ارتباط ویژه زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت

سامانه اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین برای ثبت و مشاهده وضعیت و ارتباطات زائرین بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان ارائه شد.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۰۹:۲۵:۰۰
  • 15789

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مشکلات زائران ایرانی در سال‌های گذشته در ایام اربعین، برقراری ارتباط در کشور عراق با ایران یا داخل عراق بود. امسال اپلیکیشن بله با همکاری سامانه ستاره ۵۰۰ توانسته است این مشکل را حل کند و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

زائران اربعین می‌توانند با نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن بله (از گوگل پلی یا کافه‌بازار) و بدون نیاز به خرید سیم‌کارت عراقی و از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ایران و عراق، وضعیت خود را ثبت و یا وضعیت عزیزان خود را مشاهده کنند.

بر این اساس، زائران ایرانی برای برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود دیگر لازم نیست سیم‌کارت عراقی خریداری کنند و تنها از طریق سیم‌کارت‌های ایرانی خود می‌توانند به‌راحتی، به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت (بر بستر USSD ) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله در دسترس کاربران قرار دارد و زائران برای استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به‌روزرسانی کنند.

دانلود بله

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: