سنجش رضایت مشتریان از شبکه خودپرداز بانک ملی

1395/03/24
مشتری گرامی
با سلام،همانطور که می دانید دستگاه خودپرداز ماشینی خودکار،بسیار دقیق و کارآمد جهت ارائه خدماتی همچون دریافت،پرداخت و انتقال وجوه به صورت اتوماتیک در هر ساعت از شبانه روز به شما مشتریان گرامی می باشد.این پرسشنامه به منظور بررسی دیدگاه های شما عزیزان در خصوص عملکرد دستگاه های خودپرداز بانک ملی، تهیه گردیده است.
هدف از این بررسی، رفع نواقص احتمالی و افزایش رضایت شماست لذا خواهشمندیم با پاسخ های دقیق خود، ما را در نیل به اهداف این بررسی یاری نمائید.

با تشکر- اداره کل روابط عمومی
سوالات
1) جنسیت
2) میزان تحصیلات
3) شغل
4) خودپرداز بانک ملی همیشه در دسترس است
5) خودپرداز بانک ملی به تعداد کافی در شهر وجود دارد
6) در اکثر اوقات دستگاه های خودپرداز بانک قادر به ارائه خدمات هستند
7) استفاده از خودپرداز بانک ملی از امنیت بالایی برخوردار است
8) ترجیح می دهم از خودپرداز بانک ملی استفاده نمایم
9) خودپرداز بانک ملی همیشه به شبکه متصل است
10) خودپرداز بانک ملی همیشه پول نقد دارد
11) در خودپرداز بانک ملی از پول های کثیف و مندرس استفاده نمی شود
12) خودپرداز بانک ملی انتظارات من را برآورده می کند
13) خودپرداز بانک ملی در شب دارای نور کافی می باشد
14) کار با خودپرداز بانک ملی آسان تر است
15) در صورت بروز مشکل، در اسرع وقت رسیدگی می شود
16) خودپرداز بانک ملی امکانات بیشتری دارد
17) خودپرداز بانک ملی سرعت عمل بیشتری دارد
18) مقدار پرداخت پول روزانه توسط خودپرداز بانک ملی کافی است

لطفا كد ملي خود را بدقت وارد نماييد. هر فرد در هر پرسشنامه تنها يكبار مجاز به شركت خواهد بود. 
كد ملي : *    بدون خط تیره مشابه "0383723205"  
 
BMIQRCode
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2017RSSEMailAparat Channel