«آغاز تحویل سکه های پیش فروش» و «دریافت جایزه ملی مسئولیت اجتماعی» در صدر اخبار هفتگی بانک ملی ایران

در هفته ای که گذشت، اتفاقات مهمی در بانک ملی ایران رخ داد. تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه در شعب بانک ملی ایران آغاز شد و بانک تفاهم نامه ای نیز با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور توسعه همکاری ها دو جانبه امضا کرد. همچنین در این هفته بانک ملی ایران توانست جایزه ملی مسئولیت اجتماعی را از آن خود کند.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۰۷:۱۰:۰۰
  • 3270


تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه در شعب بانک ملی ایران آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کسانی که از 26 فروردین ماه سکه بهار آزادی با سررسید سه ماهه را پیش خرید کرده اند، می توانند سکه های خود را دریافت کنند.

سکه ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد.

مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.


بانک ملی ایران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور توسعه همکاری ها دو جانبه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان این که روابط دو مجموعه از دیرباز برقرار بوده است، گفت: امضای تفاهم نامه به منظور تعریف همکاری های جدید است، اما ارائه خدمات بانک ملی ایران به شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه محدود به این تفاهم نامه نخواهد بود.

وی با اشاره به این که تعداد کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران و نیز کارکنان سایر نهادها و سازمان ها که حساب حقوق آنها در این بانک متمرکز شده بسیار قابل توجه است، اظهار کرد: این می تواند بستر مناسبی برای توسعه خدمات باشد.

به گفته کریمی، بانک ملی ایران می تواند همه خدمات ارزی و ریالی در حوزه ال سی، اعتبار، تسهیلات، ضمانتنامه و ... را به شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه ارائه کند و در حوزه خدمات مبتنی بر آی تی نیز ظرفیت های بسیار مناسبی بانک وجود دارد که می توان آن را در واحدهای فروشگاه رفاه پیاده سازی کرد.

در این مراسم، رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز با تقدیر از خدماتی که بانک ملی ایران به این مجموعه ارائه می دهد، تاکید کرد که از همه ظرفیت ها برای توسعه همکاری ها بهره خواهد گرفت.

وی با اشاره به تلاش این شرکت برای تعدیل قیمت کالاها در بازار، از آغاز واردات برخی کالاهای پرمصرف با قیمت مناسب توسط فروشگاه رفاه خبر داد و گفت: قطعا در این بخش از خدمات ارزی بانک ملی ایران استفاده خواهیم کرد.


جایزه ملی مسئولیت اجتماعی به بانک ملی ایران رسید بانک ملی ایران توانست جایزه ملی مسئولیت اجتماعی را از آن خود کند.

این جایزه را محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک به عنوان مدیر حامی فرهنگ و هنر به دلیل مشارکت فعال در آیین رونمایی از ثبت ملی مکتب نستعلیق میرعماد الحسنی دریافت کرده است.

جایزه ملی مسئولیت اجتماعی با هدف دفاع از هویت ملی مفاخر ایران و نیز دفاع از میراث فرهنگی ناملموس کشور با تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بانک ملی ایران اعطا شده است.

خط نستعلیق از مهمترین جلوه های هنر ایرانی اسلامی است و بانک ملی ایران به عنوان حامی همیشگی هنر و فرهنگ، بر خود لازم دید از این میراث ملی حمایت کند. در موزه بانک ملی ایران نیز آثار متعددی از خط، نقاشی و هنرهای اسلامی ایران وجود دارد.


تقدیر وزیر آموزش و پرورش از «مدرسه سازی» بانک ملی ایران وزیر آموزش و پرورش گفت: بانک ملی ایران از شاخص ترین بنگاه های اقتصادی کشور در کمک به توسعه مدرسه سازی برای مناطق محروم است.

 سید محمد بطحایی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران افزود: این بانک علاوه بر خدمات عمومی به فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش، مدرسه سازی را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی همواره در دستور کار داشته است.

وی اظهار کرد: مدرسه سازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نمونه اخیر اقدامات بانک ملی ایران در این زمینه است.

بطحایی افزود: پروژه های مدرسه سازی بانک ملی ایران در مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه به خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم این مدارس مهرماه سال جاری به بهره برداری برسند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که همکاری و تعامل این وزارتخانه و بانک ملی ایران مثل اعضای یک خانواده پایدار و مستدام است، اظهار امیدواری کرد: ثمرات این همکاری بیش از پیش به فرهنگیان و دانش آموزان برسد.


بانک ملی ایران در راستای تاکیدات دولت مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه داری، از اسفندماه سال گذشته تا خرداد ماه امسال بالغ بر 14 هزار و 700 میلیارد ریال از سهام شرکت های زیرمجموعه را از طریق مزایده و پس از طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار کرده است.

حسب تاکید مدیرعامل بانک و در جهت اجرای ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، جلسات هفتگی کارگروه واگذاری سهام شرکت ها به صورت منظم در سال جاری نیز برگزار شد.

بدین ترتیب از مجموع رقم  ذکر شده برای واگذاری سهام شرکت های بانک به بخش خصوصی، یک هزار و 300 میلیارد ریال آن در سه ماه ابتدای امسال رقم خورده است.

بانک ملی ایران ضمن اینکه برنامه مدون و حساب‌ شده‌ای را برای خروج از بنگاه داری، پس از طی مراحل قانونی و از طریق مزایده دارد، در سال گذشته نیز موفق شد در راستای سیاست های کلان دولت، رتبه نخست را در واگذاری شرکت های زیر مجموعه به خود اختصاص دهد.


یکی از قدیمی ترین معضلات در نظام اقتصادی کشور، عدم ایجاد رابطه صحیح میان ایده پردازان، محققان و دانشگاهیان با مراکز تامین مالی از جمله بانک هاست، به این معنا که صاحبان دانش و طرح های خلاقانه، به دلیل نداشتن توانایی مالی، ایده هایشان را در کتابخانه ها بایگانی می کنند.

بسیار شنیده شده که دانشمندان یا دانشجویان توانمند کشورمان، با وجود داشتن طرح های نو و راهکارهای مطلوب برای حل مشکلات بخش های مختلف، نمی توانند این طرح ها را عملیاتی کنند. علت این پدیده هم درگیر شدن نهادهای اجرایی با اقدامات روزمره و نبود بودجه برای اجرایی کردن طرح های پژوهشی است.

نگران کننده تر این که بسیاری از این طرح ها با وجود این که می توانند مشکلات کشور خودمان را برطرف کنند، پس از ارائه پیشنهادهای مالی بزرگ و مناسب به کشورهای دیگر رفته و در آنجا عملیاتی می شوند.

در چنین شرایطی، بانک ها هم به دنبال اجرای طرح های نو با هدف حل مشکلات جامعه هستند، اما حقیقتا پیدا کردن صاحبان چنین طرح هایی در میان انبوهی از ایده پردازان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی کاری سخت و پیچیده است.

با هدف حل مشکل دوری دانشگاه از مراکز تامین مالی، بانک ملی ایران چاره ای اندیشیده و آن را در مرحله اجرا قرار داده است.

در این طرح، ایده راه اندازی دپارتمان بانک ملی ایران در برخی دانشگاه های بزرگ کشور مطرح و پیگیری شده است. با این روش، نمایندگانی از بانک در این دپارتمان ها مستقر شده و آن را به مرکزی برای دریافت ایده ها، ارائه پیشنهادهای تامین مالی طرح ها و نیز مشاوره دریافت تسهیلات تبدیل خواهند کرد.

طبیعی است که کوتاه کردن روش های طولانی و پیچیده اداری با هدف کمک به طرح های دانش بنیان و نیز حمایت حداکثری از دانشمندان ایرانی در کنار تقویت استارت آپ ها، می تواند به تسریع در حل چالش های موجود در کشور بسیار کمک کند.

بانک ملی ایران از دیرباز در کنار دانشگاهیان و دانشمندان کشور بوده و هست و امیدوار است این طرح جدید که به زودی از سوی اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی این بانک عملیاتی خواهد شد، راه تازه ای به سوی توسعه کشور باز کند.


بانک ملی ایران در سال 96 و سه ماه ابتدای امسال سه هزار و 392 میلیارد ریال از املاک مازاد ملکی و تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.

در سه ماه ابتدای امسال از 47 مورد مزایده املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک، 76 واحد واگذاری به ارزش بالغ بر 469 میلیارد ریال صورت گرفته است.

در سال گذشته نیز مجموعا 213 مزایده سراسری و استانی برای تعیین تکلیف املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک ملی ایران برگزار شد که 269 مورد از این املاک به ارزش دو هزار و 923 میلیارد ریال فروخته شده است.

لازم به ذکر است : با توجه به تأکیدات رئیس جمهور و ابلاغ قانون کاهش 33 درصدی بنگاه داری سالانه بانک ها، همه بانک های دولتی کارگروه هایی را برای واگذاری و فروش این شرکت ها تشکیل داده اند که بانک ملی ایران یکی از موفق ترین سازمان ها در فروش و واگذاری املاک مازاد و تملیکی بوده است.


دویست و پنجاه و دومین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه «حافظان امنیت بانک» منتشر شد.

پرونده این شماره مجله با تیتر اصلی «با چراغ عشق تو این خانه روشن است»، موضوع « جایگاه حفاظت فیزیکی و فنی در تامین امنیت بانک » را در گفت و گو با مدیران بانک و کارشناسان این بخش بررسی کرده است.

در این شماره گفتگو با رییس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و رییس اسبق اداره انتظامات آمده و روایت کارکنان بخش حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران از خاطرات دوران خدمت، هشدارهای ایمنی و حفاظتی نقل و انقال وجوه نقد، آشنایی با انواع پول و طریقه آشنایی فرزندان با اقتصاد از دیگر مطالب این شماره مجله است.

این شماره مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده که در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 85 ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.


همزمان با آغاز اعزام کاروان های ایرانی به سرزمین وحی، حجاج بیت الله الحرام می توانند بدون مراجعه به شعب بانک ملی ایران و از طریق اپلیکیشن «بله» عوارض خروج از کشور خود را به سهولت بپردازند.

زائران حج عمره امسال می توانند با نصب اپلیکیشن بله بر روی تلفن همراه خود، ضمن بهره مندی از امکانات یک پیام رسان، عوارض خروج از کشور را به راحتی پرداخت کنند.

برای این منظور پس از نصب این اپلیکشین باید به بخش بانک من مراجعه و سپس کد ملی مسافر وارد شود. بدین ترتیب با اتصال به حساب یکی از 18 بانک ملی ایران، سامان، ایران زمین، انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد و صنعت و معدن پرداخت عوارض انجام خواهد شد.

پیش از این متقاضیان تشرف به حج باید برای پرداخت عوارض خروج از کشور خود لزوما به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه می کردند.

بر اساس دستورالعمل ها، خروج از کشور حداقل 30 دقیقه پس از پرداخت عوارض امکان پذیر خواهد بود.

«بله» نخستین و تنها پیام رسان بومی است که زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و علاوه بر دارا بودن قابلیت های ارتباطی دیگر پیام رسان ها، انواع خدمات بانکی از قبیل اعلام موجودی، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است.


یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی 10 جایزه را از آن خود کرد.

در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که در هتل ارم تهران برگزار شد، بانک ملی ایران توانست در سه بخش رتبه نخست، در دو بخش رتبه دوم و در چهار بخش رتبه سوم را کسب کند.

بر اساس نتایج اعلام شده، رتبه نخست در بخش های کاریکاتور، موشن گرافی و داستانسرایی این جشنواره به بانک ملی ایران رسید.

رتبه دوم در گزارش، تیزر و کلیپ و نیز رتبه سوم در بخش های پوستر، مقاله، مصاحبه و خبر از آن بانک ملی ایران شد.

بر این اساس دیپلم افتخار جشنواره توسط هیات داوران به حشمت الله حسینی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران تقدیم شد.


بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات مهم و گسترده ای در نحوه طراحی، بازسازی و اداره ساختمان های تحت مدیریتش انجام داده تا حداقل تبعات منفی زیست محیطی را ایجاد کند.

سیاست کلی بانک استفاده از مشاوران، معماران و مهندسان ساختمان با رویکرد معماری پایدار است، به طوری که همه امور طراحی و به تبع آن اجرا با رویکرد کاهش عوارض زیست محیطی و همخوانی با اقلیم مربوطه انجام شود که در نتیجه استفاده از مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت در اولویت باشد.

در حوزه تولید و مصرف انرژی برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای نیز اقداماتی جدی در بانک انجام شده، به طوری که طراحی و اجرای 40 نیروگاه خورشیدی فوتوولتاییک در حال پیاده سازی است.

زباله ها و فاضلاب تولیدی در همه واحدهای بانک از نوع ارگانیک است که مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی کند. بیمارستان بانک ملی ایران تنها واحدی است که زباله خطرناک در آن تولید و البته استاندارد تفکیک، ایمن سازی و دفع مطمئن زباله های خطرناک در این مرکز به طور کامل رعایت می شود.

تنها موادی که احتمال می رود به لایه اوزون آسیب برسانند، گازهایی است که برای مصارف ایجاد سرما (گازهای مبرد) و وسایل اطفای حریق (گازهای اطفایی) استفاده می شود. با این حال در بانک ملی ایران گازهای مبرد تهیه شده از محصولاتی است که توسط واحدهای نظارتی کشور بررسی شده و استفاده از آنها بلامانع اعلام شده است. کپسول های اطفایی در بانک نیز اغلب از نوع CO2 است که خطری برای لایه اوزون ندارد.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر جایگاه هدف گذاری و برنامه ریزی در سازمان های توسعه یافته گفت: این مهم باید بیش از پیش در بانک ملی ایران نهادینه شود که اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی می تواند نقش بی بدیلی در این زمینه داشته باشد.

غلامرضا پناهی در بازدید از اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک، ضمن اشاره به شرایط سازمان های توسعه یافته، اظهار کرد: تمامی سازمان های مذکور در سایه هدف­گذاری و برنامه ریزی به این مرحله رسیده اند و این موضوع در بانک ملی ایران نیز با تلاش و زحمات جمعی همکاران میسر می شود.

وی به نقش مهم و موثر اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی در پیشبرد هدف گذاری های واحدهای صف و ستاد بانک در سال های اخیر اشاره و از زحمات همکاران در این بخش قدردانی کرد.

همچنین محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک نیز در جریان بازدید مذکور، ضمن تشریح ابعاد هدف، برنامه ریزی و ارزیابی، تحقق این موارد را در گروه تحقیقات و آسیب شناسی های صحیح عنوان کرد.

به گفته وی، سازمان ها بدون داشتن روند تحقیقاتی مناسب، قطعا از اهداف اصلی خود فاصله خواهند گرفت.

بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز ضمن ارایه توضیحاتی درباره وظایف و عملکرد این اداره و واحدهای زیرمجموعه آن، گزارشی نیز درباره محصولات بانک و توسعه آنها از جمله ملی بازار، بودجه ریزی عملیاتی، مدیریت دارایی و بدهی، تامین مالی جمعی، نظام پیشنهادها، طرح سکه و طرح های پژوهشی ارایه کرد.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در راس هیاتی با حضور در شعبه اسکان ضمن بازدید از این شعبه با همکاران دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.

محمود شایان در بازدید از شعبه اسکان در دوایر مختلف حضور یافت و وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد.

وی در ادامه بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیک، جذب منابع ارزان قیمت، پرداخت تسهیلات کوتاه مدت و بازگشایی حواله های ارزی در شعبه تاکید کرد.

عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران نیز در بازدید از روند بازسازی شعبه اسکان در جمع کارکنان این شعبه اظهار داشت: این بانک همواره توجه ویژه ای به ایمن سازی مجموعه فرایندهای بانکی داشته و تلاش کرده است تا پیش از وقوع هر حادثه ای آمادگی های لازم را برای پیشگیری و مقابله با آن کسب کند.

شفیعی گفت: برای رسیدن به این هدف درصدد هستیم که آمادگی های لازم را درکارکنان بانک برای ایجاد شرایط پیشگیرانه به وجود آوریم.

فتح اله خائف رئیس شعبه اسکان نیز در این دو دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.


اولین دوره همایش بررسی عملکرد سه ماه ابتدای سال 97 ادارات امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و تنی چند از مدیران بانک در شهر تاریخی بسطام سمنان برگزار شد.

مسعود خاتونی ضمن قدردانی بابت برگزاری این همایش دو روزه و یادآوری تاکیدات مدیرعامل بانک بر جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت هزینه ها و کسب درآمدها با رویکرد درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی و همچنین نظارت عالی بر مصارف گفت: مدیران باید تلاش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار به کار گیرند.

وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف ابلاغی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید بهره مندی حداکثری از پتانسیل های موجود کشور، ظرفیت نیروهای جوان و توانمند، ارتقای دانش مذاکره و افزایش میزان اعتماد مورد توجه قرار گیرند.

خاتونی با بیان اینکه بررسی عملکرد ادارات مرکزی با توجه به ضرورت حمایت واحدهای ستادی از واحدهای صف بانک در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: جذب منابع بر اساس قانون شورای پول و اعتبار، در سایه سرویس دهی مطلوب و حفظ مشتریان وفادار و شاخص امکان پذیر است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران علاوه بر فعالیت های اقتصادی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز از دیگر وظایف بانک ملی ایران برشمرد و گفت: فعالیت های ارزنده بانک در حوزه های مختلف نتیجه زحمات و تلاش های مدیران و همکاران است.

وی در پایان بر لزوم ایجاد فرهنگ ترازنامه ای، ارتقای بهره وری و توجه به بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش از جایگاه مدیریتی در شرایط کنونی کشور به عنوان یک مسئولیت خطیر یاد کرد و خدمت رسانی به مردم را موهبتی الهی و کسب موفقیت های ارزنده در حوزه های مختلف را حاصل وفاق رهبری و مسئولان دانست.

وی همچنین بر لزوم بازنگری در سیاست های ابلاغی، ارتقای ریسک پذیری، رفع مشکلات و خلاء های موجود، افزایش ابتکارات تیمی، نوآوری و تحول و همچنین ارتقای دانش و آگاهی تاکید کرد.

همچنین بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز با اشاره به برنامه های بانک ملی ایران در افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها، مدیریت دارایی و املاک تملیکی و کاهش مطالبات را مورد تاکید قرار داد.

در این همایش روسای ادارات کل سرمایه انسانی، پیگیری و وصول مطالبات و روسای ادارت امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز حضور داشتند.




عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت. 

وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد. 

تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.



‏‎سارقی که صبح امروز اقدام به سرقت مسلحانه از شعبه نعمت آباد بانک ملی ایران کرده بود، با هوشمندی و درایت کارکنان شعبه و حضور به موقع و سریع ماموران نیروی انتظامی پیش از فرار دستگیر شد و اکنون تحویل مقام های انتظامی و قضایی است.

 ‏‎به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ٧ و ٤٥ دقیقه صبح امروز یک سارق مسلح با استفاده از فرصت و خلوتی صبح و یک دستگاه موتورسیکلت با کلاه نقابدار، عینک و ماسک وارد  شعبه نعمت‌آباد بانک ملی ایران شد، وی پس از زدن قفل به در بانک اقدام به شلیک یک تیر هوایی داخل بانک کرده و با تهدید رئیس شعبه بانک و نزدیک شدن به گاوصندوق، شخصاً اقدام به برداشت مقداری تراول‌چک (حدود 70 میلیون تومان) کرد.

سارق در زمان خروج بانک مبادرت به باز کردن قفل کرد اما با مشکل مواجه شد و در نهایت به دلیل باز نشدن قفل ،در بانک حبس شد که در این لحظه نیز اقدام به شلیک یک تیر دیگر کرد.

  با گزارش سرقت توسط شاهدان عینی،هوشمندی و درایت کارکنان شعبه  و  حضور به موقع و سریع  رییس و مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر درمحل حادثه ،سارق توسط مأموران بازداشت شد.

خوشبختانه‎در این حادثه  ،آسیبی به کارکنان شعبه نرسید و پولی نیز مورد سرقت قرار نگرفت.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: