تمدید مهلت نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در موزه بانک ملی ایران

مهلت بازدید از نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در موزه بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و همچنین بالا بودن میزان استقبال عمومی تا روز شنبه 10 شهریورماه تمدید شد.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۰۹:۱۹:۰۰
  • 2925

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این نمایشگاه دومین همکاری مشترک موزه بانک ملی ایران و موزه ملی ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که از نهم مرداد ماه آغاز شده و 59 قطعه زرین کشف شده در محوطه باستانی ارجان و جوبجی مربوط به جنوب شرقی استان خوزستان از جمله حلقه، بازوبند، گوشواره، دکمه و دستبند زرین، صفحه تزیینی، مهره طلایی و آثاری بارز از هزاره اول قبل از میلاد را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

علاوه بر امکان بازدید از اشیای گرانبهای موزه بانک ملی ایران و همچنین نمایشگاه «ارجان و جوبجی»، 25 تابلوی نگارگری از استاد محمد باقر آقامیری نیز به نمایش درآمده است و تاکنون مقامات و سفرای بسیاری از کشورها از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

علاقه مندان می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی خیابان فردوسی، بعد از خیابان سرهنگ سخایی، موزه بانک ملی ایران مراجعه کنند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: