افتتاح شعبه بانک ملی ایران در شریف آباد پاکدشت

بانک ملی ایران با ادغام عملیات شعبه میدان ابریشم و جابجایی و تغییر نام آن واحد به شعبه شریف آباد پاکدشت خدمات این بانک را در دسترس مردم منطقه قرار داد.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۱۵:۳۳:۰۰
  • 5504

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک در مراسم افتتاح این شعبه با اشاره به وظیفه سنگین بانک ملی ایران در اجرای سیاست های اقتصادی دولت گفت: منطقه شریف آباد دارای شهرک های صنعتی بیشماری است و بانک ملی ایران تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات طرح های نیمه تمام، رونق صنعت، تولید و اشتغال منطقه در کنار بر طرف نمودن مسایل روز مره مردم  به کار خواهد بست.

محمد قمی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر اعتماد عمومی نسبت به بانک ملی ایران ،ابراز امیدواری کرد که با حمایت این بانک رونق دو چندان در تولید و اشتغال منطقه ایجاد شود.

در ادامه حجت الاسلام خدا پرست امام جمعه شریف آباد با اشاره به نقش بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور، افتتاح این شعبه را یک ضرورت برای نیازهای بانکی مردم منطقه دانست.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، کسبه و اهالی محل برگزار شد ،هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت از حضور بانک ملی ایران در منطقه  تقدیر کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: