روابط عمومی بانک ملی ایران رتبه نخست دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان تهران را کسب کرد

روابط عمومی بانک ملی ایران در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان تهران در رشته های ارتباط با رسانه ، طرح تکریم ارباب رجوع و طرح ویژه در گروه بانک ها رتبه نخست را کسب کرد.

  • ۱۳۸۳/۰۷/۲۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 1329
در بخش طراحی طرح های ویژه نیز هیات داوران جشنواره روابط عمومی های برتر استان تهران از تلاش روابط عمومی این بانک در برگزاری نمایشگاه دوسالانه پوستر قدردانی کرد. برگزیدگان این جشنواره در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران با حضور مدیران و مسئولان استانی وزارتخانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی ،روابط عمومی های بانک ها ، فرمانداری ها و دیگر سازمان های اجرایی کشور معرفی شدند. روابط عمومی بانک سپه در رشته سمعی بصری و فیلم و عکس، روابط عمومی بانک توسعه صادرات در بخش پژوهش و افکار سنجی، روابط عمومی بانک کشاورزی در رشته نمایشگاه و تبلیغات و روابط عمومی بانک پارسیان در زمینه ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر روابط عمومی های برگزیده در این گروه بانک ها بودند. بر اساس بیانیه هیات داوران این جشنواره فعالیت اداره های روابط عمومی در سال های 81 و 82 در بخش های افکار سنجی، ارتباط با رسانه ها، برگزاری نمایشگاه و تبلیغات، ارتباط مردمی و طرح تکریم ارباب رجوع معیار سنجش عملکرد و ارزیابی آنها بوده است. استاندار تهران در این مراسم با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف و سریع تصریح کرد، همانطور که نمی توان آب و هوا را از مردم گرفت، اطلاعات را هم نمی توان از آنها دریغ کرد . علی اکبر رحمانی خاطرنشان کرد: باید تا حد ممکن از محرمانه کردن اطلاعات و محروم کردن مردم از اطلاعات پرهیز کرد چراکه اطلاع رسانی شفاف و علمی موجب اعتماد بیشتر در جامعه می شود و در این راستا روابط عمومی ها می توانند همانند حلقه واسط و زبان مشترک همه دستگاه ها عمل کنند. وی جمع آوری، پرداخت و انتشار اطلاعات را کار ظریف و حساس روابط عمومی ها دانست و گفت: مثلث مردم ، مسئولان و روابط عمومی های نقش تعیین کننده ای در گردش اطلاعات دارند و می توانند به روان سازی گردش اطلاعات کمک کنند. همچنین رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شورا در سال گذشته گفت: با وجود تلاش مسئولان برای تقویت جایگاه روابط عمومی ها هنوز به جایگاهی که شایسته روابط عمومی ها باشد دست نیافته ایم. علیرضا کریمیان خواستار تقویت شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان ها، برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان و مدیران روابط عمومی ها، حمایت از تشکل های صنفی روابط عمومی ها و برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران به منظور تبیین جایگاه روابط عمومی ها شد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: