تقدیر بانک مرکزی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در اخبار این هفته بانک ملی ایران

بانک ملی ایران پس از آن که توانست بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در طول اجرای طرح ضربتی به مشتریان بپردازد، از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. این خبر و برگزاری همایش دو روزه مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران به همراه اعلام خدمات گسترده بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی از مهمترین اخبار بانک طی هفته منتهی به امروز بود.

  • ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4532


تقدیر بانک مرکزی از پیشتازی بانک ملی ایران در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج

 

رییس کل بانک مرکزی از بانک ملی ایران به سبب پرداخت بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در طول اجرای طرح ضربتی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسمی که با حضور وزیر ورزش و جوانان، دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی، جمعی از مدیران بانک مرکزی و نظام بانکی برگزار شد، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی از دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر کرد.

این تقدیر به پاس کسب بیشترین سهم توسط بانک ملی ایران از 520 هزار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده طی دوره اجرای طرح انجام شد.

یازده بانک در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نقش داشتند که سهم بانک ملی ایران در تعداد و میزان تسهیلات پرداختی بیش از همه بود.

 از ابتدای مرداد ماه که اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج آغاز شد تا 15 مهر ماه، بانک ملی ایران 71 هزار و 806 فقره از این تسهیلات پرداخت کرد.

 در این مدت 7 هزار و 532 میلیارد و 965 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور پرداخت شد.

 


خدمات گسترده بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای خروجی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان دستگاه های خودپرداز، کیوسک و( Cash less )پایانه غیرنقدی بانک ملی ایران نصب شده است.

مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران در تشریح قابلیت های این دستگاه گفت: افراد می توانند با کمک این دستگاه وجوه خود را انتقال دهند و یا وجه جدیدی را از دستگاه دریافت کنند.

وی تاکید کرد: همچنین زائران می توانند پس از ورود به کشور، وجه نقد خود را با دستگاه های CRS بانک ملی ایران به حسابشان واریز کنند.

خاتونی با بیان این که امکان پرداخت عوارض خروج زمینی از کشور بر روی خودپردازها، کیوسک ها و پایانه غیرنقدی بانک ملی ایران نیز راه اندازی شده است، اظهار کرد: هموطنان می توانند با پرداخت عوارض از این طریق، رسید آن را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه عوارض خروج زمینی از کشور مربوط به اربعین در سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران به طور مجزا مشخص شده است، افزود: هیچ محدودیت تعدادی برای نصب این سامانه ها در نقاط مرزی و مسیر راهپیمایی اربعین وجود ندارد و به تمام مسئولان ادارات امور شعب بانک در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اعلام شده که بنا به ظرفیت موجود در مسیرهای مشخص شده توسط وزارت کشور و سازمان حج و زیارت، این خدمات را ارائه کنند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با عنوان این که بانک ملی ایران در تمام مرزها شعبه دارد و در هر شعبه نیز به تعداد کافی دستگاه خودپرداز، پایانه فروش و کیوسک استقرار پیدا کرده است، ادامه داد: برای جلوگیری از تمرکز و ازدحام زائران عزیز در یک منطقه، نقاطی در بین مسیر مشخص شده که با استقرار سامانه های سیار به زائران خدمت رسانی می کند.

 


موکب کارکنان بانک ملی ایران پذیرای زائرین اربعین حسینی

 

کارکنان بانک ملی ایران بصورت منسجم و هماهنگ برای مشارکت در خدمات رسانی به زایرین اربعین حسینی موکبی در محل عمود 203 طریق الحسینی بین نجف و کربلا دایر نموده اند.

موکب کارکنان بانک ملی ایران در طول ایام پیاده روی اربعین حسینی با نذورات جمع آوری شده کارکنان این بانک ، پذیرای زائران حرم حسینی خواهد بود.

 


افزایش سقف برداشت نقدی خودپردازهای بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد: با موافقت بانک مرکزی، سقف برداشت نقدی از همه خودپردازهای بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین حسینی به پنج میلیون ریال افزایش یافت.

مسعود خاتونی با بیان اینکه نگرانی بابت شارژ دستگاه های خودپرداز در مسیر راهپیمایی اربعین نداریم، افزود: اکنون بانک ملی ایران بزرگترین شبکه خودپرداز کشور را با بیش از 7 هزار و دویست دستگاه در اختیار دارد و از این جهت تجربه خوبی برای شارژ خودپردازها داریم.

وی با اعلام این که میانگین خطاپذیری دستگاه های خودپرداز شبکه بانکی پنج درصد و در بانک ملی ایران کمتر از سه درصد است، افزود: این نشان می دهد که بانک ملی ایران میانگین و شاخص شبکه بانکی در این بخش را نیز بهبود بخشیده است.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران بیان کرد: سقف اعتباری خزانه ها و دستگاه های خودپرداز مستقر در  طول مسیر زائران اربعین نیز افزایش یافته است.

 


مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: نقش موثر روابط عمومی در موفقیت سازمان

 

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: معرفی یک محصول بانکی به مشتریان، به اندازه تولید آن محصول اهمیت دارد و از این جهت کار روابط عمومی بسیار موثر و مهم است.

دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش کارشناسان روابط عمومی این بانک افزود: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی، واسطه بودن بین کارکنان و مدیران است، به طوری که باید هر روز پیشنهادها و ایده های تازه همکاران از طریق روابط عمومی به سطوح بالای مدیریتی بانک اعلام شود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در پیشرفت امور بانک، اظهار کرد: بانک ملی ایران امروز یک بانک پیشرو است و معرفی این موفقیت ها بر عهده روابط عمومی است، از این رو باید از همه ابزارهای جدید و پیشرفته در حوزه اطلاع رسانی به درستی و با حداکثر سرعت استفاده شود.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک اکنون در شرایط بسیار مطلوبی است و روابط عمومی باید این موضوع را به درستی و دقت منعکس کند، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد روابط عمومی بانک مطلوب و قابل تقدیر است، اما تلاش ها و فعالیت های آن باید لحظه ای تر و همه جانبه تر صورت گیرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران محصولات متنوع و خدمات تازه بانک را کم نظیر ارزیابی و خاطرنشان کرد: همه فعالیت های بانک در رو آوردن مشتریان به محصولات نمود پیدا می کند و وظیفه روابط عمومی، شناساندن این خدمات به مردم است.

حسین زاده در ادامه همایش از امضای قرارداد تامین مالی جدید با اگزیم بانک کشور چین خبر داد.

وی با اشاره به گشایش های ایجاد شده برای نظام بانکی کشور پس از برجام، گفت: بانک ملی ایران در استفاده از ظرفیت های بین المللی ایجاد شده طی این دوره پیشتاز بوده به طوری که پس از انعقاد قرارداد تامین مالی با کشورهای فرانسه، دانمارک، کره جنوبی و اتریش، این بار قرارداد با کشور چین در حال نهایی شدن است.

به گفته حسین زاده، فعالان اقتصادی و بانکی کشور فرانسه که به تازگی با حضور در محل بانک ملی ایران با فعالیت های آن آشنا شدند، از سرعت پیشرفت و اقدامات این بانک در حوزه روابط بین الملل و توسعه فعالیت ها در زمینه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی جهانی ابراز شگفتی کرده اند.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: اکنون با 150 بانک خارجی در 30 کشور جهان رابطه کارگزاری برقرار کرده ایم و شعب خارجی بانک در حال افزایش است، به طوری که تنها در کشور عراق به عنوان همسایه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، سه شعبه بانک ملی ایران وجود دارد و مجوز فعالیت شعبه هنگ کنگ هم پس از دو سال تلاش و پیگیری اخذ شده است.

وی از گشایش 22 میلیارد یورو ال سی، حواله های ارزی و بروات اسنادی با شعب داخل و خارج این بانک در پسابرجام خبر داد و افزود: پرداخت دست کم 34 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از چهار هزار و 300 واحد تولیدی توسط بانک ملی ایران تا پایان مهر ماه، توانسته علاوه بر حفظ اشتغال موجود، هشت هزار شغل جدید نیز ایجاد کند.

حسین زاده ادامه داد: بانک ملی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی به شدت فعال بوده و توانسته با تسهیلات پرداختی خود، ده ها بنگاه اقتصادی را از خطر ورشکستگی نجات دهد.

وی به کاهش قابل توجه نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: این نسبت در سال 1392 برای بانک ملی ایران 17.4 درصد بود که در سال گذشته به 7.8 درصد رسید، در حالی که رقم متوسط در نظام بانکی بین 10 تا 11 درصد است.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: متوسط نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی (NPL) در نظام بانکی جهان 5 درصد است و روند کنونی نشان می دهد بانک ملی ایران در حال نزدیک شدن به این نرخ است.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین به خدمات تازه بانک ملی ایران که آن را از یک بانک به ظاهر سنتی به یک بانک کاملا مدرن تبدیل کرده اشاره کرد و گفت: سامانه «بام» که از پیشرفته ترین خدمات بانکداری الکترونیک است، مانند یک موجود زنده تقریبا هر دو هفته یک بار به روز شده و خدمت جدیدی به مشتریان ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: «بله» که خدمات بانکی را در بستر یک پیام رسان ارائه می دهد، هیچ نمونه مشابهی در کشور ندارد و می تواند محل بسیار مناسبی برای جذب مشتری باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اجرای طرح مدیر خدمات ویژه را که هم پای بانک های بزرگ جهان است از مهمترین اقدامات انجام شده در بانک دانست و خاطرنشان کرد: همه این خدمات گسترده و متنوع، باید به درستی توسط روابط عمومی بانک در تهران و شهرستان ها به مشتریان معرفی شود.

 

 


در همایش بانک ملی ایران مطرح شد؛روابط عمومی، چراغ روشن سازمان، مشاور امین و فرهنگ ساز

 

سه عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، روابط عمومی را چراغ روشن سازمان، مشاوری امین و فرهنگ ساز در بانک دانستند که با حضور موثر، به موقع و توانای آن می توان به خوبی فعالیت های بانک را به جامعه معرفی کرد.

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش کارشناسان روابط عمومی این بانک که با حضور تنی چند از مدیران امور و روسای ادارات ستادی و همچنین مدیران و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد با اشاره به تنوع زیاد محصولات بانک و لزوم اطلاع رسانی کامل درباره آنها، گفت: خوشبختانه عملکرد بانک آن قدر مطلوب بوده که به صورت پیاپی بابت آنها تقدیر می شود.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی، مشاور امین مدیریت است، اظهار کرد: یک روابط عمومی قوی می تواند کوچکترین اقدامات بانک را به درستی اطلاع رسانی کند و از این بابت روابط عمومی در بانک ملی ایران خوب عمل کرده است.

شایان، روابط عمومی را پلی میان سازمان و مخاطبان دانست و با تاکید بر این که روابط عمومی می تواند تکمیل کننده پروژه های بانک باشد، ادامه داد: هزینه برگشت یک مشتری ناراضی به سازمان، 11 برابر حفظ مشتری موجود است و اینجاست که نقش مهم روابط عمومی در حفظ مشتریان و معرفی خدمات تازه به آنها بسیار پررنگ می شود.

به گفته وی، روابط عمومی در مدیریت بحران سازمانی به خوبی فعال بوده و از ظرفیت اطلاع رسانی به درستی استفاده کرده، اما طبیعی است که نباید به شرایط کنونی محدود شد.

  برات کریمی دیگر عضو هیات مدیره بانک هم با تاکید بر این که هر سازمانی از جمله بانک برای رشد به ارتباطات داخلی و خارجی نیاز دارد، افزود: در دنیای امروز دیگر سازمان نمی تواند فقط به درون خود محدود شود و نقش ارتباطات برون سازمانی و معرفی محصولات به مشتریان، انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که روابط عمومی قوی، همه بخش های سازمان را شکوفا می کند، اظهار کرد: امروز بانک ملی ایران به خوبی محصولات تازه خود مانند «بام» و «کانون جوانه ها» را معرفی کرده و جا دارد فعالیت های تازه تر مانند «مدیر خدمات ویژه» نیز به دقت تبلیغ و اطلاع رسانی شود.

کریمی نقش «کانون جوانه ها» در توسعه فرهنگ بانکداری و پس انداز در بین کودکان و نوجوانان را بسیار موثر دانست و گفت: هدف از تاسیس این کانون، جایگزینی آن با «قلک» هایی است که بانک ملی ایران سال ها پیش آن ها را توزیع کرد و اکنون به یک نوستالوژی دوست داشتنی تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که بانکداری امروز با زندگی مردم گره خورده است، افزود: سهامداران، کارکنان و مشتریان، هر سه مخاطب روابط عمومی بانک هستند و روابط عمومی باید در ارتباط گرفتن با این مخاطبان پیشتاز باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم به روز بودن آموزش میان کارکنان بانک به ویژه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: معرفی هر چه بیشتر خدمات، می تواند درآمد بانک از محل خدمات را افزایش دهد و به تدریج بانک را به سمت فعالیت اصلی خود هدایت کند.

 همچنین غلامرضا پناهی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه وظیفه روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش ها و هنجارهای سازمانی و تسهیل حاکمیت آنها در سازمان است، گفت: برقراری ارتباط با انسان ها کاری بسیار دشوار است و این نشان می دهد که کار روابط عمومی نیز بسیار سخت و پیچیده است.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید ابتدا به کار خود و سپس به برقراری ارتباط با دیگران علاقه مند باشند، تصریح کرد: روابط عمومی باید دارای مشروعیت باشد اما قطعا نمی توان با بخشنامه و دستور، روابط عمومی دارای مشروعیت ایجاد کرد.

پناهی ادامه داد: حس دلسوزی، افزایش حس مسئولیت، ایجاد وفاداری سازمانی، ایجاد فضای لازم برای بروز خلاقیت و فرهنگ تفکر از جمله ویژگی هایی هستند که باید در سازمان تبدیل به فرهنگ شوند و این مسئولیت بر دوش روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی نباید اجازه دهد مدیران از امور سازمان بی اطلاع باشند، گفت: بهترین خدمت روابط عمومی این است که واقعیت های موجود سازمان را بازگو کند.

 

همچنین در این همایش، حشمت اله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: امروز حجم زیادی از خدمات بانک در حوزه آی تی متمرکز شده و روابط عمومی با حداکثر توان آن ها را معرفی می کند.

وی افزود: خوشبختانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نسبت به فعالیت های روابط عمومی اشراف کامل دارند و همواره همکاران را در انجام امور این بخش حمایت می کنند.

به گفته حسینی، کانون جوانه های بانک ملی ایران یک استراتژی و نه یک محصول کوتاه مدت است، بنابراین تمرکز روابط عمومی برای معرفی آن قابل توجه است تا در آینده بانک ملی ایران نفوذ بیشتری در میان مردم داشته باشد.

وی همچنین از موزه بانک به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ یاد کرد و گفت: این موزه که با حضور مقامات بلندپایه کشور افتتاح شد، امروز به محلی برای حضور اندیشمندان، دانشگاهیان و علاقه مندان به تاریخ و تمدن کشور تبدیل شده و مایه افتخار بانک است.

وی به طور موکداز همکاری معاونت فناوری اطلاعات،شرکت داده ورزی سداد،معاونت پشتیبانی و اداره کل مهندسی و املاک،در اجرای کمپین بله و تاسیس موزه بانک قدردانی وتشکرکرد.

در ادامه همایش، مریم یعقوب زاده معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، گزارشی از کمپین «بام» و عملکرد روابط عمومی برای معرفی این محصول ارائه کرد.

در پانل دیگری، غلامرضا مرحبا دیگر معاون این اداره کل به تشریح فعالیت های کانون جوانه های بانک و برنامه ها و طرح های در دست اقدام در حوزه بانکداری کودک و نوجوان پرداخت.

برگزاری پانل هایی در خصوص پیام رسان «بله» و همچنین فضای مجازی از دیگر برنامه های همایش مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران بود.

در بخش های جداگانه ای از این همایش که در سالن همایش حافظ برگزار می شود، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بانک به بحث و بررسی در خصوص مهمترین رویدادها و مباحث مطرح در حوزه کاری خود خواهند پرداخت. این همایش فردا هم ادامه دارد.

 


روابط عمومی پویا، موتور محرک سازمان

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد ابزارهای الکترونیکی و اقدامات در حوزه بانکداری دیجیتال بدون تلاش های روابط عمومی در معرفی این خدمات، موفقیتی کسب نخواهد کرد.

 

مسعود خاتونی در دومین روز همایش مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که مفهوم و ابزارهای روابط عمومی طی نیم قرن اخیر با سرعت تغییر کرده است، گفت: بدون شک روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی باید به عنوان مغز متفکر و موتور محرک سازمان عمل کند، اظهار کرد: من به سنگینی وظایف و پیچیدگی امور روابط عمومی آگاهم و به خوبی می دانم که درست یا غلط عمل کردن در حوزه روابط عمومی می تواند همه سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته وی، در دنیای کنونی هیچ ثروتی بالاتر از «داده» و «اطلاعات» نیست و این هنر روابط عمومی است که از اطلاعات موجود به درستی و در راستای بزرگ شدن سازمان استفاده کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که ابزار روابط عمومی هر روز تغییر می کند و نباید از این فضا عقب ماند، اظهار کرد: روابط عمومی با چالش های زیادی رو به روست که یکی از آنها چالش رسانه است؛ چنین چالشی اگر چه ممکن است گاهی سازمان را به دردسر بیاندازد، اما می تواند نقاط قوت و ضعف سازمان را نیز به خوبی نشان بدهد.

وی ادامه داد: روابط عمومی تکمیل کننده همه اقدامات بانک به ویژه در حوزه آی تی است و این روند را می توان در معرفی و استقبال مشتریان از سامانه های «بام» ، «بله» و «کانون جوانه ها» به خوبی مشاهده کرد.

در ادامه این همایش، حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز به بررسی چالش های نظام بانکی پرداخت و گفت: چالش های ساختاری مانند شرایط اقتصادی کشور یا دولتی بودن ساختارها، چالش های مالی مانند نرخ سود و ریسک اعتباری، چالش های اداری مانند تعدد قوانین و چالش داوری عمومی مانند فضای رسانه ای و اطلاع رسانی، عمده مواردی است که نظام بانکی با آن مواجه است.

به گفته رشید ارده، کارشناس روابط عمومی باید با انگیزه، حساس به مسائل، مسئولیت پذیر و باذوق باشد، چرا که بدون وجود این عناصر، حوزه روابط عمومی موفق نخواهد شد.

وی  با تاکید بر این که روابط عمومی نباید در افراد معدود متمرکز شود، بلکه باید از ظرفیت همه افراد علاقه مند در بانک و حتی خارج از بانک برای توسعه فعالیت های این حوزه بهره برد، ادامه داد: روابط عمومی باید از پوسته معمول و سنتی خارج شود و امکانات جدید مانند فضای مجازی را به درستی و با سرعت به کار بگیرد، چرا که حتی شکل رسانه ها هم مرتب در حال عوض شدن است.

در این همایش همچنین از مجتبی بشیری در روابط عمومی اداره امور شرق تهران، لیلا مقیمی در روابط عمومی اداره امور شعب استان البرز، داوود کفش خواه مقدم در روابط عمومی اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و حمید رضا محمدی فرید در روابط عمومی اداره امور شعب استان قم به عنوان همکاران برتر در این حوزه تقدیر شد.

 


آغاز ارائه خدمات ویژه به مشتریان شعبه ممتاز خیابان آزادی بانک ملی ایران

 

اتاق VIP مدیر خدمات ویژه و نیز چیدمان جدید و بازسازی شده شعبه ممتاز خیابان آزادی بانک ملی ایران طی مراسمی به بهره برداری رسید.

در این مراسم که همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس این شعبه برگزار شد، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیش از پیش به طرح مدیر خدمات ویژه تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص این شعبه، اجرای طرح مدیر خدمات ویژه در آن را نشان از عزم بانک برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان منطقه دانست.

فرزند شهید سرلشگر بابایی و علی موسوی گرمارودی، مشتریان ویژه بانک ملی ایران بودند که در این مراسم حضور داشتند.

موسوی گرمارودی در این بازدید به عنوان نماینده مشتریان ویژه، ضمن قرائت یکی از اشعار خود، علت علاقه اش به بانک ملی ایران را انتخاب مدیران مهربان و انسان دوست اعلام کرد.

فرزند شهید بابایی نیز از عضو هیات مدیره بانک، لوح تقدیر دریافت کرد. در این مراسم، محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو نیز حضور داشتند.

 


اقدامات موثر بانک ملی ایران درخصوص پدافند غیرعامل

 

رییس کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و اقدامات موثر در این بانک خبر داد.

عباس شفیعی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل از امروز ششم آبان ماه گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل، بانک ملی ایران نیز در این خصوص با تشکیل کمیته های مرکزی، استانی و کارگروه تخصصی اقدامات موثری در این باره انجام داده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا همایش آموزشی پدافند غیرعامل برای سطوح مدیران و کارشناسان با بهره گیری از استادان سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار و مراکز ثقل بانک اعم از دارایی های سایبری و غیرسایبری نیز شناسایی شد.

شفیعی اظهار کرد: طبقه بندی سطوح اهمیت از نظر حوزه ها، مصادیق و راهکارهای مقابله با تهدیدات در بخش های عوامل انسانی و غیرانسانی، تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری و فرایندی، تدوین راه حل های اجرایی برای رفع آسیب ها و بیان سطوح هشدار پس از ارائه راهکارهای مورد نظر، بررسی دستورالعمل های صادره از سوی مراجع ذیصلاح نظیر سازمان پدافند غیرعامل کشور و کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و تدوین برنامه های سال 96 از جمله اقدامات کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران بوده است.

رییس کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران تاکید کرد: اصلاح و بازسازی زیرساخت های محوطه ادارات مرکزی (کانال های ارتباطی و تأسیساتی)، اتخاذ تمهیدات لازم برای جداسازی کامل بیمارستان از محوطه مرکز با عنایت به تأکیدات مراجع ذیصلاح و در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر تردد افراد، کالا و خودرو در جهت ارتقای ضریب امنیتی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی به ویژه در مواقع بحران و پیگیری نصب سیستم های حفاظت فیزیکی و الکترونیکی به منظور ارتقای ضریب امنیتی در حوزه پدافند غیرعامل از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

 


تندیس بلوغ هوش تجاری ایران در فاز بهره برداری به بانک ملی ایران رسید

دومین تندیس بلوغ هوش تجاری ایران در فاز بهره برداری به بانک ملی ایران اهدا شد.

در دومین کنفرانس هوش تجاری ایران که در سه فاز آمادگی، پیاده سازی و بهره برداری از هوش تجاری برگزار شد، از مدیران موفق سازمان ها برای ارایه کاربردی تجارب برتر در فازهای یاد شده و حرکت به سمت نهادینه کردن فرهنگ چابکی سازمان تقدیر به عمل آمد.

این کنفرانس با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همکاری دانشگاه تهران در مرکز همایش های دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار شد و در بخش کارگاهی کنفرانس، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران به ارایه اقدامات انجام شده و تجارب کسب شده در حوزه هوش تجاری در بانک ملی ایران پرداخت و لوح تقدیر و تندیس بلوغ هوش تجاری ایران در فاز بهره برداری به وی اهدا شد.

 


برندگان مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه ببر" بانک ملی ایران مشخص شدند

 

سه برنده خوش شانس مسابقه "حدس بزن، جایزه ببر" و سه برنده عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران به قید قرعه از بین کسانی که نتیجه شهرآورد تیم های پرسپولیس و استقلال را "برد پرسپولیس" پیش بینی کرده بودند، مشخص شدند.

مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه بِبَر" با موضوع پیش بینی نتیجه شهرآورد پرسپولیس و استقلال که از ساعت ۱۲ روز سه شنبه دوم آبان ماه کلید خورده بود، تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه چهارم آبان ماه ادامه یافت. در این مدت بیش از چهار هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که بیش 3 هزار و 800 نفر از آنها به دلیل ارسال صحیح مشخصات موفق به دریافت کد برای شرکت در مسابقه شدند.

 بیش از 50 درصد شرکت کنندگان در این مسابقه برد پرسپولیس را پیش بینی کرده بودند که قرعه کشی در بین این افراد انجام شد و سه نفر به قید قرعه برنده سه جایزه پنج میلیون ریالی  شدند.

برندگان این مسابقه حجت بیاتی زاده با کد 101،  جواد فغان زاده با کد 1756 و محمد عصاری با کد 3000 می باشند.

همچنین شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال مسابقه در صورت عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران، شانس شرکت در یک قرعه کشی ویژه با سه جایزه دو میلیون ریالی را نیز داشتند که قرعه کشی این بخش نیز همزمان انجام شد.

برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران ، محمد نظری با کد 1841، غزاله کازرانی با کد 3135 و سهیل فرخی با کد 1375 بودند.

نحوه واریز جوایز به این صورت خواهد بود که جوایز برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران، به حساب آرزوی آنها و جوایز برندگان هدیه پنج میلیون ریالی به شماره حسابی که اعلام می کنند، واریز خواهد شد.

بانک ملی ایران ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان و تبریک به برندگان مسابقه، اعلام می کند که در آینده برگزاری مسابقات و برنامه هایی از این دست را در دستور کار دارد. برای اطلاع از برنامه ها و مسابقات می توانید در کانال تلگرام(Bankmelli_ir@) و اینستاگرام (bankmelli1307) بانک ملی ایران با ما همراه باشید.

 

 


بانک کارگشایی 91 ساله شد

 

امروز دهم آبان ماه، بانک کارگشایی به عنوان یکی دیگر از افتخارات بانک ملی ایران 91ساله شد.

بانک کارگشایی از واحدهای تابعۀ بانک ملی ایران بوده که دارای 3 شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 46 واحد در سراسر کشور است و در ازای ترهین طلاجات به پرداخت وام قرض الحسنه جهت نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

بانک کارگشایی در شش ماهه اول سال جاری، بیش از دو هزار و 68 میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت کرده که در مدت مشابه سال قبل این میزان یک هزار و 814 میلیارد ریال بود و در سال جاری از رشد 14 درصدی برخوردار شده است.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به علاوه طلای قابل ترهین برای دریافت وام به شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور مراجعه کنند.

میزان وام قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره وام 10 میلیون ریالی در ازای ترهین 72 گرم طلا در هر قرارداد است.

باز پرداخت وام کارگشایی قرض الحسنه و جعاله در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: