«بانکداری شبکه های اجتماعی»، محور شماره جدید مجله بانک ملی ایران

دویست و پنجاه و پنجمین شماره مجله بانک ملی ایران که به تازگی منتشر شده است به بانکداری شبکه های اجتماعی با محوریت پیام رسان «بله» اختصاص دارد.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۰۹:۱۰:۰۰
  • 1931

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره از مجله بانک موضوع پیشتازی بانک ملی ایران در بانکداری شبکه های اجتماعی را بررسی کرده و «بله» را به عنوان افقی روشن در این حوزه از زبان عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک روایت کرده است.

گفت و گو با مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، گزارشی از تیم طراحی و توسعه «بله»، گپ و گفتی با مشتریان درباره بانکداری اجتماعی و گزارشی از بانکداری شبکه های اجتماعی در ایران و جهان، بخش های دیگری از پرونده این شماره مجله است.

کارکنان شعبه میدان جمهوری اصفهان، رئیس شعبه خیام جنوبی ارومیه، کارکنان اداره کل حسابداری و بودجه و رئیس شعبه باجگیران بانک ملی ایران نیز در این شماره از مجله گفت و گوهایی داشته اند.

این شماره مجله بانک ملی ایران در 112 صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: