بازدید رایزن بازرگانی سفارت پاکستان از موزه بانک ملی ایران

نذر محمد راجنها رایزن بازرگانی سفارت پاکستان در ایران امروز از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد و از نزدیک با تاریخ بانک ملی ایران، سیر تحول بانک و پول در ایران و اشیای قیمتی و آثار موجود در موزه آشنا شد.

  • ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 8745

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نذر محمد راجنها در جریان این بازدید با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک این بازدید را همانند سفری در تاریخ، فرهنگ و اقتصاد کشور ایران دانست.

رایزن بازرگانی سفارت پاکستان همچنین در این بازدید گفت: پیشرفت بانک ملی ایران طی نزدیک به یک قرن در حوزه بانکداری چشمگیر و بی نظیر است.


تعاملات آتی، همکاری های متقابل و برگزاری نمایشگاه های مشترک بین ایران و پاکستان در حوزه بانکداری از جمله موضوعات مطرح شده در بازدید امروز بود.


موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران رو به روی سفارت آلمان واقع است که در آن مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ به نمایش درآمده است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: