دکتر حسین زاده تاکید کرد: بانک ملّی ایران با تمام توان در خدمت مردم و تامین نیازهایشان قرار دارد

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک با تمام توان در خدمت مردم و تامین نیازهایشان خواهد بود

  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۲۱:۵۲:۰۰
  • 6336

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش مسوولان اداره امور شعب و روسای حوزه ها و شعب ممتاز استان اصفهان که با حضور تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ستادی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های موثر همکاران در آن استان گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و کارکنان بانک باید در این شرایط بیش از پیش در کنار مشتریان و نیازهایشان باشند و آنها را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: بانک ملی ایران یاور روزهای سخت کشور خواهد بود و از همه توان خود برای کمک به اقتصاد و اشتغال استفاده خواهد کرد.

به گفته حسین زاده، مساعدت شعب بانک برای رفع نیازهای بانکی مردم و داشتن اخلاق کاری حسنه با مشتریان، در حال حاضر باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی در ادامه شرایط فعلی بانک را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: بانک ملی ایران در این دو ساله در شرایط آرام و بی تنش در حال پیشبرد اهداف و برنامه های خود است و لذا در اوج اعتماد مردم قرار دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران  امکانات الکترونیک این بانک نظیر بام، بله، بانک آفیسر، ٦٠ و ... را در نظام بانکی بی رقیب دانست و خواستار استفاده کارکنان از این ظرفیت برای تقویت جایگاه بانک شد.

تاکید بر کارمزد محوری، استفاده از ابزارهای موثری نظیر ال سی داخلی، ضمانتنامه و خرید دین، توجه به نظافت و آراستگی شعب، آموزش کارکنان برای خدمات نوین و افتتاح حساب جاری بدون دسته چک از جمله تاکیدات مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش بود.


لزوم سرکشی به واحدهای تولیدی

در ادامه همایش برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابراز داشت: استان اصفهان ظرفیت های زیادی دارد که مدیران و کارکنان استان باید از آن برای ارتقای جایگاه بانک استفاده کنند.

وی گفت: در این برهه از زمان که بسیاری از شرکت ها تعدیل نیرو دارند؛ بانک ملی ایران با حمایت از شرکت هایی نظیر قالی سلیمان به توسعه اشتغال نیز کمک شایانی کرده است.

کریمی افزود: توجه به نیازهای واحدهای تولیدی به ویژه در شرایط فعلی بسیار اهمیت دارد و شعب باید به آنها سرکشی کنند.


حمایت از تولید و اشتغال کشور

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با اشاره به جایگاه این بانک در کشور ابراز داشت: بانک ملی ایران در حال حاضر در بخش هایی ورود کرده که کل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد .

وی گفت:حمایت از شرکت هایی نظیر قالی سلیمان و شرکت پالایش نفت اصفهان که تولیدات آن ٢٣ درصد نیاز کشور را در این بخش تامین می کند، نشانگر اهمیت کار و سمت و سوی سیاست های بانک ملی ایران است.

خاتونی ابراز امیدواری کرد در شرایط ویژه کشور این بانک بتواند همچنان واحدهای تولیدی را مورد حمایت قرار دهد.

مرتضی نصری رییس اداره امور شعب استان اصفهان بانک نیز در ابتدای مراسم، گزارشی از فعالیت های این اداره امور شعب ارایه کرد.

وی حمایت از تولید و اشتغال و مساعدت با اقشار محروم را از جمله برنامه های مهم اجرا شده در این اداره امور شعب عنوان کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: