عضو هیات مدیره: «آموزش» در بانک ملی ایران، امری تشریفاتی نیست

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که «آموزش» در این بانک یک امر تشریفاتی نیست، گفت: باید آموزش کارکنان را به نهادهایی مانند دانشگاه واگذار کنیم.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 7704

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بیست و پنجمین نشست هم اندیشی بررسی مسائل آموزشی بانک با بیان این که آموزش سنتی در دنیای امروز کارایی ندارد، اظهار کرد: آموزش باید مستمر، پیوسته و با کیفیت باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی آموزش را بیش از تجهیزات، نیازمند پیاده سازی روند و افزایش انگیزه میان دانش پذیران دانست و گفت: کارشناسان، نخبگان امروز و مدیران آینده بانک هستند و بنابراین باید حداکثر توان را در آموزش کارشناسان به کار گرفت.

کریمی افزود: ماندگاری بانک به سوددهی آن بستگی دارد، بنابراین آموزش ها باید به افزایش کارایی کارکنان و در نهایت افزایش درآمدزایی بانک بیانجامد.

وی شرایط امروز بانک در حوزه جذب منابع، وصول مطالبات معوق و کاهش نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی (NPL) را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: آینده بانک در گروی آموزش است و خوشبختانه هیات مدیره بانک در این باره بسیار حساسیت دارد.

در ادامه این مراسم قبل از سخنان عضو هیات مدیره، حبیب اله رشید ارده سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران نیز با اشاره به اهمیت آموزش برای کارکنان بانک، بهسازی نیروی انسانی با استفاده از روش های نوین آموزشی را الزامی خواند و گفت: انتظار این است که پس از ارائه آموزش های دوره ای مصوب، میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.

وی با تاکید بر این که آموزش ها باید متناسب با شرایط کارکنان باشد، افزود: خدمات نوین و جامعی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، «بانک آفیسر» و ... در بانک طراحی و ارائه شده که ابتدا کارکنان بانک باید نسبت به آنها آموزش ببینند و سپس این خدمات به مشتریان به درستی آموزش داده شود.

رشید ارده ادامه داد: کار مشارکتی باید در بانک ترویج شود، به طوری که اثربخشی امور بیشتر شده و نتایج آن ملموس تر و مطلوب تر باشد.

سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران همچنین به لزوم جانشین پروری در بانک اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل رفاهی کارکنان بانک نیز در اولویت است، به طوری که افزایش سطح رفاه کارکنان می تواند به افزایش کارایی آنها و در نهایت افزایش رضایت مشتریان منجر شود.

داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تشریح برنامه های این اداره کل، افزایش سطح دانش کارکنان با استفاده از روش های نوین را از برنامه های امسال دانست و گفت: نگاه مدیران بانک به مقوله آموزش جدی است و در این راه از همه امکانات بهره خواهیم برد.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: