برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران جوک و i10 برندگانش را شناخت

قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران امروز با حضور مدیرعامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران امور و مسئولان ارشد بانک برگزار و برندگان دو هدیه ویژه آن شامل یک دستگاه خودروی «نیسان جوک» ویژه مشتریان و یک دستگاه «هیوندای i10 » ویژه همکاران مشخص شدند.

  • ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 40963

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره " یک بام و چند برنده " از ابتدا تا انتهای شهریور ماه جریان داشت و همه مشتریانی که از ابتدای راه اندازی سامانه «بام» تا پایان 31 شهریور ماه امسال در آن عضو بوده و دست کم یک تراکنش انجام داده بودند، در قرعه کشی بزرگ نیسان «جوک» شرکت داده شدند. بر اساس قرعه کشی انجام شده، خانم آسیه طالب زاده از استان خراسان جنوبی برنده این جایزه شد.

در جشنواره ویژه همکاران نیز، کارکنان بانک ملی ایران که حداقل 10 مشتری را عضو «بام» کرده اند، در رقابت شرکت داده شدند که برنده جایزه خودروی هیوندای i10  نیز حمید اژدر همکار بانک ملی ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد بود.

 

برای مدیریت هزینه ها، راهی جز بانکداری الکترونیک نداریم

 

در ابتدای مراسم قرعه کشی، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک در دنیای امروز، گفت: برای دستیابی به افزایش بهره وری در بانک، ارایه خدمات مطلوب جهت رضایت مشتریان و مدیریت هزینه ها راهی جز بانکداری الکترونیک نداریم.

وی گفت: شعب داخلی و خارجی بانک ملی ایران در بهترین نقاط شهرها ایجاد شده و می توانند خدمات مطلوب را ارایه دهند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: امروز در دنیا بزرگترین بانک ها دارای کوچکترین واحدها هستند. حتی شاهدیم که هایپرمارکت ها نیز در حال جمع آوری هستند و مردم بیشتر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند، بنابراین ما هم باید به این سمت و سو برویم.

وی تاکید کرد: اگر بانکداری الکترونیکی به درستی انجام شود، یقینا هزینه جذب مشتری کمتری خواهیم داشت. این مسیر خوب و هموار است، به شرطی که با برنامه ریزی درستی انجام شود.

 

10 درصد کل تراکنش های بانک ملی ایران در سامانه بام است

 

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بام یکی از ابزارهای ارتباط دهنده بانک ملی ایران با شبکه های اجتماعی بوده است، گفت: اگر سازمانی نتواند تحولات شکل گرفته در دنیای امروز را پذیرفته و خود را با آن تطبیق دهد، شرایط دشواری را تجربه خواهد کرد و بانک ها نیز از این دست حوزه ها هستند.

وی اظهار کرد: سامانه بام بیش از یک میلیون و 418 هزار کاربر دارد و اطلاعات ماه گذشته نشان می دهد که جشنواره  «یک بام و چند برنده» در افزایش تعداد کاربران بام موثر بوده است.

خاتونی بیان کرد: امیدواریم شاهد آن باشیم که 80 درصد سرویس های ارایه شده در شعب در آینده از طریق بام در اختیار مشتریان قرار گیرند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: 10 درصد کل تراکنش های بانک ملی ایران در سامانه بام حرکت می کند و این آمار در روزهای پر ترافیک به 15 درصد هم می رسد، در حالی که متوسط این عدد در نظام بانکی 3.5 درصد است.

وی اظهار کرد: بانک هایی با 2.5 میلیون کاربر اینترنتی هم داریم، در حالی که تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران یک میلیون و 400 هزار نفر است، اما کاربران بام، همه فعالند.

 

20 میلیون مشتری ساپتا، آماده ورود به سامانه بام

 

مریم یعقوب زاده معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این مراسم به توضیحاتی درباره سامانه بام و جشنواره مذکور پرداخت و با بیان اینکه از اواخر سال 95 مقرر شد اداره کل روابط عمومی، سامانه اینترنتی بانک ملی ایران را معرفی کند، گفت: ما بر این باور هستیم که بهترین راه معرفی خدمت در بانک ملی ایران تکیه بر توان 40 هزار نیروی بانکی است و بر همین اساس به جای صرف هزینه در فضای تبلیغاتی عمومی، کمپین بام را در قالب دو بخش همکاران و مشتریان راه اندازی کردیم و بیش از 90 درصد از جامعه هدف ما با خدمت مربوطه آشنا شدند.

وی ادامه داد: در طول یک ماه اخیر، 12 هزار همکار به عنوان معرف سامانه ثبت شدند و هر کدام حداقل 5 نفر را در این سامانه ثبت نام کردند. از سویی بالغ بر 100 هزار مشتری از طریق همکاران وارد سامانه شدند.

یعقوب زاده تعداد کاربران سامانه بام را یک میلیون و 400 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 20 میلیون مشتری ساپتا داریم که آماده ورود به سامانه بام و جذب هستند.

وی در پایان از برگزاری سری دوم جشنواره جوایز بام در اوایل آبان ماه سال جاری خبر داد.

شایان ذکر است پخش زنده این مراسم از صفحه اینستاگرام بانک انجام گرفت.

در پایان این همایش نیز از 10 همکار برتر بانک که در طول یک ماه بیشترین ثبت نام را داشتند، تقدیر به عمل آمد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: