قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از عوامل آزادسازی همکار گروگان گرفته شده در اشنویه

دکتر عبد الناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران از عوامل انتظامی و امنیتی دخیل در آزادسازی یکی از کارکنان بانک ملی ایران در اشنویه که گروگان گرفته شده بود، تقدیر کرد.

  • ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 14737
در این مراسم که با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، دکتر همتی از استاندار آذربایجان غربی، مسئولان و نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان که موجب آزادی این کارمند بانک ملی ایران شده بودند، قدردانی کرد.
 استاندار آذربایجان غربی نیز با قدردانی از عوامل انتظامی و امنیتی استان که در آزادسازی کارمند به گروگان گرفته شده بانک ملی ایران در اشنویه مشارکت داشتند گفت: نیروهای نظامی و امنیتی و قضایی استان با حساسیت ویژه و قاطعیت موضوع گروگان گیری را مورد توجه قرار داده و توانستند با دستگیری گروگان گیران، کارمند بانک ملی ایران را آزاد کنند و به آغوش خانواده بازگردانند.
 در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی استان با ابراز خرسندی از آزادی گروگان، گزارشی از روند آزاد سازی وی ارائه و از همکاری مردم و مسئولان استان در آزاد سازی این گروگان قدردانی کرد.
 گفتنی است چند روز قبل با تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان آذربایجان غربی کارمند به گروگان گرفته شده بانک ملی ایران در شهرستان اشنویه در مدت پنج روز و با دستگیری 5 نفر از عوامل اصلی و دو نفر از عوامل فرعی گروگان گیری آزاد و با سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: