رونق «سکه» و «بله» در اخبار این هفته بانک ملی ایران

در هفته ای که گذشت، بانک های سامان و اقتصاد نوین نیز به پیام رسان ملی «بله» پیوستند و عضویت بانک های جدید در این پیام رسان در صدر اخبار پربازدید هفته قرار داشت.

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 9782


انجام خدمات بانکی از مبدا 16 بانک در پیام رسان «بله»

 

پس از پیوستن بانک سامان به پیام رسان «بله» در هفته جاری، بانک اقتصاد نوین نیز به این پیام رسان پیوست.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با پیوستن بانک اقتصاد نوین به «بله»، اکنون امکان انجام خدمات بانکی از مبدا 16 بانک ملی ایران، سامان، ایران زمین، انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت و اقتصاد نوین در این پیام رسان فراهم شده است و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

«بله» تنها پیام رسان بومی با قابلیت انجام خدمات بانکی است که علاوه بر دارا بودن قابلیت های ارتباطی دیگر پیام رسان ها، انواع خدمات بانکی از قبیل اعلام موجودی، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

همچنین کاربران «بله» می توانند در حین استفاده از فضای یک پیام رسان، همزمان درخواست پول نیز بدهند.

«بله» نخستین پیام رسانی است که زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است. این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است.

اکنون بیش از یک میلیون نفر کاربر، عضو این پیام رسان هستند. همچنین در سال گذشته بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان تراکنش توسط کاربران آن انجام شده است.

 


از سرگیری حراج سکه در بانک کارگشایی

حراج سکه که در تعطیلات نوروزی متوقف شده بود، امروز در بانک کارگشایی از سر گرفته می شود.

از چهارم آذر ماه سال گذشته تا پایان سال حدود 440 هزار قطعه سکه در حراج های این بانک فروخته شد.

در دوره جدید حراج، سکه های نیم و تمام بهار آزادی در بسته های 50 و 100 قطعه ای فروخته خواهد شد.

مبلغ سکه های خریداری شده در حراج فقط از طریق کارت های عضو شتاب قابل تسویه است، بنابراین شرکت کنندگان در حراج نمی توانند وجه نقد یا چک بانکی به برگزارکنندگان حراج بپردازند.

حراج سکه از ساعت 15 تا 17 در شعبه مرکزی بانک کارگشایی به نشانی تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، پلاک 587 برگزار می شود. شرکت کنندگان در حراج الزاما باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

 


«ملی بازار»، اقدامی عملیاتی برای حمایت از کالای ایرانی

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در یادداشتی نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه نام گذاری های هوشمندانه سال ها با محوریت اقتصاد، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند. این اقدام بسیار مهم می تواند گره از بسیاری مشکلات اقتصادی کشور بگشاید.

حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از تولید ایرانی، کارگر و کارفرمای ایرانی و معیشت خانواده ایرانی است. بدون شک نهادینه شدن حمایت از کالای ایرانی می تواند آینده کشور را تضمین کند، چرا که این یک روش تجربه شده در بسیاری از کشورهای جهان است.

بانک ملی ایران از دیرباز بر این باور بوده و حمایت از تولید داخلی را محور اقدامات خود قرار می داده است، به طوری که حتی در تهیه اقلام داخلی و مرتبط با حوزه بانکداری نیز تا زمانی که کالای مشابه داخلی وجود داشته، هرگز به خرید اقلام خارجی مبادرت نکرده است.

با این حال بر مبنای نامگذاری سال جاری، این روند در سال ۱۳۹۷ سرعت بیشتری خواهد گرفت. تولیدکنندگان داخلی از حمایت بیشتری در ارائه تسهیلات برخوردار خواهند بود تا بدون دغدغه مالی، به تامین کالاهای مورد نیاز بازار بپردازند.

از مهمترین تولیدات داخلی، محصولات دانش بنیان هستند که با مصرف منابع کم، کالاهای بازارپسند تولید کرده و بازده بسیار قابل توجهی دارند. بانک ملی ایران حمایت از این گونه محصولات را نیز با جدیت در دستور کار دارد و به این منظور ردیف های ویژه ای در بودجه سال جاری اختصاص داده است.

آن چه اهمیت دارد، حرکت جدی به سمت حمایت از کالاهای داخلی با نگاه کلان به افزایش تولید ناخالص داخلی در جهت تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده در سند چشم انداز است.

در این خصوص خبر مسرت بخشى در راه است و آن هم اینکه بانک ملی ایران در روزهاى آینده سامانه بسیار پیشرفته و هوشمند مالى «ملی بازار» را راه اندازى خواهد کرد تا از طریق آن منابع مالى مورد نیاز تولید کنندگان ایرانى از طرف بانک ملى ایران تأمین و تولیدات آنها از طریق مکانیسم خاص و با قیمتى بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان برسد. بانک ملى ایران تضمین کننده این عملیات خواهد بود. منتظر خبرهاى خوب و تکمیلى در روزهاى آینده باشید.

 


ورود بسته های 200 قطعه ای سکه به حراج بانک کارگشایی

حراج سکه در بانک کارگشایی که از روز گذشته با بسته های 50 و 100 قطعه ای آغاز شد، امروز با اضافه شدن بسته های 200 قطعه ای ادامه می یابد.

حراج سکه در هفته جاری، هر روز برقرار است و ادامه آن در هفته آینده بنا به تصمیم بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد.

در نخستین روز حراج سکه در بانک کارگشایی، 15 هزار قطعه سکه نیم و تمام بهار آزادی به فروش رفت.

مبلغ سکه های خریداری شده در حراج فقط از طریق کارت های عضو شتاب قابل تسویه است، بنابراین شرکت کنندگان در حراج نمی توانند وجه نقد یا چک بانکی به برگزارکنندگان حراج بپردازند.

حراج سکه از ساعت 15 تا 17 در شعبه مرکزی بانک کارگشایی به نشانی تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، پلاک 587 برگزار می شود. شرکت کنندگان در حراج الزاما باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

 


کاهش قیمت اوراق مسکن با ورود بانک ملی ایران

کارشناسان اقتصادی معتقدند سیر نزولی قیمت اوراق مسکن در فرابورس که از روزهای انتهایی سال گذشته آغاز شده، می تواند به علت انتظار برای انتشار اوراق مسکن بانک ملی ایران و شکسته شدن انحصار در این بازار باشد. تاکنون حدود 14 هزار فقره حساب ویژه طرح مسکن در واحدهای بانک ملی ایران افتتاح شده و خرید و فروش اوراق آن به زودی کلید خواهد خورد که در این صورت حتی ادامه این روند کاهشی نیز پیش بینی می شود.

در همین رابطه نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: هر بانکی که بتواند اوراق مسکن را با قیمت کمتری در اختیار مردم قرار دهد، خدمت بزرگی به جامعه به ویژه دهک های ضعیف و متوسط کرده است.

حسام عقبایی درباره کاهش بی سابقه قیمت اوراق مسکن در بازار فرابورس و ورود بانک ملی ایران به بازار عرضه این اوراق بیان کرد: طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند قدرت خرید مردم را افزایش دهد و به نوعی انحصارشکنی در بازار پرداخت تسهیلات مسکن است.

وی تصریح کرد: اصولا رقابت میان بانک ها با سایر بخش ها مانند هلدینگ ها در همه جای دنیا وجود دارد و هر بانک و یا مجموعه ای که بتواند زمینه کاهش  قیمت تمام شده تسهیلات بانکی را برای مردم فراهم کند، در واقع اقدام شایسته ای به لحاظ اقتصادی در دید افکار عمومی انجام داده است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نیز درباره طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران معتقد است: این طرح می تواند علاوه بر شکستن انحصار در حوزه تسهیلات مسکن، رونق مناسبی نیز در این بازار ایجاد کند.

 مصطفی قلی خسروی گفت: عملیاتی شدن طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران در بازار انحصاری کنونی بسیار قابل تقدیر است و سود تسهیلات مسکن بانک ملی ایران که 17.5 درصد و پایین تر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار است می تواند جذابیتی برای طرح باشد.

در طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران، متقاضیان می توانند با سپرده گذاری هر182 میلیون ریال در هر یک از شعب بانک، به ازای هر یک ماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند که هر برگ اوراق قابلیت تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 17.5 درصد را دارد. در این طرح به مبلغ سپرده مشتریان 10 درصد سود سالیانه تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 600 میلیون ریال به همراه 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوجین می توانند تا سقف یک میلیارد و 200میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

سقف این تسهیلات در مراکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت برای زوجین 800 میلیون ریال و در سایر مناطق شهری 600 میلیون ریال است. همچنین سقف میزان تسهیلات جعاله در این مناطق همچنان 100 میلیون ریال است.

دوره بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 12 سال و دوره بازپرداخت تسهیلات جعاله حداکثر سه سال است. اوراق گواهی حق تقدم مسکن بانک ملی ایران از تاریخ صدور به مدت دو سال اعتبار دارند و حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت انقضای اوراق، امکان دریافت تسهیلات مسکن از طریق شعب بانک میسر است.

 


اخبار مهم خبرگزاری ها را در «بله» دنبال کنید

با پیام رسان «بله» علاوه بر بهره مندی از قابلیت های انجام خدمات بانکی می توانید اخبار مهم خبرگزاری ها و سایت های خبری کشور را نیز رصد کنید.

پیام رسان بومی و ملی «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

اکنون حدود 40 خبرگزاری و سایت خبری در پیام رسان «بله» عضویت دارند و مخاطبان می توانند ضمن بهره مندی از قابلیت ها و فضای این پیام رسان، با مراجعه به کانال خبرگزاری ها و سایت های خبری عضو، روزانه در جریان آخرین اخبار مهم کشور نیز قرار گیرند.

لازم به ذکر است «بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و اکنون بیش از یک میلیون و هزار نفر کاربر، عضو این پیام رسان هستند. همچنین در سال گذشته بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان تراکنش توسط کاربران آن انجام شده است.

امنیت این پیام رسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

آدرس کانال برخی از خبرگزاری ها و سایت های خبری در ادامه آمده است:

نام خبرگزاری

آدرس کانال بله

نه صبح

@9sobh

کیوسک تایمز

@kiosktimes

شما نیوز

@shomanews

اقتصاد آنلاین

@eghtesadonline

انتخاب

@entekhab

ایران و جهان(راز پول)

@razepool

صبا ایران

@sabairan

صبح تهران

@sobhtehran

اکو انلاین(اقتصاد وطن)

@ecoonline

پارسینه

@parsinenews

اطلس

@atlasnews

آریا

@arya.ir

نقدینه

@naghdineh

اخبار بانک

@akhbarbank

بانک و صنعت

@bankosanat

ایستانیوز

@istanews

اقتصاد ایران آنلاین

@eionline

پول وسرمایه(پول نیوز)

@poolnews1

تری بی ان

@triboun

ایران اکونومیست

@iraneconomist

آفتاب نیوز

@aftabnews.ir

ایلنا

@ilna_news

عصر خبر

@myasrkhabar

عصر بانک

@asrebank

بینا (بانک و بیمه)

@bina_ir

نیوز بانک

@newsbank

اعتبار

@asretebar

بنکر

@banker24

ایران اکونا

@iranecona

بانکداری الکترونیک

@ebinews

پولی مالی

@polimali

یمین نیوز

@yaminnews.ir

بانکداری ایرانی

@bankdariirani

رجانیوز

@rajanews.ir

روز پلاس

@photoonline

خبرانلاین

@khabaronlinee

شارا

@shara

اخبار پول

@poolpress

باشگاه خبرنگاران جوان

@yjcnews_channel

تریبون

@triboun

 


میزبانی بانک ملی ایران از نشست تشریح اقدامات نظام بانکی در حوزه اشتغال روستایی و عشایری

پنجمین نشست وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی با موضوع اعطای تسهیلات به طرح های برنامه اشتغال فراگیر و پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در باشگاه آجودانیه بانک ملی ایران برگزار شد.

‌در این جلسه دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با بیان این که نقش بانک ها در توسعه اشتغال کشور کم نظیر است،‌ گفت: در سال گذشته نظام بانکی به تولید و اشتغال کمک شایان توجهی داشت و امیدواریم امسال که سال حمایت از تولید داخلی است، اقدامات نظام بانکی نیز در این زمینه بیشتر شود.

وی افزود: همه مقامات نظام به ویژه شخص رئیس جمهور محترم با جدیت پیگیر موضوع اشتغال و حل مشکل بیکاری هستند و ما نیز همه تلاشمان در جهت بهبود وضعیت موجود است.

دکتر سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور نیز در این جلسه از بانک ها درخواست کرد گزارش های خود درباره میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی و عشایری را به صورت مدون و به روز شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهند.

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این جلسه با بیان این که نظام بانکی همه توان خود را برای تحقق اهداف دولت محترم به ویژه اشتغالزایی به کار گرفته است،‌ اظهار کرد: بانک ملی ایران در حوزه پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط رتبه نخست نظام بانکی را از آن خود کرده است.

در ادامه جلسه،‌ مدیران عامل بانک های حاضر در جلسه به طرح دیدگاه های خود درباره اقدامات حوزه اشتغالزایی و تسهیلات پرداختی در این بخش پرداختند.

 


ابلاغ نرخ های جدید عوارض خروج از کشور به واحدهای بانک ملی ایران

نرخ های جدید عوارض خروج از کشور به واحدهای بانک ملی ایران ابلاغ شد.

به موجب قانون بودجه سال 1397 کل کشور، عوارض خروج از کشور موضوع ماده 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای هر مسافر از کلیه مرزهای کشور به شرح زیر تعیین شده است:

نوع مسافر

مرتبه اول

مرتبه دوم

مرتبه سوم به بعد

نوع مرز

مسافر عادی

2.200.000

3.300.000

4.400.000

تمامی مرزها (زمینی، هوایی و دریایی)

زائرین حج تمتع و عمره

1.100.000

1.650.000

2.200.000

تمامی مرزها (زمینی، هوایی و دریایی)

زائرین عتبات عالیات

               -

               -

              -

مرز هوایی 375.000

مرز زمینی و دریایی 125.000

                                                                                                                                                        مبلغ به ریال


تغییر برنامه حراج سکه در بانک کارگشایی

حراج سکه امروز در بانک کارگشایی برگزار نمی شود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز بانک کارگشایی حراج سکه نخواهد داشت.

همچنین حراج سکه از فردا فقط در روزهای زوج انجام خواهد شد.

 


تقویت نظارت در پرداخت تسهیلات،زمینه ساز کاهش مطالبات معوق

غلامرضا پناهی عضو هیات مدیر بانک ملی ایران ضمن تاکید بر اهمیت کارمزد محور شدن ارائه خدمات به مشتریان، گفت:فعالیت های ارزی نقش مهمی در درآمدهای بانک ملی ایران دارند.در سال گذشته بانک در زمینه فعالیت ارزی عملکرد مناسبی داشته است،اما با این وجود باید در سال جدید توجه بیشتری به این بخش داشت.

پناهی در بازدید از اداره امور شعب مرکزی تهران افزود:در سال جدید ضروری است تا جهت افزایش درآمد به اعطای تسهیلات در زمینه سرمایه در گردش و خرید دین توجه بیشتری شود و اعطای تسهیلات کوتاه مدت هم مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این دیدار تاکید کرد:اعطای تسهیلات باید توام با نظارت دقیق و رصد شرایط لازم متقاضی برای وصول آن صورت گیرد و بدیهی است با تقویت این نظارت ها در هنگام اعطای تسهیلات،روند وصول مطالبات معوق بهبود خواهد یافت.

در این دیدار علی خسروی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران گزارشی از برنامه های این اداره در سال جاری ارائه کرد.


اعلام نام برندگان جشنواره اینستاگرامی «بابام یعنی دنیام» بانک ملی ایران

برندگان جشنواره اینستاگرامی «بابام یعنی دنیام» بانک ملی ایران مشخص شدند.

این جشنواره که به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد، با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان و مخاطبان مواجه شد.

شرکت کنندگان در این جشنواره پس از دریافت کارت هدیه خود از بانک ملی ایران با جمله پیشنهادی که بر روی آن درج شده، آن را به پدرشان هدیه داده و از این لحظه عکس گرفتند. در ادامه این عکس را با هشتگ های #بابام_یعنی_دنیام، #پدر، #روز_پدر، #روز_مرد، #بانک_ملی_ایران، #بانک_ملی در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده و بانک ملی ایران را نیز تگ کردند.

با پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره، از میان همه شرکت کنندگان، 13 نفر برنده جایزه 3 میلیون ریالی به شرح زیر معرفی شدند:

ردیف

نام و نام خانوادگی

ساکن در شهرستان

1

روح الله بحرینی

بندر گناوه

2

علیرضا بحرینی

بندر گناوه

3

آیدا نظری سیاه اسطلخی

تهران

4

معصومه خراجی

بندر گناوه

5

دل آرا امیری خوشکار وندانی

تهران

6

بهاره علایی

تهران

7

احمد ملاح

تهران

8

سمیرا جعفری چاشمی

فاضل آباد گلستان

9

نیلوفر قربانی

لاهیجان

10

سپهر قبادی

شیراز

11

سمیه علایی

تهران

12

عاطفه قاسمی فیروزآبادی

میبد یزد

13

فاطمه باغبان باهری

شیراز

 بانک ملی ایران جشنواره های متعددی را به مناسبت های مختلف برگزار کرده و یا در حال اجرا و تدوین دارد که جزئیات آن در اینجا قابل مشاهده است.

 


تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الگوی عملکرد بانک ملی ایران در کمک به اشتغال زایی می تواند قابل تسری به سایر بانک ها باشد.

علی ربیعی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که این بانک در همه عرصه ها همواره پیشرو بوده است، افزود: این روند در حوزه کمک به ایجاد اشتغال هم قابل مشاهده است.

وی افزود: گزارشی که از مسئولان بانک ملی ایران دریافت کردم، نشان می دهد این بانک در ارائه تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال، بسیار موفق بوده است.

وی با تقدیر از دقت بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات اشتغال زایی و نیز گستره تخصیص این منابع، گفت: بانک ملی ایران در حوزه اشتغال فراگیر سهم بسیار خوبی دارد.

 


نخستین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد

برای نخستین بار در بیمارستان بانک ملی ایران عمل جراحی قلب باز بر روی یک فرد 73 ساله به روش پیوند رگ از قسمت های بدن با حضور دکتر محمد حسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق و سرپرست تیم جراحی قلب بیمارستان این بانک با موفقیت کامل انجام شد.

دکتر ماندگار در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به انجام این عمل در بسیاری از کشور‌های پیشرفته، گفت: این عمل به روش برداشتن و پیوند رگ از جاهای مختلف بدن، از جمله پا و دست به روی بیماری که رگ اصلی قلبش گرفتگی دارد، انجام می شود.

سرپرست تیم این عمل جراحی، با بیان این موضوع که این بیمار چندی پیش به بیمارستان بانک مراجعه کرد، گفت: با انجام این عمل موفقیت آمیز که حدود پنج ساعت به طول انجامید به کمک تیم جراحی، مشکلات، رفع و علائم نارسایی قلب بیمار برطرف شد و خوشبختانه هم اکنون حال بیمار رو به بهبود و رضایتبخش است و وضعیت بیمار مساعد و در واحد مراقبت‌های ویژه تحت نظر است و با کیفیت بسیار بالا عمل شد.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه این عمل برای نخستین بار در این بیمارستان انجام‌شده است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و فراهم آوردن نیروهای بیشتر در این بخش بستر گسترش این عمل‌ها را افزایش دهیم.

وی با تشکر از تلاش های دکتر ماندگار و تیم جراحی قلب، کارکنان اتاق عمل، بخش مراقبت‌های ویژه جراحی قلب باز و تیم بیهوشی گفت: هم اکنون در مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان همه نوع جراحی‌ بیماری‌های قلب و عروق انجام می‌شود.

 


پرداخت سود مناسب به سپرده‌های ارزی توسط بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد: 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری و پرداخت سود با بالاترین نرخ در میان شبکه بانکی کشور هستند.

دکتر محمدرضا حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با روابط عمومی بانک ملی ایران بر آمادگی بانک ملی ایران برای اخذ سپرده ارزی مشتریان و پرداخت سود مناسب به صورت ارزی تأکید و اعلام کرد: مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک ملی ایران سپرده‌گذاری کنند و بالاترین نرخ سود در شبکه بانکی را به صورت ارز دریافت نمایند و اطمینان داشته باشند هر زمان که بخواهند می‌توانند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: شعب ارزی این بانک آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور و کارگزاران بانک ملی ایران، حواله‌های ارزی مشتریان را به اکثر نقاط دنیا ارسال کنند.


اطلاع رسانی پیامکی اقساط معوق به مشتریان بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به زودی سامانه پیامکی اطلاع رسانی اقساط معوق تسهیلات گیرندگان را فعال خواهد کرد.

تسریع در وصول مطالبات معوق یکی از محورهای اساسی فعالیت های بانک در سال جاری است و از این رو اقداماتی به منظور جلوگیری از افزایش این مطالبات در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی (NPL) بانک ملی ایران در سال 95 معادل 7.8 درصد بود که این رقم با نیم درصد کاهش در سال گذشته به 7.3 درصد رسید.


عبور میزان پیش فروش سکه از مرز دو میلیون و 91 هزار قطعه

بانک ملی ایران تا کنون بیش از دو میلیون و 91 هزار قطعه سکه پیش فروش کرده است.

طی دو مرحله پیش فروش سکه در سال گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار قطعه سکه پیش فروش شد که از این تعداد، درخواست پیش فروش بیش از 803 هزار قطعه سکه به صورت یک ساله بوده است.

در سال جاری نیز تا پایان روز 19 فروردین بیش از 891 هزار قطعه سکه توسط متقاضیان پیش خرید شده که از این تعداد، پیش فروش حدود 562 هزار قطعه سکه به صورت شش ماهه بوده است.


اعلام اسامی برندگان مسابقه «نوروز شاد» کانون جوانه های بانک ملی ایران

10 نفر برنده مسابقه «نوروز شاد» کانون جوانه های بانک ملی ایران مشخص شدند.

کانون جوانه های این بانک به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1397 یک مسابقه اینستاگرامی عکاسی با عنوان «نوروز شاد با کانون جوانه ها» برگزار کرد.

افراد زیر 18 سال با ثبت و ارسال یک عکس از شادترین و به یادماندنی ترین لحظات خود با دوستان و خانواده در تعطیلات عید نوروز، در این مسابقه شرکت کردند.

بر اساس قرعه کشی از میان آثار رسیده، مبلغ سه میلیون ریال جایزه به حساب آرزوی هر یک از 10 برنده این مسابقه واریز خواهد شد. فهرست برندگان به شرح زیر است:

ردیف

نام و نام خانوادگی

محل اقامت

1

شنیا امین پور

سقز

2

ابوالفضل آقامحمدی

همدان

3

سیده فاطمه شاه نوری

فریدونکنار

4

زهرا لطف اعظم

تنکابن

5

زهرا آقازاده

ارومیه

6

پارسا داودی 

ابهر

7

محمد شهیدی 

تهران

8

پیمان طیبی 

تهران

9

مرسانا احمدی

سمنان

10

نفس مرادی

سقز

 

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: