شاید شما برنده خوش شانس ما باشید!

اسامی برندگان خوش شانس جوایز چهلمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران به زودی اعلام می شود.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۶:۵۲:۰۰
  • 4914

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در مراسم چهلمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران که با حضور هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد، با بیان اینکه قرض الحسنه یکی از افتخارات نظام بانکی است، گفت: قرض الحسنه تنها سرفصل سپرده ای است که هیچ نفع مالی برای نظام بانکی ندارد و تنها بحث معنوی آن مطرح است.
وی با اشاره به تاکید موکد دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) بر اجر معنوی رفع گرفتاری افراد از طریق قرض دادن تصریح کرد: نه تنها در دین مبین اسلام بلکه در تمامی ادیان نیز بر سنت نیک قرض دادن تاکید شده است و حتی قرض دادن ثوابی بس بالاتر از صدقه دادن دارد.
کریمی تاکید کرد: به جرات می توان گفت که مشتریان مراجعه کننده به بانک برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه، همگی نیازمند هستند و اعتماد مردم به بانک ملی ایران این اتفاق نیکو را رقم زده است و امیدواریم این سنت و دست گیری از نیازمندان کشور همچنان با یاری مردم خیر اندیش مداومت داشته باشد.
محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملی ایران نیز گزارشی از وضعیت تخصیص تسهیلات قرض الحسنه بانک اعم از تسهیلات اشتغال، ازدواج و... ارایه کرد.
لازم به ذکر است، این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه از یکم شهریورماه سال 97 آغاز و آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره مندی از جوایز آن، 31 مردادماه امسال بود.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.
91 کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن تنها بخشی از جوایز نفیس این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران است.
اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی پس از تایید هیات نظارت، بر روی سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قرار می گیرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: