تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره بانک و خاطره بانک ملی ایران

  • ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 13106
مهلت ارسال آثار به جشنواره «بانک و خاطره» کانون جوانه های بانک ملی ایران تا 22 بهمن جاری تمدید شد.
این جشنواره به مناسبت گرامیداشت ایام‌ا… دهه مبارک فجر، ویژه دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی عضو کانون برگزار می‌ شود.
موضوع اصلی این مسابقه «خاطره کودکان و نوجوانان از بانک» است و متقاضیان با عضویت در کانون جوانه‌های بانک می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.
محور ویژه مسابقه خاطره‌نویسی، «خاطره من با ملی کارت آرزوی بانک ملی ایران است» و سایر محورهای مسابقه نیز «خاطره من از بانک»، «اولین باری که به بانک رفتم»، «روزی که در بانک حساب باز کردم»، «وقتی در قرعه‌کشی بانک برنده شدم» و… می‌باشد.
جوایز جشنواره در بخش ویژه (خاطره‌ من با ملی کارت آرزو)، 10سکه بهار آزادی برای 5 نفر از دانش‌آموزان دبستانی و 5 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی و همچنین 30سکه نیم بهار آزادی برای 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و 15 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی، 30 سکه ربع بهار آزادی برای 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و 15 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی و 30سکه گرمی برای 15 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و 15 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی می‌باشد. شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 22 بهمن ماه 1393 از طریق پست الکترونیکی جشنواره به آدرس Festival@bmi.ir و پست سفارشی یا پیشتاز به دبیرخانه مرکزی جشنواره به آدرس تهران، خیابان فردوسی، ادارات مرکزی بانک ملی ایران، اداره کل روابط عمومی، کانون جوانه‌ها، کد پستی 1135937661 ارسال نمایند.
آثار ارسالی توسط گروه داوری متشکل از کارشناسان حوزه ادبیات کودک و نوجوان مورد بررسی قرار می‌گیرد و اسامی برندگان در روز 25 بهمن ماه جاری از طریق سایت بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.

شرایط شرکت در جشنواره
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: