آگهی مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران در اخبار این هفته

در هفته ای که گذشت، مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک، مدیریت کارت های بانکی در بله، ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک و پیش بینی شهرآورد استقلال و پرسپولیس در چالش ماجراهای آقای کاوش جزو اخبار مهم بانک ملی ایران بودند.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۰۷:۲۹:۰۰
  • 3529


کارت های بانکی تان را با «بله» مدیریت کنید

با اپلیکیشن «بله» علاوه بر بهره مندی از بستر یک پیام رسان داخلی، خدمات مالی انجام دهید و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون 19 بانک و موسسه مالی تحت پوشش سرویس بانکی پیام رسان «بله» قرار گرفته‌اند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

بدین ترتیب علاوه بر بانک ملی ایران، امکان انجام خدمات بانکی از مبدا 18 بانک سامان، ایران زمین، انصار، آینده، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد، صنعت و معدن و پست بانک در این پیام رسان فراهم شده است.

دارندگان کارت های مهر اقتصاد نیز به علت اینکه هنوز این بانک عضو شبکه‌ شتاب نیست و امکان پرداخت و خرید با عابر کارت آن وجود ندارد، کارت ‌به ‌کارت تنها بین کارت‌های مهر اقتصاد با یکدیگر فعال است.

همچنین با اپلیکیشن بله می توانید بدون دانستن شماره کارت به مخاطبتان پول ارسال یا درخواست پول کنید.

از امکان درخواست پول می‌توان برای ارسال فاکتور، دریافت سهم افراد (دُنگ)، دریافت شارژ ساختمان، فروش کالا یا جمع‌سپاری مالی و خیریه بهره برد. برای این موضوع نیز در صفحه گفت‌وگو یا کانال، نشان شبکه‌ شتاب از طریق گزینه درخواست پول انتخاب می شود.

برای درخواست پول‌های عادی یا فروش کالا، مبلغ ثابت و مشخص است اما برای جمع‌سپاری مالی، امور خیریه یا دریافت سهم(دنگ) نمی‌توان عدد ثابت تعیین کرد. برای این کار کافی است «مبلغ متغیر» فعال شود تا پرداخت‌کننده خود مبلغ را تعیین کند.

علاوه بر این «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و... را نیز فراهم کرده است تا کاربران آن به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.

این پیام رسان که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است، برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.


رونق بازار کالای داخلی با تسهیلات بانک ملّی ایران

بانک ملی ایران در سال حمایت از کالای ایرانی، تعداد 30 هزار و 900 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سالی که حمایت از کالای داخلی نام گرفته است، حمایت از تولید و بازار کالای ساخت داخل را مورد توجه ویژه قرار داده و بر همین اساس در مدت مذکور دو هزار و 944 میلیارد ریال تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی به متقاضیان تخصیص داده است.

تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال بخش دیگری از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بوده به طوری که طی این مدت 29 هزار و 553 فقره تسهیلات به ارزش 50 هزار و 122 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رفع نیازهای اساسی خانوار نیز از دیگر محورهای تسهیلات پرداختی این بانک است و در مدت مذکور 358 هزار و 138 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی و جعاله به ارزش 94 هزار و 206 میلیارد ریال پرداخت شد.

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در پنج ماه ابتدای امسال یک هزار و 148 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیازمندان نیز بدون احتساب تسهیلات ازدواج و اشتغال در 31 هزار و 35 فقره پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حمایت از ازدواج جوانان بیش از 123 هزار و 123 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 19 هزار و 218 میلیارد ریال پرداخت کرد.


به موجودی حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی ایران دست نزنید!

با وجود گذشت یک ماه از پایان مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، دارندگان این حساب ها همچنان نباید تا مشخص شدن نتایج قرعه کشی، موجودی حساب خود را به کمتر از 500 هزار ریال کاهش دهند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تا زمان انجام قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک هنوز مدت زمانی باقی مانده است.

بر اساس آنچه از پیش اعلام شده بود، باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی است.

همچنین حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

بنابراین به همه مشتریان بانک که به منظور شرکت در قرعه کشی، حساب خود را افتتاح و یا موجودی خود را تکمیل کرده اند پیشنهاد می شود تا زمان اعلام نتایج قرعه کشی، موجودی آن را تغییر نداده و یا دست کم موجودی را در کف 500 هزار ریال نگه دارند.


تاکید بر لزوم ارائه مدارک هویتی برای انجام امور بانکی در بانک ملّی ایران

در راستای اجرای ضوابط و مقررات و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برای دریافت هرگونه خدمات بانکی ضرورت همراه داشتن مدارک هویتی معتبر مجددا تاکید می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان برای دریافت هر گونه خدمات بانکی غیر پایه نظیر واریز و برداشت نقدی و ...، ضرورت دارد کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

ارائه خدمات پایه مانند افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و ... نیز طبق روال معمول با دریافت کارت ملی همراه با  شناسنامه یا گواهینامه منقضی نشده یا گذرنامه معتبر انجام می شود.

برای اتباع خارجی متقاضی دریافت خدمات بانکی نیز ارائه مدرک شناسایی معتبر و شماره فراگیر الزامی است.


 جشنواره «بیستابیست» بانک ملی ایران، 20 روز دیگر پایان می یابد

20 روز دیگر تا پایان جشنواره «بیستابیست» بانک ملی ایران و بردن جوایز 20 میلیون تومانی آن فرصت باقی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نخستین جشنواره ملی کارت آرزو ویژه کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران از 20 مرداد ماه با دو جایزه 200 میلیون ریالی برای دو نفر، واریز ماهانه 10 میلیون ریال به مدت یک سال برای 20 نفر و پرداخت مبلغ یک میلیون ریال برای 200 نفر آغاز شده است و تا 20 مهر ماه ادامه دارد.

کانون جوانه های بانک ملی ایران  با هدف افزایش توجه کودکان به موضوع بانکداری الکترونیک، این جشنواره را برای بیش از یک میلیون و 200 هزار عضو خود طراحی کرده است.

222 نفر از کاربران کانون جوانه ها که در فاصله برگزاری این جشنواره حداقل پنج خرید با ملی کارت آرزوی خود انجام دهند، به قید قرعه برنده جوایز خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نیز می توانید #بیستابیست را در اینستاگرام جست و جو کنید.

کانون جوانه ها در رویکرد جدید خود می کوشد با زبان داستان و تصویر، گروه های سنی کودک و نوجوان را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند. اطلاعات بیشتر درباره کانون جوانه ها و جشنواره های آن در نشانی اینترنتی www.kids.bmi.ir  قابل مشاهده است.


پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات بانک ملّی ایران برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از بازار اشتغال در پنج ماه ابتدای امسال بیش از 11 هزار فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در مدت مذکور تعداد 11 هزار و 238 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش بیش از یک هزار و 650 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و... پرداخت کرده است.

در پنج ماه ابتدای امسال تعداد پنج هزار و 809 فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بالغ بر یک هزار و پنج میلیارد ریال و بالغ بر یک هزار و 742 فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش 276 میلیارد و 680 میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 354 فقره از این تسهیلات به ارزش 24 میلیارد و 761 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 238 فقره به ارزش 20 میلیارد و 148 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت 9 فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش 640 میلیون ریال و دو هزار و 672 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 241 میلیارد و 327 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد 76 هزار و 373 فقره تسهیلات قرض الحسنه با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی در بخش های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.


استقرار سیستم تحویلداری تحت وب در بیش از 2000 شعبه بانک ملّی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران از راه اندازی شدن سیستم تحویلداری تحت وب در بیش از 2000 شعبه این بانک خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که نزدیک به 60 میلیون حساب فعال در این بانک وجود دارد، گفت: با حجم گسترده عملیات بانکی و بیش از 60 میلیون تراکنش مالی و غیر مالی روزانه ثبت شده در واحدهای بانک ملی ایران، پیاده سازی این سیستم اقدامی بسیار بزرگ به شمار می رود.

به گفته وی، تحت وب کردن عملیات تحویلداری را می توان انقلاب و جهشی در عملیات بانکداری بانک ملی ایران دانست.

حسین زاده اظهار کرد:پس از استقرار کامل زیر ساخت ها و سامانه ذکر شده،شرایط برای ارائه سرویس و کار توسعه ای شتاب بیشتری خواهد گرفت ودر آینده نزدیک شاهد تحولات قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران خواهیم بود.


جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران

اعتماد دیرینه مردم به بانک ملّی ایران که همواره زبانزد بوده است، این بار در افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز نمود پیدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حجم منابع موجود در حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک طی سه ماه منتهی به پایان مرداد ماه 20 درصد افزایش یافته است.

در پایان ماه پنجم سال جاری، ذخیره منابع مشتریان بانک ملی ایران در این حساب ها حدود 170 هزار میلیارد ریال بوده است.

منابع موجود در حساب های قرض الحسنه پس انداز توسط بانک ملی ایران صرف پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های ازدواج، تامین جهیزیه، خود اشتغالی، ساخت مدرسه، بیمارستان، خانه بهداشت و سایر امور عام المنفعه می شود.


خدمات ویژه برای دارندگان کارتخوان های بانک ملّی ایران

صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.

ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.

کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.

این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.


نقش بی بدیل بانک ملّی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر بانک محور بودن اقتصاد کشور گفت: بانک ملی ایران همواره نقشی بی بدیل در رشد، توسعه و آبادانی کشور داشته و همکاران شعب، سربازان صف مقدم جبهه اقتصادی هستند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1397 اداره امور شعب استان مرکزی که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و روسای حوزه ها، شعب، دوایر ستادی و کارشناسان اداره امور شعب برگزار شد، اولویت نخست و مهم این بانک را جلب رضایت مندی مشتریان و مردم دانست و اظهار کرد: کارکنان بانک به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی، مهمترین نقش را در جذب منابع و مشتریان دارند و از این رو باید همواره مورد حمایت قرار گیرند.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نقشه راه کنونی سیستم بانکی را کارمزد محوری عنوان کرد و به ارایه راهکارهایی در تحقق این مهم پرداخت.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز ضمن تقدیر از همکاران اداره امور شعب استان مرکزی برای تحقق هدف گذاری های بانک و نیز تاکید بر پیگیری و وصول مطالبات و افزایش سودآوری گفت: کارکنان از رفتار و عملکرد مدیران و روسای شعب الگو می گیرند بنابراین مدیران باید بسیار ساعی، تلاشگر، انقلابی و جهادی عمل کنند.

احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان مرکزی نیز آمار و عملکرد این اداره امور شعب را تشریح کرد و گفت: این اداره امور شعب در تمامی بخش ها مقام اول را در شبکه بانکی استان مرکزی دارد که بیانگر تلاش بی وقفه همه کارکنان در این استان است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به اراک از دوایر ستادی اداره امور شعب استان مرکزی، شعبه اراک و پایگاه شبانه روزی شهاب ملی بازدید و با همکاران گفت و گو کرد.


معرفی سرپرست جدید اداره امور شعب استان فارس بانک ملّی ایران

مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و سرپرست اداره امور شعب استان فارس بانک ملی ایران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از عبدالناصر بذرافشان رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و کریم ریگی زادگان به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم شرایط کنونی خدمت در عرصه های اقتصادی را در شرایط فعلی مصداق جهاد دانست و گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل مسایل اقتصادی را دوچندان نموده است.

وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران به اندازه 90 سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.

کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و بیان کرد: بانک ملی ایران به لطف خداوند و همت و همدلی کارکنان و نیز اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران مهمترین رسالت این بانک را جلب رضایت مشتریان دانست و اشاره کرد: تلاش در جهت رفع نیازها و انتظارات مردم باید در اولویت عملکرد کارکنان بانک قرار گیرد.

وی پیشرفت روزافزون بانک ملی ایران در عرصه های فناوری را نتیجه اهتمام این بانک در فتح قله های بلند بانکداری بین المللی دانست و افزود: باید بپذیریم که بانک ملی ایران به لحاظ بسیاری از استانداردهای موجود، قدم های بزرگی را برای رسیدن به مراتب جهانی پیموده است.

در ادامه مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ضمن ارائه نکات لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب اذعان کرد: امروزه بانکداری نوین، حضور فیزیکی مشتریان در محل شعب را بر نمی تابد و همه باید برای سرعت بخشیدن به توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش مضاعف کنیم.

اصلان کریمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، گفت : باور داشته باشیم که حل مسائل و مشکلات مردمی شدنی است و شرط آن اعتقاد و اعتماد به داشته ها و توانمندی های ملت یزرگ ایران است.

همچنین رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز اظهار کرد: بانک ملی ایران ثابت کرده که همواره در کنار دولت تدبیر و امید و مردم منشا ارائه خدمات گسترده است.

در ادامه عبدالناصر بذرافشان رییس سابق اداره امور شعب استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور در طول تصدی مسئولیت خود، برای بانک و همکاران آرزوی اعتلا و سربلندی کرد.

کریم ریگی زادگان سرپرست جدید اداره امور شعب استان فارس نیز به تشریح برنامه های خود برای ارایه خدمات بهینه به مشتریان پرداخت.

پس از پایان این مراسم، برات کریمی به همراه معاون منابع انسانی بانک ملی ایران و مدیر امور شعب منطقه دو کشور در بین کارکنان شعبه ممتاز شیراز حضور یافت و از نزدیک به بررسی نظرات و انتظارات آنها پرداختند.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه همکاران باید خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها را سرلوحه عملکرد روزانه خود قرار دهند، گفت: مهمترین وجه غالب منابع انسانی بانک اعتقاد بر این است که خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است.

در پایان همچنین عضو هیات مدیره با تبادار استاندار فارس نیز دیدار و گفت و گو کرد.


گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک ملّی ایران

سخنران مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بانک ملی ایران گفت: امروز کشور در عرصه جنگ اقتصادی است و مردم باید نسبت به اقدامات دشمن در این زمینه هوشیار باشند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمد دوست با بیان این که کشور ما هر چه دارد از شهدا، جانبازان و ایثارگران است، افزود: باید تا ابد قدر آنها را بدانیم و در سازمان ها و ادارات به آنها بیش از پیش توجه کنیم.

وی همچنین به ارزش های دفاع مقدس که از جان گذشتگی، ایثار و برتری دادن به دیگران به جای خود بود، اشاره و خاطرنشان کرد: این ارزش ها بود که عزت کشور را تضمین کرد و باید امروز نیز همان راه را ادامه داد.

در این مراسم همچنین رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران با بیان خاطراتی از دفاع مقدس، بر لزوم تکریم و احترام ایثارگران و جانبازان تاکید کرد.

رضا خسروی افزود: خوشبختانه مدیرعامل بانک توجه ویژه به ایثارگران و جانبازان دارد و امیدواریم همین روحیه در همه بخش های بانک نیز تقویت شود.

در پایان این مراسم، سه نفر از جانبازان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه های حق علیه باطل پرداختند. 


بازدید سفیر نیوزیلند از موزه بانک ملّی ایران

سفیر نیوزیلند در بازدید از موزه بانک ملی ایران، این موزه را مجموعه ای غنی از سکه، اسکناس و فرهنگ بانکداری خواند و گفت: در موزه بانک ملی ایران علاوه بر نمایش تاریخچه غنی و ارزشمند سکه و اسکناس در ایران، می توان به خوبی پیشرفت روزانه بانکداری را نیز نظاره گر بود.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همیش مک مستر در بازدید امروز خود ابتدا به موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه بانک آمد و از آثار ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از سوی بانک های بزرگ دنیا، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ نگهداری شده در این موزه بازدید کرد.

وی که خود مجموعه ای از سکه های قدیمی را به صورت کلکسیون نگهداری می کند، در این بازدید با بیان اینکه ایران از غنی ترین تاریخچه سکه در دنیا برخوردار است، اظهار کرد: امروز برای بازدید از سکه ها به موزه بانک ملی ایران آمدم اما با مجموعه ای بسیار ارزشمند از سکه، اسکناس و دیگر آثار ارزشمند رو به رو شدم که نه تنها بیانگر تاریخچه سکه و اسکناس بلکه فرهنگ بانکداری بود.

مک مستر این بازدید را فوق العاده خواند و عنوان کرد: موزه بانک ملی ایران دروازه بزرگ و باشکوهی به تاریخ غنی این بانک برای نزدیک به یک قرن است و حتما از دیگر افراد حتی اعضای خانواده خود برای بازدید از این مکان جالب دعوت خواهم کرد.

سفیر نیوزیلند سپس به ساختمان سردار اسعد بختیاری (محل سابق موزه) رفت و از این بنای تاریخی نیز بازدید به عمل آورد.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است و علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 جهت بازدید از موزه مراجعه کنند.


ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک ملّی ایران

بانک ملی ایران هیچ محدودیتی برای ارائه کارت هدیه به مشتریان ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، خود تولید کننده انواع کارت های بانکی از جمله کارت هدیه است.

نیاز شبکه شعب و واحدهای بانک به همه انواع کارت از جمله کارت هدیه توسط این شرکت تامین می شود، بنابراین همه واحدهای بانک ملی ایران بدون محدودیت نسبت به ارائه کارت هدیه به مشتریان اقدام می کنند.

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران علاوه بر تامین نیاز کارت های بانکی بانک ملی ایران، کارت های تعداد قابل توجهی از بانک ها و موسسات اعتباری دیگر را نیز تولید می کند.


سپرده ارزی باز کنید، سود ارزی بگیرید

سپرده ارزی بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده تا ضمن بهره مندی از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز خود، با سود مناسب ارزی، ارزش دارایی خود را حفظ کنید.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سپرده ارزی روشی ایمن برای حفظ ارزش دارایی و پول با امکان بهره مندی از حداکثر سود سپرده گذاری به صورت ارزی و امکان برداشت وجه پیش از سر رسید است که بانک ملی ایران برای مشتریان خود فراهم کرده است.

با افتتاح این سپرده که روشی مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات بازار ارز نیز محسوب می شود، سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

اکنون 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

سپرده گذاری ارزی بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمئن برای مشتریان است که در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می شود و سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

همچنین شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور و کارگزاران، نسبت به انتقال و انجام حواله‌های ارزی مشتریان اقدام کنند.

مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه نمایند.


مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران

مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملی ایران به زودی برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان خرید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این مزایده، از تاریخ 4 مهرماه امسال می‌توانند با مراجعه به بخشمناقصه و مزایده سایت بانک به آدرسwww.bmi.ir  و یا اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک به نشانی تهران، میدان نیاوران، خیابان شهید باهنر، پلاک 63، طبقه چهارم از اطلاعات آن آگاهی یابند.

همچنین شماره تماس 26254876 پاسخگوی سوالات احتمالی است.

لازم به ذکر است، اطلاعات مزایده و مشخصلات املاک مازاد از تاریخ مذکور در روزنامه های همشهری، دنیای اقتصاد، ایران و جام جم نیز اطلاع رسانی خواهند شد.


با پیش بینی شهرآورد پایتخت از بانک ملّی ایران جایزه بگیرید!

با پیش بینی شهرآورد پایتخت، این هفته در قرعه کشی چالش شماره 17 ماجراهای آقای کاوش بانک ملی ایران، شرکت کنید و جایزه بگیرید.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره ماجراهای آقای کاوش به صورت هفتگی برگزار و مخاطبان آن در هر هفته باید به سوال طرح شده در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران پاسخ دهند که در هفته جاری آقای کاوش به سراغ مسابقه دربی پرسپولیس و استقلال رفته است.

طرفداران این دو تیم تا لحظه شروع مسابقه فرصت دارند تا تیم برنده را با گذاشتن کامنت در پست مربوط به چالش این هفته پیش بینی کرده و شانس خود را در قرعه کشی امتحان کنند.

همچنین افراد می توانند دوستان خود را از طریق منشن کردن آی دی مورد نظر به این چالش دعوت کنند.

جشنواره ماجراهای آقای کاوش هر هفته با یک سوال برگزار می شود که سوالات روز چهارشنبه هر هفته بر روی صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران قرار می گیرد و بدین ترتیب در هر هفته به سه نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده اند، به قید قرعه جایزه سه میلیون ریالی اهدا می شود.

اسامی برندگان این جشنواره نیز روز دوشنبه هر هفته در کانال اطلاع رسانی بانک ملی ایران در پیام رسان بله اعلام می شود.


انتصاب جدید در بانک ملّی ایران

داریوش زراعت گر به عنوان سرپرست جدید اداره امورشعب استان بوشهر منصوب شد.

 

طی حکمی از سوی محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، داریوش زراعت گر به سمت سرپرست اداره امورشعب استان بوشهر منصوب شد.


انتشار ویژه نامه 90 سالگی بانک ملّی ایران

دویست و پنجاه و چهارمین شماره مجله بانک ملی ایران ویژه 90 سالگی این بانک منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این ویژه نامه که در 120 صفحه منتشر شده، شامل گفت و گویی تفصیلی با دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک با عنوان «راه 90 ساله بانک و آینده پیش رو»، یادداشت هایی از اعضای هیات مدیره و سایر مدیران ارشد بانک است.

مروری بر تیم فوتبال بانک ملی ایران، 90 سالگی بانک از نگاه همکاران، گفت و گو با جمعی از مشتریان قدیمی و کنونی بانک، گزارش هایی از اقدامات عام المنفعه و پروژه های بزرگ کشوری که توسط بانک انجام شده است به همراه تصاویری ناب از شعب و واحدهای بانک ملی ایران طی 90 سال گذشته بخش هایی دیگر از این ویژه نامه است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 85 ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

مجله بانک ملی ایران در همه واحدهای صف و ستاد در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

 

تجلیل از ایثارگران در هفته دفاع مقدس

جمعی از مدیران ارشد بانک در ایام هفته دفاع مقدس، جهت سرکشی به همکاران ایثارگر، در جمع خانواده آنها حضور پیدا کرده و از ایثارگری ها و جانفشانی های آنها تجلیل کردند.

 

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه، کیومرث یزدان پناه مدیر امور مجلس و رضا خسروی رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک در منزل شهید محمدحسین شاهرودی از شهدای جنگ تحمیلی و کارمند اداره امور شعب جنوب تهران حاضر شدند و ضمن دیدار با اعضای خانواده ایشان و تجلیل از آنها، بر ضرورت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

همچنین مدیر امور مجلس و رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک به دیدار غلامعلی خادم خدا همکار جانباز و از کارکنان اداره امور شعب جنوب تهران رفتند و ضمن تجلیل از ایثارگری های ایشان، رسیدگی به امور همکاران ایثارگر را جزو برنامه های محوری بانک عنوان کردند.


عیادت مدیر عامل بانک ملّی ایران از بیماران بیمارستان بانک

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه تنی چند از مدیران ستادی با حضور در بیمارستان این بانک ، از بیماران بستری عیادت و در فضایی صمیمی با آنهاگفت‌و‌گو کرد.


 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدید که حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی و حسنیعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک نیز حضور داشتند، با بیان اینکه همه کارکنان در بانک ملی ایران عضو یک خانواده هستند، برای بیماران بستری آرزوی سلامتی کرد.

وی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و دانشکده پرستاری، از تلاش ها و ارائه خدمات مطلوب پزشکان ،پرستاران و کارکنان بیمارستان به بیماران تقدیر کرد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: