موزه، مسئولیت های اجتماعی و کمک به تولید و اشتغال در اخبار هفته گذشته بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در هفته گذشته هم در دو قرارداد مهم تأمین مالی با بانک های اروپایی مشارکت کرد، هم برندگان دو مسابقه و جشنواره اش را معرفی کرد و هم میزبان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

  • ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4447

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک طی این هفته طی دو یادداشت، موضوعات مرتبط با بانک را تشریح کرد.

 


بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران

 

در نخستین یادداشت دکتر حسین زاده آمده است: بانک ملی ایران به تازگی در چند قرارداد بزرگ مالی میان کشور جمهوری اسلامی ایران با کشورهای چین، کره جنوبی، اتریش و دانمارک مشارکت کرده است.

نخست مشارکت در امضای قرارداد فاینانس با اگزیم بانک کره جنوبی بود که ارزش آن 8 میلیارد یورو است. براساس این قرارداد، پروژه‌های مختلف اقتصادی کشور می توانند با هزینه مالی بسیار مناسب، تسهیلات ارزی بلند مدت دریافت کنند.

قرارداد دوم، در نظر گرفتن خط اعتبارى ٣٥ میلیارد دلارى بانک های ایرانی با بانک هاى چین براى سرمایه گذارى در پروژه هاى کشورمان بود.

به تازگی نیز قرارداد یک و نیم میلیارد یورویى میان بانک هاى ایرانى از جمله بانک ملى ایران و چند بانک اتریشى و دانمارکى نهایی شد.

این قراردادها امتیازات خوبی برای بانک های ایرانی و سرمایه گذاران داخلی ایجاد کرده، به طوری که صاحبان پروژه ها دیگر دغدغه تامین مالی نخواهند داشت.

با وجود این قراردادها، سرمایه گذاران می توانند طرح های خود را برای تامین مالی به بانک ملی ایران ارائه کرده و در زمان مشخص، پس از دریافت تاییدیه و مصوبات لازم، از این خطوط اعتباری استفاده کنند.

 

بانک ملی ایران بدون فوت وقت، از همین امروز آماده دریافت طرح های سرمایه گذاران است و امیدوار است با پشتوانه ای از اعتماد و اطمینان که به این بانک وجود دارد، سهم قابل توجهی از این خطوط اعتباری از طریق بانک ملی ایران تخصیص یابد.

بانک ملی ایران اطمینان می دهد که در جریان نقل و انتقال وجوه به داخل کشور، هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و سرمایه گذاران بدون هیچ نگرانی می توانند از این اعتبارات استفاده کنند.

 


مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران

 

یادداشت دیگر مدیرعامل بانک که به مناسبت بازگشایی مدارس منتشر شد، این گونه بود: آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.

بانک ملی ایران سالهاست مدرسه سازی را یکی از اولویت های خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار داده و به آن متعهد است و در دیدار با وزیر محترم آموزش و پرورش نیز به این موضوع اشاره و بر توسعه آن تاکید شد.

بانک ملی ایران تلاش کرده به سهم خود در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه برخورداری از مدرسه و تجهیزات آموزشی نقش موثری ایفا کند.

طی یک سال گذشته احداث چندین مدرسه در نقاط محروم کشور توسط بانک ملی ایران آغاز شده است.

روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان، روستای قرقان از توابع شهرستان انگوران استان زنجان، روستای بیوک خانلو پارس آباد در استان اردبیل، شالقون سراب در استان آذربایجان شرقی، مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی، روستاهای شیخ الاسلام از توابع شهرستان بانه و زیویه سریش آباد در استان کردستان، روستای سراب شهرستان ایوان و بخش چوار در استان ایلام و روستای ظفرآباد چین از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد، مناطقی هستند که طی یک سال گذشته با مشارکت بانک ملی ایران، احداث مدرسه در آنها آغاز شده است.

اینها بخشی از تلاش بانک ملی ایران برای حمایت از حوزه آموزش در کشور است و این بانک در حوزه های دیگر مانند ارائه تسهیلات مستقیم به خانواده ها، خرید اقلام آموزشی و کمک به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی به منظور تسهیل تحصیل فرزندان نیز حضور مستمر دارد.

بانک ملی ایران از مردم و برای مردم است و چه بهتر که منابع آن در راستای افزایش سطح دانش فرزندان این کشور مصرف شود.

 


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تشریح کرد:جزئیات امضای دو قرارداد مهم تأمین مالی بانک های کشور با بانک های اروپایی

 

عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران که برای امضای دو قرارداد تأمین مالی میان مدت و بلند مدت با دو بانک «اوبر» اتریش و «دانسکه» دانمارک و نیز انجام برخی مذاکرات به همراه هیات بانکی جمهوری اسلامی ایران به اتریش سفر کرده بود، جزئیاتی از این قرارداد را اعلام کرد.

غلامرضا پناهی گفت: به ثمر رسیدن این قراردادها که مراحل بررسی و مذاکرات آن ها بیش از یک سال با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، تحت نظارت و مدیریت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت تعدادی از بانک های کشور به ویژه مشارکت فعال بخش بین الملل بانک ملی ایران انجام شده، می تواند کمک بسیار مهمی به رشد و توسعه اقتصادی کشور کند.

وی افزود: این قراردادها نشان از اطمینان بانک ها و مؤسسات مالی خارجی به ثبات، استحکام و امنیت شرایط اقتصادی کشور در بلند مدت است.

پناهی اظهار کرد: بانک ملی ایران از مدتی قبل روابط کارگزاری خود را با بانک های «اوبر» و «دانسکه» با ارز یورو آغاز کرده و آمادگی دارد با استفاده از تجربه و توان تخصصی خود، درخواست های مشتریان برای دریافت خدمات مختلف به ویژه انجام پروژه های عمرانی و تولیدی، زیست محیطی و مدیریت آب و انرژی های نوین را طبق ضوابط و مقررات قبول و عاملیت کند.

 


بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران

 

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.

در این بازدید که برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک  نیز حضور داشت، پوریانی و فیروزی رئیس و معاون کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، ضمن بازدید از آثار و اشیای موزه بانک، از اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری و راه اندازی این موزه تقدیر کردند.

موزه بانک ملی ایران شامل مجموعه ای از آثار ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از سوی بانک های بزرگ دنیا ،آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

این موزه در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی رو بروی سفارت آلمان واقع است.

 علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17  جهت بازدید از موزه مراجعه کنند .

 


موزه بانک ملی ایران میزبان نمایندگان مجلس بود

 

یک عضو هیات رئیسه به همراه دو تن دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با حضور در بانک ملی ایران و دیدار با مدیرعامل، از موزه بانک بازدید کردند.

محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات، رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید و نیز محمد مهدی برومندی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در این بازدید حضور داشتند.

دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را همراهی می کرد.

نمایندگان حاضر در موزه ضمن بازدید از اشیای ارزشمند موجود شامل سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از سوی بانک های بزرگ دنیا، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ، با تاریخچه بانک نیز آشنا شدند.

نمایندگان از بانک ملی ایران به دلیل جمع آوری این اشیا زیر یک سقف و تاسیس موزه بانک، تقدیر کردند.

موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی روبروی سفارت آلمان واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17  جهت بازدید از موزه مراجعه کنند.

 


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:بانک ملی ایران بخشی از هویت تاریخی ماست

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بانک ملی ایران برای راه اندازی موزه بانک تقدیر کرد و گفت: بانک ملی ایران دارای هویت اجدادی و بخشی از هویت تاریخی ماست.

محمد علی وکیلی با تاکید بر این که از بانک ملی ایران با سابقه درخشان 89 ساله، انتظار راه اندازی چنین موزه ای وجود داشت، افزود: قدمت و جایگاه بانک ملی ایران در نظام مالی کشور، ظرفیت ایجاد این موزه را داشت.

 

نماینده مردم تهران، ری و و شمیرانات با تاکید بر این که بخشی از مواریث ما در موزه بانک ملی ایران دیده می شود، اظهار کرد: بخشی از نگرش های مدیریتی بانک نیز در این موزه قابل رویت است.

وکیلی با تاکید بر این که بانک ملی ایران در گذشته تاریخی خود فقط کارکرد «بانک» نداشته، بلکه در نظام دیوانی کشور جایگاه مهمی داشته است، ادامه داد: شناسنامه این بانک نشان می دهد رجال طراز اول مملکت در آن مدیریت داشته اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ساختمان موزه بانک ملی ایران، جلوه گر هنر ایرانیان است، ادامه داد: بخشی از نگاه معماری صد سال اخیر ایران در ساختمان موزه بانک قابل مشاهده است.

وی همچنین از سلیقه ای که در ساماندهی موزه بانک ملی استفاده شده، تقدیر کرد و گفت: این موزه باید خوب معرفی شود تا حضور مردم در آن افزایش یافته و آشنایی با گذشته تاریخی بانک بیشتر شود.

 


تقدیر استاندار اصفهان از بانک ملی ایران به دلیل کمک به اجرای طرح ملی رونق تولید

 

استاندار اصفهان از کمک بانک ملی ایران به اجرای طرح ملی رونق تولید در این استان تقدیر کرد.

در نامه رسول زرگرپور خطاب به دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک آمده است: «در سال1395 که مزین به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بود، استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور همگام با سایر استان ها طرح ملی رونق تولید را اجرایی کرد.

حاصل تلاش تمامی اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، کسب رتبه برتر در میزان مصوبات کمیته تامین مالی کارگروه مذکور و بالاترین میزان پرداخت تسهیلات در میان استان های کشور بوده است که قطعا این توفیق بدون پشتیبانی و تشریک مساعی شبکه بانکی کشور و به ویژه مدیریت محترم شعب آن بانک در استان محقق نمی شد.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی، مدیریت و تمامی همکاران آن بانک در استان اعلام می کنم.»

استاندار اصفهان در ادامه نوشته است: «در سال 1396 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به نام اقتصادی مقاومتی، تولید اشتغال نامگذاری شده است، به استناد تجربه مفید سال گذشته، انتظار می رود آن بانک در پرداخت تسهیلات و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری نیز کوشا بوده و تلاش مضاعفی را در راستای افزایش تولید، تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید معطوف نمایند.»

 


نجات 65 بنگاه اقتصادی بحرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

 

بانک ملی ایران طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات بانکی تنها در پنج استان کشور، 65 بنگاه اقتصادی را از مرحله بحران به مرحله تولید فعال رساند.

تنها پنج استان زنجان، ایلام، چهار محال و بختیاری، فارس و همدان در این مدت دو هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای بنگاه های بحران زده دریافت کرده اند.

در استان فارس، 13 بنگاه اقتصادی که وضعیت مطلوبی از نظر تولید نداشته و با مشکلات اقتصادی شدیدی دست و پنجه نرم می کرده اند، توانسته اند طی مدت چهار سال فعالیت دولت یازدهم، حدود یک هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کنند.

این تسهیلات به منظور استفاده برای افزایش تولید، خرید ماشین آلات، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، تامین مواد اولیه و ایجاد خط تولید جدید پرداخت شده است.

حوزه فعالیت این واحدها در زمینه فرآوری دانه های روغنی، تولید آرد، تولید پروفیل، تولید سرم، تولید ورق آلومینیوم، تولید آب معدنی، تولید لبنیات، تولید قطعات خودرو، نفت گاز، کاشی و سرامیک و تولید آب میوه بوده است.

در استان چهار محال و بختیاری نیز شش بنگاه اقتصادی بزرگ که در شرایط بحرانی قرار داشتند، توانسته اند با دریافت 61 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران، تولید خود را به وضعیت مطلوب برسانند.

این بنگاه در شهرک های صنعتی شهرکرد، سامان، هفشجان و گندمان قرار دارند.

در استان زنجان نیز چهار بنگاه اقتصادی بزرگ در شهرستان های خرمدره، ابهر و زنجان توانستند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات به مبلغ 45 میلیارد ریال پرداخت شده است.

در استان ایلام اما شرایط به مراتب سخت تر بود، به طوری که از چهار بنگاه اقتصادی بزرگ تسهیلات گیرنده، سه بنگاه در حالت تعطیل به سر می بردند و واحد دیگر نیز نیمه فعال بود.

با این حال بانک ملی ایران با پرداخت 36 میلیارد ریال تسهیلات، هر چهار بنگاه را به حالت فعال درآورد. این واحدها در شهرستان های دهلران، ایلام و مهران در حوزه تولید رب گوجه فرنگی، تولید آجر سفال، تولید فرآورده های گوشتی و تولید قند مشغول به فعالیتند.

پرداخت 897 میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران در استان همدان نیز توانست 38 بنگاه اقتصادی را احیا کند. این واحدها در شهرستان های نهاوند، تویسرکان، کبودرآهنگ، لالجین، همدان، بهار، اسدآباد و ملایر فعالیت می کنند.

تولید مالت، آهک هیدراته، کارتون، ورق ABS، ماشین افزار CNC ، فویل، تراورس، آرد، تیر سیمانی، عایق رطوبتی، نوشت افزار، قطعات متالوژی و قالب مظروف شیشه و نیز کشتارگاه صنعتی مرغ، هتل، پمپ بنزین و روغن کشی، حوزه فعالیت این بنگاه ها بوده است.

 


مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر

 

بانک ملی ایران زمینه آزادی سه زندانی معسر را فراهم کرد.

بر اساس مصوبه هیات امنای صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران و با همکاری اداره امور شعب شرق تهران بانک، هزینه آزادسازی سه نفر از زندانیان معسر توسط این صندوق تامین شد.

مبلغ تامین شده به این منظور، 200 میلیون ریال بود که توسط بانک ملی ایران پرداخت شد.

بانک ملی ایران خرداد ماه امسال نیز به مناسبت سی امین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد، یک میلیارد تومان به این جشن کمک کرد.

آزادسازی زندانیان غیرعمد و معسر، یکی از اقدامات خداپسندانه بانک ملی ایران است که در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام می شود. با این اقدام نه تنها فرد زندانی، بلکه خانواده او از مشکلات رهایی می یابند.

معسر کسی است که به واسطه نداشتن دارایی یا دسترسی نداشتن به مالش، توانایی ادای دیون خود را ندارد.

 


برگزاری قرعه کشی مرحله سوم جشنواره "یک بام و چند برنده"

 

مرحله سوم قرعه کشی جشنواره "یک بام و چند برنده" بانک ملی ایران برگزار شد.

عصر یکشنبه 2 مهر ماه طی مراسمی مرحله سوم قرعه کشی جشنواره " یک بام و چند برنده " با حضور مسئولان بانک برگزار و برندگان این مرحله از قرعه کشی جشنواره به قید قرعه معرفی شدند.

 این جشنواره به منظور معرفی سامانه بام و امکانات آن نزد مشتریان بانک ملی ایران از اول تا 31 شهریورماه سال جاری به مناسبت سالروز تأسیس بانک برگزار شد و مشتریانی که تا مقاطع دهم، بیستم و سی و یکم شهریور ماه در این سامانه عضو شده بودند، در قرعه کشی سکه های تمام بهار آزادی شرکت داده شدند.

در این جشنواره مقرر شد روزانه یک سکه بهار آزادی بر اساس قرعه کشی در بازه های زمانی 10 روزه به مشتریان عضو سامانه بام اهدا شود. امروز نیز در قرعه کشی انجام شده، برندگان 10 قطعه سکه بهار آزادی مرحله سوم مشخص شدند.

همه کسانی که از ابتدای راه اندازی سامانه «بام» تا پایان 31 شهریور ماه امسال در آن عضو بوده و دست کم یک تراکنش انجام داده باشند نیز در قرعه کشی بزرگ نیسان «جوک» شرکت داده خواهند شد.

 

در قرعه کشی امروز، همچنین 36 نفر از کارکنان بانک ملی ایران از بین همکارانی که در معرفی سامانه بام به مشتریان فعال بودند، به قید قرعه انتخاب و هر کدام  برنده یک میلیون تومان وجه نقد شدند.

 


برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملّی ایران معرفی شدند 

مسابقه اینستاگرامی بانک ملّی ایران که به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس این بانک برگزار شد، برندگانش را شناخت.

دبیرخانه این مسابقه ۷۶۸ عکس با محورهای «بانک ملی ایران در گذر زمان»، «زیباترین شعبه بانک» و «حس خوب و نقش موثر بانک» دریافت کرد که از این میان ۵۴۴ عکس مورد قبول هیات داوران قرار گرفت.

این مسابقه که با هشتگ (#من_و_بانک_ملی_ایران) از اول تا بیستم شهریورماه برگزار شد، با ۱٨۰۴ دنبال کننده در صفحه مسابقات بانک ملّی ایران به نشانی bmi.festival پیگیری شد.

از میان عکس های قابل قبول، هیات داوران سه عکس را به عنوان عکس برتر شناختند. این عکس ها توسط امین شعاع شرق از رشت، میثم سراج از کیش و بابک بهزادی از بندرعباس ارسال شده بود. به نفر نخست این جشنواره مبلغ دو میلیون تومان، به نفر دوم یک میلیون تومان و به نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.

٨۶ عکس نیز بر اساس میزان لایک واقعی توسط هیات داوران رتبه بندی شدند که اسامی آنها از طریق لینک زیرقابل مشاهده است. به هر کدام از این برندگان نیز  ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 


پرداخت 6600 میلیارد ریال تسهیلات ضربتی قرض الحسنه ازدواج توسط بانک ملی ایران

 

بانک ملی ایران از ابتدای طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا کنون بیش از 6 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

از ابتدای مرداد ماه که این طرح با دستور بانک مرکزی آغاز شد تا پایان شهریور ماه، 62 هزار و 900 نفر توانستند از این تسهیلات در شعب بانک ملی ایران بهره مند شوند.

پیش از این قرار بود طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا پایان شهریور ماه اجرا شود، اما هفته گذشته بانک مرکزی اجرای طرح را دو هفته تمدید کرد.

 


اعلام شماره حساب کمک به مسلمانان مظلوم میانمار نزد بانک ملی ایران

 

شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر استان تهران نزد بانک ملی ایران، آماده دریافت کمک های مردمی برای مسلمانان مظلوم و آواره کشور میانمار است.

هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز کنند.

 

  


پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط و اشتغالزا، اولویت بانک ملی ایران

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران یکی از وظایف خطیر این بانک را همگام شدن با اهداف دولت در جهت رونق اقتصادی کشور برشمرد و گفت: رشد 103 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی بانک ملی ایران در سیستم بانکی کم‌نظیر بوده است.

محمود شایان در همایش بررسی مسائل ضمانتنامه و کارت اعتباری که در اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، سرعت‌بخشی در رسیدگی به پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی را از بخش‌ اعتباری ادارات امور خواستار شد و افزود: تسریع در کمک به طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط باید در اولویت باشد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران، رعایت بهداشت اعتباری، روان‌سازی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، بررسی و رفع نقاط ضعف موجود در شعب، شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی کارآفرین و پروژه‌های نیمه تمام مرتبط، برنامه‌ریزی و ارزیابی مستمر شاخص‌های عملکردی به صورت روزانه، تشکیل کارگروه بررسی ترازنامه در ادارات امور و ارتباط با تجار و کسبه برای پرداخت تسهیلات خرید دین را از خواسته‌های هیأت مدیره بانک از واحدها عنوان کرد.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد مطلوب اداره امور شعب شرق تهران در بخش ضمانتنامه، استمرار و رشد روند فعلی را خواستار شد و از طراحی و اجرایی شدن بسته‌های جدید و متفاوت اعتباری برای اصناف و مشاغل خاص خبر داد.

مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز در این همایش، آسیب‌شناسی امور بانکی در کشور و اصلاح مدل بانکداری در بانک ملی ایران را از ضروریات دانست.

علی موسوی‌زاده با بیان روش‌های بانکداری امروزی در کشورهای مختلف، به توضیح سه مدل بانکداری مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت و گفت: قلب تپنده مدل‌های کسب و کار، مشتری و انتظارات آن از سازمان است.

در ابتدای این همایش، محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب شرق تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور ارائه داد.

 

برگزاری پانل‌های تخصصی و پاسخ به سئوالات کارکنان در خصوص پایش فرآیند صدور و تمدید ضمانتنامه و همچنین آسیب‌شناسی مسائل مربوط به کارت‌های اعتباری و سامانه ترنج با حضور مسئولان اداره کل اعتبارات بانک و شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (متولی ارائه و توسعه خدمات کارت اعتباری بانک ملی ایران) از بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: