دانلود مرورگرهای به روز وب

شنبه 1 دی 1397
چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟

امنیت:
مرورگرهای قدیمی، بهترین فرصت برای دسترسی برنامه‌های مخرب به اطلاعات شما، یا نفوذ به دستگاه شما هستند. هربار که نسخه جدید یک مرورگر منتشر می گردد، تعدادی از اشکالات نرم افزاری که در نسخه های قبلی موجود بوده برطرف می شود. استفاده از آخرین نسخه مرورگر، باعث انسجام بیشتر مرورگر شما و آسودگی بیشتر در وبگردی خواهد بود.

سرعت:
سرعت بیشتر در مرور صفحه‌های وب چیزیست که هر کاربری خواستار آن است، رقابت اصلی مرورگرهای امروزی بر سر افزایش سرعت است، پس مطمئناً با ارتقای مرورگر، سرعت بارگذاری صفحه‌های وب بیشتر از مرورگر قدیمی شما خواهد بود.

تفسیر بهتر کد:
مرورگر های قدیمی در تفسیر برخی کدها درست عمل نمی کنند، با استفاده از آخرین نسخه، این پردازش های اشتباه به حداقل خواهند رسید.

پشتیبانی از فناوری های جدید وب:
فناوری وب به سرعت در حال پیشرفت است و هیچ کاربری مایل نیست به خاطر داشتن یک مرورگر قدیمی، از دیدن صفحاتی که با استفاده از فناوری‌های جدید وب مثل HTML5 و CSS3 ساخته شدن، محروم شود.

رابط کاربری بهتر:
مرورگرهای جدیدتر با داشتن یک محیط کاربر پسندتر، استفاده از وب را برای کاربران آسان‌تر می نمایند. نگارش جدیدتر مرورگرها به استاندارد های W3C نزدیکتر هستند، امکانات جدید Tab Browsing، مدیریت پسورد، افزونه‌ها، هماهنگ سازی، قابلیت شخصی سازی محیط کاربری و استفاده از پوسته‌ها و… از جمله امکاناتی هستند که در مرورگرهای قدیمی وجود نداشتند.

از طریق لینک های ذیل می توانید بروزترین نسخه مرورگرهای مدرن را دریافت نمایید:

googlechrome

firefox

ie


ie0


تعداد بازدید: 1529741


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2023 rss mail