اعلام اسامی برندگان چهلمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های پس انداز بانک ملی ایران

اسامی برندگان چهلمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران اعلام شد.

  • ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۵:۴۸:۰۰
  • 54032

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه از یکم شهریورماه سال 97 آغاز و آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره مندی از جوایز آن، 31 مردادماه امسال بود.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.

91 کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن تنها بخشی از جوایز نفیس این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران است.

علاوه بر این، 291 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش 700 میلیون ریال، 391 کمک هزینه 300 میلیون ریالی ازدواج و 591 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 200 میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز برای پاسخ به خیراندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.

همچنین یک هزار و 91 کمک هزینه 10 میلیون ریالی خرید صنایع دستی و 750 هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی از جوایز چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

مشتریان محترم می توانند به منظور مشاهده نتیجه قرعه کشی به این بخش  مراجعه کنند.

مشتریان محترم می توانند به منظور مشاهده نتیجه قرعه کشی علاوه بر سایت، از طریق بازوی بله نیز از نتایج قرعه کشی  مطلع شوند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: