انجمنی، بهنام بهداروند (مربی)

شطرنج

در رقابت های شطرنج این دوره از المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور، تیم بانک ملی ایران با امتیاز برابر با تیم دوم و با پوئن شکنی حائز کسب مقام سوم مسابقات شد.

اسامی نفرات تیم شطرنج: شهرام منوچهری، میرشجاع حسینی، وحید آذروند، پیام روستا پیشه، سید محمد سید حسینی

دو و میدانی

در رشته دو و میدانی نیز احمد میرزایی در ماده 1000 متر رده سنی 46 سال به بالا مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

واریز پول به حساب سایر بانک ها از «بام» بانک ملّی ایران

سامانه «بام» بانک ملّی ایران امکان انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا» را برای کاربران فراهم کرده است.

یکی از امکانات کم نظیر این سامانه، امکان انتقال وجه از حساب بانک ملّی ایران به حساب سایر بانک هاست.

برای این منظور، فقط کافی است کاربر شبای (شناسه حساب بانکی ایران) تحویل گیرنده پول را در اختیار داشته باشد.

کاربر می تواند با مراجعه به بخش «انتقال پول» سامانه «بام» و تکمیل بخش های مشخص شده شامل مبلغ انتقال، نام دریافت کننده پول و شماره شبا، درخواست انتقال بین بانکی را ثبت کند.

پس از این، با تایید کاربر، پیامکی به تلفن همراه او ارسال می شود تا فرایند کار تکمیل شود. وارد کردن شماره پیامک شده در داخل کادر مورد نظر، به معنی تایید نهایی عملیات است.

تراکنش های پایا و ساتنا بنا به دستورالعمل بانک مرکزی در زمان های مشخص تسویه می شوند.

آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در شهرستان سپیدان استان فارس

عملیات اجرایی ساخت مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در بخش بیضای شهرستان سپیدان استان فارس آغاز شد.

کریم ریگی زادگان سرپرست اداره امور شعب استان فارس بانک در این مراسم که با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، علاءالدین خادم نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی، سرافراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس، حجت الاسلام درویشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیضا و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با بیان اینکه بانک ملّی ایران به عنوان بزرگترین بانک دولتی کشور علاوه بر رسالت اصلی خود در ارائه خدمات مالی و پولی به هموطنان، هرگز از مسئولیت های اجتماعی و تعهدات خود در اجرای طرح ها و خدمات عام المنفعه غافل نبوده است، تاکید کرد: امروز همه سازمان ها و نهادها باید با شتاب و سرعت عمل بیشتری در جهت رفع دغدغه ها و نیازهای مردم تلاش کنند.

وی دیدگاه مدیریت کلان بانک ملّی ایران را مبتنی بر حضور پررنگ و تاثیرگذار در طرح های عام المنفعه عنوان و ابراز کرد: مفتخریم در مسئولیت های اجتماعی، آنچه که در توان داشته ایم، محقق کرده ایم.

سرپرست اداره امور شعب استان فارس بانک ملّی ایران اظهار امیدواری کرد در آینده نیز با حمایت دستگاه های اجرایی از بانک ملّی ایران، اقدامات موثر دیگری را در حوزه مدرسه سازی و خدمات عام المنفعه در سایر نقاط استان شاهد باشیم.

در ادامه نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی از توجه دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملّی ایران به مناطق محروم کشور قدردانی کرد و گفت: بانک ملّی ایران همیشه حساسیت ویژه ای به مناطق کم برخوردار داشته که این امر بعد مردمی بودن این بانک را بیش از پیش نمایان می سازد.

در پایان کلنگ ساخت مدرسه شهدای بانک ملّی ایران توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیضا زده شد.

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت دوره های آموزشی ضمن خدمت

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کسب دانش روز توسط کارکنان این بانک تاکید کرد.

ناصر شاهباز در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره مدیریت عالی کارکنان که به میزبانی اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: دانش و تجربه از مهمترین عوامل موفقیت در بازار امروز است و از این رو کارکنان باید برای حفظ و ارتقای موقعیت بانک ملی ایران، خودشان را به علم روز تجهیز کنند .

وی آموزش را رکن اصلی رشد و تعالی سازمانی دانست و اظهار کرد: مدیران و کارکنان بانک ملی ایران باید در دوره های آموزشی، پرتلاش و مشتاق حاضر شوند و تلاش کنند تجربه خود را افزایش دهند.

در این مراسم، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک نیز گزارشی از نحوه برگزاری دوره برای حاضران ارائه کرد .

در حاشیه این برنامه، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن بازدید از شعبه مرکزی مشهد این بانک، با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید، شاهباز پس از بررسی عملکرد بخش های مختلف این شعبه، راهکارهایی را برای پیاده سازی هر چه دقیق تر اهداف بانک ارائه کرد.

پرداخت 537 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملّی ایران در هفت ماه ابتدای امسال

بانک ملّی ایران در هفت ماه ابتدای امسال بالغ بر 537 هزار و 538 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

این بانک در 7 ماه ابتدای سال جاری، بیش از یک میلیون و 128 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و... تخصیص داده است.

مشارکت مدنی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 62 هزار و 748 فقره تسهیلات به ارزش 188 هزار و 647 میلیارد ریال پرداخت شد.

همچنین بالغ بر 44 هزار و 171 میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در 53 هزار و 202 فقره به تجار و بازرگانان و 12 هزار و 407 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در شش هزار و 10 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک ملّی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ماه نیز 250 هزار و 11 فقره تسهیلات در قالب عقد  قرض الحسنه به ارزش 33 هزار و 447 میلیارد ریال و 500 هزار و 363 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی به ارزش 173 هزار و 849 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، 214 هزار و 529 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 401 میلیارد ریال به عقد جعاله و 174 فقره تسهیلات به ارزش 635 میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.

همچنین طی این مدت، 38 هزار و 766 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 22 هزار و 651 میلیارد ریال و بالغ بر دو هزار و 300 فقره تسهیلات سلف به ارزش 9 هزار و 331 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره 256 مجله بانک ملی ایران

راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره 256 مجله بانک ملی ایران در شماره 256 مجله بانک ملی ایران راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی و توسعه بانکداری غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و کارشکنی های دولت عراق موضوع دیگری بود که در این شماره از مجله به آن پرداخته شد.

گفت و گو با معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور و مدیر امور شعب تهران از بخش های مهم این شماره مجله بوده که فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین دورنمای تاثیر اپلیکیشن های بانکی در صنعت بانکداری، الفبای آموزش مفاهیم بانکی به کودکان، تاریخچه چاپ اسکناس در بانک ملی ایران و کیف پول موبایلی نیز موضوعات طرح شده در این شماره هستند.

شماره 256 مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

بات های جدید بله و ملی بازار برای توسعه کسب وکار در راهند!

بات های جدید بله و ملی بازار برای توسعه کسب وکار در راهند! عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه رویکرد این بانک در قبال فین تک ها مشارکت، حمایت و جذب است، گفت: بانک ملی ایران از هر استارتاپی که حوزه کسب و کار بانک را توسعه بخشد، با آغوش باز استقبال می کند.

مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه همسویی با آخرین وضعیت بانکداری جهان نیازمند بهره مندی از فناوری های روز دنیا و ارایه خدمات متنوع، پایدار و با کیفیت به مشتری در زیست بوم های آتی صنعت بانکداری است، گفت: بانک زیرساخت های تحقق این آینده روشن را ایجاد کرده است. به عنوان نمونه در حوزه استارت آپ رویکرد حمایتی داشتیم و پیام رسان بله را معرفی کردیم.

وی با تاکید بر حمایت این بانک از بازار تولید و اشتغال کشور تصریح کرد: بات های توسعه کسب و کار به زودی در پیام رسان بله و ملی بازار رونمایی می شوند. با این اقدام تسهیلات زیادی هم برای کسب و کارها و هم مشتریان فراهم خواهد شد.

خاتونی اظهار کرد: در دنیای امروز و اینترنت انسان و اشیاء با دنیای در هم تنیده ای رو به رو هستیم که نیاز به خدمات بانکداری دیجیتالی را دو چندان می کند و در این مسیر همسویی با روند فناوری و بانکداری روز جهان سیاست اصلی بانک ملی ایران است.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با بیان اینکه امروز نوبت دگراندیشی کسب و کارهاست، گفت: تمرکز و رقابت در بانکداری آینده فراتر از خدمات مالی پایه است و محدوده وسیعی از خدمات مالی ارزش افزوده و غیرمالی را در بر می گیرد.

وی بیان کرد: در بانک ملی ایران مرکز نوآوری نیز تاسیس شده که وظیفه و رسالت آن اتخاذ رویکرد مناسب در قبال استارتاپ های حوزه فین تک است.

خاتونی بر حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال جاری تاکید کرد و گفت: با ورود استارتاپ ها بانکداری در چند سال آینده کاملا تغییر می کند و باید ضمن مطالعه و پذیرش دقیق استارتاپ ها و فین تک ها برای حفظ موقعیت بانک در تامین سهام آنها نیز تعامل بیشتری صوت گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید از سوی بانک در این بخش خاطر نشان کرد: کسب و کارهای نوین در سال جاری بیشتر مورد توجه بانک ملی ایران قرار دارد.

وی بیان کرد: این بانک همواره برنامه های بهبود و توسعه حوزه های زیرساخت و شبکه، پایداری و امنیت، سامانه ها، خدمات و محصولات را در دستور کار دارد. به طور مثال توسعه شبکه کیوسک، خود بانک  (VTM)و خود دریافت و خودپرداز (CRS) برای گسترش دسترسی به خدمات متنوع بانکی یکی از اقدامات صورت گرفته است.

حساب های فاقد اطلاعات کامل در بانک ملی ایران مسدود شد

در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی، حساب های فاقد اطلاعات هویتی یا دارای اطلاعات ناقص در بانک ملی ایران مسدود شد.

بانک مرکزی پیش از این در بخشنامه ای تاکید کرده بود که همه حساب های بانکی باید دارای اطلاعات هویتی کامل باشند. بانک مرکزی همچنین برای این کار مهلت تعیین و با روش های مختلف به دارندگان حساب های بانکی در این زمینه اطلاع رسانی شد.

خوشبختانه حجم قابل توجهی از دارندگان حساب بانک ملی ایران در مهلت مقرر با مراجعه به واحدها نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کردند.

با این حال حساب هایی با اطلاعات ناقص در واحدهای مختلف بانک ملی ایران وجود داشت که با رعایت ضوابط، مسدود شدند.

مشتریانی که حساب های آنها به این دلیل مسدود شده است، می توانند با مراجعه به شعبه و ارائه اطلاعات لازم، نسبت به فعال سازی مجدد آن اقدام کنند.

سقف تراکنش های خود را با «بام» تعیین کنید

سقف تراکنش های بین بانکی از سامانه «بام» قابل تغییر است.

انتقال وجه درون بانکی، بین بانکی و بین حساب های خود در سامانه «بام» با تایید و یا بدون تایید پیامکی قابل انجام است.

در این سامانه سقف مبلغ تراکنش بین بانکی با تایید پیامکی 150 میلیون ریال در نظر گرفته شده، اما تا سقف سه میلیارد ریال قابل افزایش است.

درخواست افزایش سقف انتقال پول با این روش هم به صورت حضوری در شعبه و هم به صورت اینترنتی در سامانه «بام» قابل ثبت است. با این حال مراجعه حضوری در شعبه کمی زمان بر است، اما کسانی که درخواست خود را در سامانه «بام» ثبت می کنند، پس از تایید اعتبار، می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران، این موضوع را در حداقل زمان ممکن نهایی کنند.

مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه «بام» و انتخاب گزینه انتقال پول، سقف انتقال پول روزانه خود را مشاهده و یا آن را تغییر دهند.

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی قزوین، بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط تحریم ها تاکید کرد.

محمود شایان در این بازدید که با حضور علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، مصطفی محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، فریدون رشیدی ریاست اداره کل اعتبارات، یحیی حبیبی رییس اداره امور شعب مرکزی تهران و تنی چند از کارشناسان ادارات مرکزی و اداره امور شعب مرکزی تهران بانک برگزار شد، ضمن سرکشی به قسمت های مختلف واحد تولیدی مهرام، با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی در کشور و تحریم ها، لزوم حمایت از واحدهای تولید داخلی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری را یادآور شد.

لازم به ذکر است، شرکت تولیدی صنعتی مهرام یکی از باسابقه ترین شرکت ها در زمینه تهیه و تولید مواد غذایی از جمله انواع سس، رب، ترشی جات، مربا و کنسرو است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: