راهنمای تلفنی (Call Center)

  معرفي مركز ارتباط مردمي
كارشناسان واحد ارتباط مردمي در تمامي ايام هفته با خطوط  ويژه تلفني 64140-021 و شماره تماس 66733880-021 آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان و هموطنان ارجمند مي باشند.
مشتريان گرامي مي توانند پس از تماس با شماره مذكور از خدماتي به شرح ذيل بهره مند گردند:
پس از شماره گيري و ارتباط با مركز با انتخاب كليد يك و كد شعبه مورد نظر خود مي توانيد از اطلاعات شعبه درخواستي استفاده نماييد.
پس از شماره گيري و ارتباط با مركز با انتخاب كليد 7 مي توانيد از خدمات تلفن گوياي بانك ملي ايران استفاده نماييد.
با انتخاب كليد 6 مشترياني كه قصد  ارسال دورنگار به اين مركز را دارند مي توانند دورنگار خود را ارسال نمايند.
جهت ارتباط با تلفنبانك بانك ملي ايران مي توان از كليد 1 استفاده نمود.
با انتخاب كليد 5 مشتريان مي توانند از طريق صندوق صوتي سوالات خود را مطرح نمايند.
جهت كسب اطلاعات از نشاني اينترنتي بانك ملي ايران مي توان كليد 1را برگزيد.
در صورتي كه مشتريان قصد ارتباط مستقيم با كارشناسان اين مركز را دارند مي توانند با انتخاب كليد 3 ارتباط خود را برقرار نمايند.
 
 

  خدمات تلفن گويا پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گويا مي توان از خدمات اين بانك به شرح ذيل استفاده نمود:

كليد شماره 1 ارتباط با تلفنبانك و پرداخت قبوض
كليد شماره 2 تلفنخانه، واحدها(شعب) و بانك كارگشايي
كليد شماره 3 ارتباط با كارشناسان
كليد شماره 4 واحد شكايت مردمي
كليد شماره 5 ورود به صندوق صوتي
كليد شماره 6 ارسال دورنگار
  كليد شماره 7 اطلاعات گويا


BMIQRCode
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2017RSSEMailAparat Channel